Sari la conținut

Probleme motor 1.5 Dci 110 cp - Balta de ulei sub masina


Postări Recomandate

M-am dumirit: este paradita (in limbaj neaos romanesc) conducta de servodirectie. Mi-au spus mecanicii ca nu-s un caz singular (clar nu este din cauza MT-urilor). Dusterele noi au servodirectia electrica. Astea mai vechi o au hidraulica si mai cedeaza pe ici pe colo.

Instalatia in sine este hidraulica dar actionarea /crearea presiunii in sistem se face ori printr-o pompa mecanica(legata pe curea la arbore) sau GEP(grup electropompa-actionare pompa cu un motoras electric) cazul de aici...La lansare Duster(si nu numai) doar diesel-urile cu AC aveau GEP(motiv- spatiu insuficient in compartiment motor)...la restul pompa era cu fulia pe cureaua de accesorii...Dupa parerera mea este mult mai buna varianta GEP...are probleme mai putine(dar este si mai scumpa) in caz ca trebuie schimbata(are un minicalculator incorporat care este "guvernat" de calculatorul de injectie...)... :fear:

Intrebarea este unde s-a dus uleiul hidraulic...ca doar s-a pierdut...s-au n-ai observat...cand a inceput sa curga...

Editat de melcu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 130
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

82 00 768 927 este codul filtrului de ulei care trebuie folosit la 1.5 dci E5 / Height : 63 mm / Ø exterior : 76 mm / 2 bar   82 00 768 913 este mai scurt si rezista la o presiune mai mica / Height

Astazi am fost la service. La ora 14.00 inca asteptau raspunsul de la Dacia cu ceea ce trebuie sa faca. Se pare ca a cedat pompa de ulei adica a bagat presiune mai mare decat de obicei si a umflat fil

La mine in carte scrie de distributie(implicit si cureaua) ca se schimba la 90.000 km sau 4 ani. Ok, hai ca in afara e intervalul mai mare dar nu cred sa fie 160.000 km totusi....

Posted Images

Instalatia in sine este hidraulica dar actionarea /crearea presiunii in sistem se face ori printr-o pompa mecanica(legata pe curea la arbore) sau GEP(grup electropompa-actionare pompa cu un motoras electric) cazul de aici...La lansare Duster(si nu numai) doar diesel-urile cu AC aveau GEP(motiv- spatiu insuficient in compartiment motor)...la restul pompa era cu fulia pe cureaua de accesorii...Dupa parerera mea este mult mai buna varianta GEP...are probleme mai putine(dar este si mai scumpa) in caz ca trebuie schimbata(are un minicalculator incorporat care este "guvernat" de calculatorul de injectie...)... :fear:

Intrebarea este unde s-a dus uleiul hidraulic...ca doar s-a pierdut...s-au n-ai observat...cand a inceput sa curga...

N-am observat cand a curs dar la service s-a vazut c-a curs pe la imbinarea conductei cu pricina. Scurgerea a fost mica si in timp si, pesemne ca dupa drumul Galati-Slanic paharul s-a golit si cu ocazia asta s-a golit si pompa. Dar se rezolva. Problema este sa nu recidiveze. La mine pompa de ulei este antrenata cu curea.
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat bustean, am dat un mail la vocea clientului, in care le-am spus ca stiu despre aceasta vulnerabilitate, ca stiu ca exista cazuri in care se intampla inlocuirea motorului din cauza pompei de ulei, si ca solicit schimbarea pompei pentru a nu avea riscul de mi se intampla ce s-a intamplat altora.

 

M-a sunat inapoi o doamna , care mi-a spus niste chestii care se contrazic :

 

- ca masina mea nu este in seria celor cu probleme de acest gen

- ca la revizii cei din service vor verifica daca exista vreo problema

- ca daca va aparea vreo problema Dacia imi va asigura suport chiar daca masina nu mai este in garantie

 

Deci masina e super ok, nu e in seria celor cu probleme, dar daca are problema ma vor sprijini.

 

Am intrebat daca admite ca exista o serie de pompe de ulei cu probleme , si a spus ca fiecare cerere se analizeaza punctual si ca nu discutam despre aceste lucruri in general. Ca discutam despre masina mea si nu despre ce se scrie pe diverse site-uri. Si ca pentru masina mea, pe acel VIN, nu exista rechemari.

 

Sunt destul de dezamagit, deja ma uit pe net sa vad la ce suma o pot vinde.

 

Sunt mare fan Duster, am visat ani de zile sa imi cumpar unul (avand anterior Logan), pentru ca e o masina extraordinara si e romaneasca, dar pentru mine siguranta si fiabilitatea sunt importante, si nu imi convine sa risc sa ma lase motorul intr-o situatie dificila.

Deja asta vara m-a lasat un injector pe cand eram in concediu in Turcia, si am ratat 2 zile de vacanta si 400 E pe tema asta. Bineinteles, Renault Turcia nu a aprobat schimbarea injectorului in garantie, pentru ca masina avea > 60.000 km.

 

Little dissapointed here.

Editat de vladb2001
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si ce garantia e limitata la 60.000 la injectoare?

 

La turci se pare ca da, da asta deja e chestiune trecuta. Pe mine ma durea de pompa asta sa nu gasesc baltoaca sub masina.

Daca nu ii pun eu pe astia din service sa imi dea jos pompa si sa imi arata seria ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...