Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 190
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Ieri mi-am montat jante Rial Como 16''

Asa cum "iarna nu-i ca vara", ET<50 nu e la fel ca ET=50 Merge si cu ET 38? Da, merge. Ideea este sa-ti asumi eventualele implicatii. Care sunt implicatiile? Eh aici avem nevoie de o lista centra

Sincer efectul asta mai degraba l-am observat la jante noi (virgine) de tabla, cu prezoane fara con mobil, la prima utilizare pe masina (vorbesc de Logan, Megane 2, Duster). Au mai mers chiar si o jum

Posted Images

Ar fi bine daca are cineva unele separate, sa le masoare :) daca nu... se da unul jos unul si se masoara...

 

Atentie totusi, prezoanele pt jantele de aliaj (cel putin teoretic) ar trebui sa fie putin mai lungi ca cele de tabla (pt a compensa grosimea mai mare a jantelor de aliaj in zona de prindere) si ar trebui sa aiba un con mobil.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Con mobil au prezoanele de la PH1. La PH2 nu s-au mai pus prezoane cu con mobil la jantele de aliaj. Presupun ca din ratiuni de reducere a costurilor au pus aceleasi prezoane ca la jantele de tabla.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi bine daca are cineva unele separate, sa le masoare :) daca nu... se da unul jos unul si se masoara...

 

Atentie totusi, prezoanele pt jantele de aliaj (cel putin teoretic) ar trebui sa fie putin mai lungi ca cele de tabla (pt a compensa grosimea mai mare a jantelor de aliaj in zona de prindere) si ar trebui sa aiba un con mobil.

Exact. Pentru jantele de aliaj vreau sa cumpar al doilea rand de prezoane. Jantele de aliaj pe care le-am cumpara , mi-au fost livrate cu suruburi su piulita conica de 19 si cam 2 cm lungimw. Piulita speciala de janta. Vara trecuta am circulat cu aceleasi prezoane pentru jantele stilizate din tabla, dar mi s-au parut putin cam scurte. Acum as vrea sa cumpar de 28 sau 30 mm. Nu este neaparat sa fie cu saiba conica. Sunt prezoane conice pentru jante aliaj. Cel mai important mi se pare sa se potriveasca conicitatea cu conicitatea gaurilor din jante. Sunt prezoane cu diferite conicitati chiar daca majoritatea au 60°

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Miroase a primavara. Ma cam abtin sa nu schimb jantele de aliaj pe care sunt inca cauciucurile stock. Dilema a ramas la teoria ''surubului''. Am dat jos un prezon si am facut o comparatie cu unul mai vechi after markt de pe alta masina. Asadar prezoanele stock sunt supercalitative marca Febi Bilstein post-3487-0-08870500-1455904209_thumb.jpg Conicitatea este chiar foarte buna pentru jantele de aliaj caci au 23 mm diametru la partea din capat al conului, insa dezavantajul este ca filetul este numai de 26 mm. Eu am circulat toata vara asa cu ele, dar ma simt mai in siguranta daca au macar 2 mm mai mult. Comparatia am facut-o cu prezonul pentru jantele de tabla si se vede si diferenta intre ele. post-3487-0-85550100-1455904440_thumb.jpg Cel din stanga este original

Editat de bmcpst
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...