Sari la conținut

Sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri pe modelele Dacia?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 177
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Hmm,nu as baga mana in foc ca s cei mai priceputi

În principiu ar trebui să stie să învete un nou set ,dar pentru evitarea bătăilor de cap faci poze la senzorii noi (etichetă) și incearcă să notezi și pozitia lor pe mașina - te ajută o învațare forta

De doua ori mi s-a aprins si de fiecare data pe buna dreptate. Nu are nimic martorul, verificati-va mai bine presiunea din roti si o sa vedeti ca nu da gres.

Posted Images

Raspunsul nr. 2 de la VC:

 

Referitor la solicitarea dumneavoastra va informam ca, exceptand faptul ca montajul unui astfel de sistem este costisitor, Unitatiile service Agreate Dacia nu realizeaza astfel de interventii.

 

E clara sugestia.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Raspuns asemator am primi si eu de la VC. :(

La fel de invaziv si la fel de "nepregatite" sunt toate reprezentalele Dacia! :(

N-am reusit, pana acum, sa primesc un raspuns calitativ dpdv tehnic de la VC. :(

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci masinile actuale sunt babauri pe langa "vechitura" mea din decembrie 2013. Oare au scos de mult din productie batranele duster cu motor 1.2 tce? Turbina e deja amintire? De ce capacitate or fi noile motoare hibrid de la Dacia? Of Doamne, mai ca imi vine sa le zic ca nu isi mai merita autostrada pitesti sibiu dar ma gandesc ca deocamdata sunt singurii care ne tin pe linia de plutire asa ca fie...cand o fi sa fie... Cam acelasi raspuns ca cel dat voua celor ce ati indraznit sa intrebati!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acum ai tu fixul cu sistemul asta, dar cred ca nici la alte marci nu se apuca sa-ti monteze tot felul de optiuni dupa...

Nu stiu legislatia, dar posibil sa aiba de a face si cu omologarile de model pe care le are fabrica.

Ce puteau face era sa-l ofere ca optiune suplimentara contra cost incepand cu PH2, iar din August 2014 sa-l includa in modelul de baza. Asa au facut si cu ESP-ul. Puteau, n-au facut-o, nu erau insa obligati...

Apropo, daca mai tin bine minte masina ta e produsa in Dec 2013? A mea e cu o saptamana inainde de a deveni obligatoriu sistemul !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Presupunand ca indicatia de consum mediu e corecta, da, e usor de facut calculul, dar l-am prins ca afiseaza eronat cu ~ 0.7L/100km x 500km => 3,5 L eroare. Intrebarea se referea insa la o informatie utila cum as putea din diagnoza(mai exact pe unde sa caut) sa afisez aceasta informatie mult mai utila pt. mine decat consum instant.
    • @Stef13, daca iti mai amintesti, care din setarile de Clock le-ai folosit: - Clock displayed from CAN / RTC OFF - Clock displayed / Not Set / RTC ON - Clock displayed and Set / RTC ON Multumesc! Legat de resetare Oil change si Service Time, la Duster 2 , 2023, merge exact cum scrie in manual, folosind butoanele de pe volan, contact pus, motor oprit.
    • Traseu Bucuresti-Suceava (445 km) am avut consum 9.6 si costul a fost de 140 ron. Am mers mereu cu putin peste limita de viteza peste tot pe unde am prins. Imi pare rau ca nu am retinut viteza medie... Recomand acest site pentru a va calcula consumul: https://gps-online.webshow.ro/calculator-consum.html
    • Mai poti vedea si numarul de kilometri parcursi de la ultimul reset. Prin urmare, faci o impartire simpla si ai aflat ce te intereseaza.
    • Pt. ca se pare ca e mai simplu din butoane... "Duster2 (also Sandero3/Logan3/Jogger?): On the Duster2, all parameters are in the speedometer (Cluster_L1_L2) under Ecrans Configuration, Conf Entretien. As with Gen. 2, you can set eight values: interval and remaining days/km for both oil changes (Vidange) and maintenance (Révision). Resetting the counters to their initial values is more complicated (select the Oil drain reset or Service reset function from the RoutineIdentifierList and execute the routine using the Oil DRAIN RESET Exec button. It seems to be easier to reset the values in the on-board computer menu." Sursa
×
×
  • Creează nouă...