Sari la conținut

Postări Recomandate

@Sandel Afirmatia: "In 10 ani Romania va fi plina de mașini electrice și hibride" mi se pare cel putin curajoasa.

De retinut: in ultimii ani varsta medie a parcului auto din Romania a crescut de la 8 la 12 ani!

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 256
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am ales un 4x4 pt ca... l-am folosit 1% pe drumuri mai grele... dupa ce am vazut cun si unde pot ajunge cu acel 4x4... am vrut mai mult! Si uite asa am ajuns sa leg prietenii si sa traiesc momente ex

Din cele discutate aici sau la subiectul despre preturi nesimtite mi-am format o parere despre duster, in baza careia ma pot prezenta cu o expunere la subiect, respectiv sfaturi achizitie duster. Nu d

gata!   sunt membru cu drepturi depline! de astăzi stimați colegi sunt proprietar ( mândru ) al unui frumușel Duster aș pune poza la semnătură dar nu știu cum... o mică descriere ( dacă nu vă

Posted Images

Si mie afirmatia mi se pare mai mult un "whisful thinking". Cat timp vor exista motoare termice va exista si Diesel. Ca nu va mai merge cu smecherii gen DPF-off e altceva insa dieselul va continua sa existe si cu filtru de particule e chiar mai putin poluant decat un benzinar.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stimați colegi, va înțeleg pe deplin reacțiile și părerile contrare.

Transportul greu diesel nu va dispărea cu una cu doua, pentru ca nu exista deocamdată alta alternativa.

Nu se poate nega faptul ca vor exista anumite restricții în ce privește poluarea. 

Vom vedea la momentul oportun care vor fi acele restricții.

Atunci când UE transmite o directiva, autoritățile romane trebuie sa raporteze ce măsuri au luat și ce termene au stabilit.

Mai ales ca Romania este angrenata în programele antipoluare. 

Va rog sa nu ma priviți ca pe "inamicul public nr. 1".

Sunt în aceeași situație ca și domniile voastre, momentan circul cu euro 5. dar este posibil ca în câțiva ani să merg la servici pe o rută ocolitoare.

Cu stima.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu te priveste nimeni ca pe un inamic insa ma indoiesc ca urmatorii zece ani nu vei mai putea circula cu un Diesel Euro 6 oriunde in Romania. Benzinarele aspirate nu imi plac si consuma in draci, cele turbo inca sunt la pacatele copilariei si nici la consum nu stau nu stiu cat de grozav iar electricele inca sunt la faza de pionerat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vom trai si vom vedea Kidu.

Deocamdata am o benzinara aspirata careia i-am montat o instalatie GPL si "merge in draci" aprox. 23.000 Km/an.

Vezi ca ai uitat sa etichetezi hibridele.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Iti respect optiunea dar respecta-mi-o si tu pe a mea.

Ce treaba au motorizarile hibride cu brandul Dacia? E drept ca nici electricele nu sunt in carti pentru producatorul de la Mioveni insa le-am mentionat doar tangential ca tot le aminteai intr-un post anterior.

In plus de asta cred ca m-ai inteles gresit, sunt pro-electrice insa nu e asa usor sa faci tehnologia asta sa fie accesibila tuturor. Bateriile alea nu cad din cer chit ca s-au facut mari progrese in ceea ce priveste autonomia si performanta lor.

Editat de Kidu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca inca se mai imprastie zvonuri dea-n-p..lea privind viitorul motorizarilor diesel...terminati odata cu bazaconile astea tipice de votant PSD! :))

Editat de 22DCI
  • Like 3
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si pe aici au patruns hastagistii? Ce-i cu afirmatia despre „bazaconile astea tipice de votant PSD!?” Parca eram pe un forum tehnic nu in mocirla de pe alte site-uri „specializate” in dezinformari politice. Hai sa ramanem la Dusterele noastre! Ofurile politice in alta parte.

  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...