Sari la conținut

Postări Recomandate

am intrebat pe cineva care tocmai si-a vandut un sandero stepway si l-a vandut (an 2015), spunea ca nu l-ar recomanda de nou pentru a a pierdut f multi bani in urma revanzarii si o dacie noua nu merita 13 mii de euro.

 

am mers cu masini de 4-10 ani vechime, foarte fiabile si nu simt nevoia sa platesc "premium" pentru a fi primul posesor.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 256
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am ales un 4x4 pt ca... l-am folosit 1% pe drumuri mai grele... dupa ce am vazut cun si unde pot ajunge cu acel 4x4... am vrut mai mult! Si uite asa am ajuns sa leg prietenii si sa traiesc momente ex

Din cele discutate aici sau la subiectul despre preturi nesimtite mi-am format o parere despre duster, in baza careia ma pot prezenta cu o expunere la subiect, respectiv sfaturi achizitie duster. Nu d

gata!   sunt membru cu drepturi depline! de astăzi stimați colegi sunt proprietar ( mândru ) al unui frumușel Duster aș pune poza la semnătură dar nu știu cum... o mică descriere ( dacă nu vă

Posted Images

Eu nu spun ca la 10 -11 mii de coco nu gasesti lejer un Q 5 sh cu 240 de mii km declarati si vro alta 100 data inapoi...si eu am si am avut masini sh la 10 -11 mii de coco cumparate din concesionarie cu garantie un an,deci nu am schimbat imediat nimic la ele,dar masini cu norma de poluare E3 ...in final am ajuns la concluzia sa fac ca italianul si sa  cumpar masina noua si am ales ceva strategic,adica traind in RO am ales masina romaneasca E6 pentru ca indiferent cine va conduce Romania,nu va putea f--te marca Dacia si cu norma de poluare E6!

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O masina noua, indiferent de marca, nu-i si cea mai buna alegere economica. Devalorizarea in primii 2-3 ani este imensa, incepand cu 15-20% din momentul in care aceasta iese pe poarta dealerului si ajungand undeva la 40%, chiar mai mult la marcile exotice (adica la cam tot ce nu-i nemtesc, frantuzesc sau romanesc). In plus, costurile cresc cu reviziile obligatorii in reprezentanta, pentru pastrarea garantiei, care de multe ori devine si cam indoielnica..

O masina SH bine intretinuta si cu istoric transparent e mai putin costisitoare iar pretul de revanzare nu scade atat de accelerat ca la una noua. Cunosc persoane care au cumparat masini la mana a doua, le-au folosit un an si apoi le-au vandut la acelasi pret.

Insa multi dintre noi nu vrem sa vedem calculele astea (fiindca am risca sa cadem in depresie) si suntem interesati doar de valoarea de intrebuintare sau de utilizare, care presupune o doza mare de subiectivism, in functie de satisfactia pe care o resimte fiecare.

 

Editat de Stef13
  • Like 3
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu va este cu suparare voi interveni in aceasta discutie cu cateva lamuriri.

Dacia Solenza s-a fabricat intre anii 2003 si anii 2005 .  

Anul 2013 specificat de dl Mihaii este in mod sigur  gresit. Cred ca Solenza poate intra la programul rabla fara probleme.

Am fost timp de 8 ani, posesorul unei Dacia  Solenza 1.4 MPI din 2003 cu euro2.  

O masina destul de rapida, suferitoare pe care te poti baza la nevoie, ce-i drept - boala Daciei este rugina.

In prezent sunt posesor de Dacia Sandero Stepway cu motor de 1.6 MPI.

Probabil ca va intrebati ce caut  in comunitatea celor cu Duster. 

Sunt un impatimit al drumurilor de munte, al drumurilor forestiere, a aventurii, din acest motiv am fost primit aici.

Pentru mine, un Duster 4x4 ar inlatura multe restrictii, unde nu am ce cauta cu 4x2.

Atat cu Solenza cat si cu Sandero (o am doar de doi ani) am fost prin locuri unde rar s-ar aventura cineva cu 4x2.

Gandeste-te bine daca ai cu adevarat nevoie de un Duster.

Succes in luarea deciziei potrivite.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Computerul de bord in clip este varianta de baza, orice Duster care nu are Media Nav sau cutie EDC il are pe acela, cele care au unul din cele doua criterii primesc varianta premium, aici este tigania Dacia ca nu au anuntat de detaliul asta si sigur se vor frige cativa cu el.

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...