Sari la conținut

Sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri pe modelele Dacia?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 177
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Hmm,nu as baga mana in foc ca s cei mai priceputi

În principiu ar trebui să stie să învete un nou set ,dar pentru evitarea bătăilor de cap faci poze la senzorii noi (etichetă) și incearcă să notezi și pozitia lor pe mașina - te ajută o învațare forta

De doua ori mi s-a aprins si de fiecare data pe buna dreptate. Nu are nimic martorul, verificati-va mai bine presiunea din roti si o sa vedeti ca nu da gres.

Posted Images

Da, jante... asta cu Carpisa a durut un pic...

O sa ma revansez la iarna cand o sa ma pozez alaturi de jucaria mea cocotat in capul telescaunului de la V. Dornei...

O saptamana productiva tuturor...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Buna seara!

Am montat astazi incaltarile de iarna.

Poftiti poze:

 

 

20181113_111151.jpg

20181113_111301.jpg

20181113_111313.jpg

Mie tot mi se pare si cu astea ca tot a robot selenar comandat de NASA (cum a zis un coleg pe aici) arata...

Tare de tot comparatia.

Revin cu impresii dupa ceva kilometri .

Eu mari probleme am avut cu Debica Passio si Sava Eschimo  (ambele seturi de iarna) ca de astea am avut la Solenza. Vai de capul lor cauciucuri.

Pe asfalt curat in perioada de iarna alunecau sanie la franari mai de urgenta...

Drumuri bune sa aveti.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Am fost in week-end la country, 140 km in total. Sailunurile mele nu fac zgomot la rulare.

Comportamentul sobolanului nu s-a schimbat, dar nu am avut situatii de franare la urgenta maxima.

La urcarea intr-o panta cu zapada si noroi, a dat in nas si s-a oprit in modul 4x2.

-Da ce faci? zice nevasta.

-Stai aseeea, zic si comut pe 4x4. 

Pana si nevasta a ramas uimita cum a plecat din panta sobolanul ramator, nu a avut nici o ezitare!

Oricum , aderenta lor nu este ca a celor stock bridgestone si chiar daca asfaltul era uscat, sub 0 gr afara, trebuie ca stilul de condus sa fie unul adaptat conditiilor meteo si anvelopelor de iarna...

Adica talpa mai usoara, fratilor si distanta mai mare fata de masina din fata...si ochii cat cepele...

Acesta este un sfat pe care imi permit sa il dau pentru ca  in 28 de ani de soferie am avut doua ocazii sa-mi fac praf masina cu anvelope de iarna pe afalt si temperatura scazuta si viteza prea mare... te duci sanie la franare brusca.

Anyway, sunt multumit de sailunurile mele

Drumuri bune tuturor!

  • Like 1
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Buna seara.

Daca stie cineva cauza aprinderii martorului in bord tpw si mesajul umfla rotile si seteaza tpw va rog spuneti.

In 9000 km cat am cu masina s-a intamplat de trei ori si rotile nu aveau nimic, ultima data azi dupa un semafor, alta data pe sosea uscata la drum lung.

Drumuri bune.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

model 2018 = presiunea in roti controlata prin modulul ABS. Io zic service, ca esti in garantie, sa-ti controleze modulul de ABS sa vada cu testul CLIP ( in general cu programare ) ce eroare ai avut sa-l stearga ( daca a lasat ure ) si eventual sa corecteze elementul care a lansat eroarea.

Dar la fel de bine poate fi un semnal electric plecat din greseala, pe un cablu care a ajuns in calculatorul de bord si a lansat eroarea si/sau un contact banal care s-a miscat la vre-un conector la o zdruncinatura .

Oricum trebuie mers pe fir si doar electrician.

Poate fi tratat cu indiferenta pina la o noua aparitie. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

mie mi s-a aprins de vreo doua ori in decurs de cateva luni, am zis ca o fi eroare, dar dupa o verificare a presiunii am constatat ca semnalase o pierdere minora de presiune. Ultima data intr-o sambata seara, mi-a aparut martorul in bord si set tpw, m-am uitat la roti, nu pareau sa aiba nimic, am zis ca nu e nimic iar duminica dimineata aveam un cauciuc desumflat de tot. Acum daca mai vad martorul in bord ma agit :)))

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...