Sari la conținut

Activare inchidere automata usi la plecarea de pe loc


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 70
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Oare... ușile se blochează la 7Km/h și alerta de uși deschise e la 30km/h   Pragul e de 7km/h, iar CAR-ul(funcția de blocare în mers) se activează deazctivează cu motor pornit. Dacă e montat

Am vazut ca sunt utilizatori care nu stiu de aceasta optiune, sau ca in manuale mai vechi nu apare, asa ca mai jos am pus pagina din manualul de utilizare care descrie operatia de activare/dezactivare

Motorul trebuie sa fie pornit inainte de a apasa pe butonul de blocare a usilor pana se aude semnalul sonor. Acum nu stiu daca toate variantele de echipare au facilitatea asta activata (in calculator

Posted Images

Usile se incuie doar daca ai descuiat masina si apoi nu ai deschis NICI o usa.

Daca ai deschis vreodata vreo usa, atunci se poate presupune ca exista probabilitattea sa iti lasi cheile inauntrul masinii.

 

Eu mai degraba raman cu masina descuiata decat sa imi incui accidental cheile inauntru.... Deci sunt OK cu modul de functionare a masinii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Puțin offtopic, și la voi se încuie singură mașina după o perioadă de 10 minute de nepus cheia în contact?

 

Daca o descui si nu deschizi nici o usa da, daca insa ai deschis o usa nu se mai incuie (chiar daca inchizi usa dupa ce ai deschis-o).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca masina este dezarmata din telecomanda masinii (cea cu cheia de contact) sau din telecomanda alarmei si nu se deschide nicio usa, masina se va reinchide centralizat sau se va realarma dupa circa 1 minut. Verificat personal.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

PH2 (@tetelu) este diferit de PH1 (@SirDust) pe partea de UCH, unde este acea functie.

In principiu daca sti ce faci merge cu interfata de logan1 adica aia de 65RON, K-line. ATENTIE! cu acea interfata ai acces doar la UCH, nu vezi nici un alt ECU de pe PH1, ca restul sunt pe CAN.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In principiu nu prea stiu ce fac dar ma straduiesc sa stiu :hyper: . Acum stau si ma gandesc, oare merita sa investesc sau mai bine merg la cineva care se pricepe si am terminat balciul... Interfetele acelea prin bluetooth sunt bune pentru a face operatiunea asta sau sunt doar pentru ati afisa diferiti parametrii?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...