Sari la conținut

Postări Recomandate

Pot sa zic eu de ce am optat pentru 4 x2 :

  • mi-am dorit o masina de familie spatioasa, cu portbagaj mare
  • cu o garda la sol un pic mai mare decat media deoarece mai merg din cand in cand la sat la socrii, iar in zona in care locuiesc, la marginea orasului, am un drum cam de 400m neasfaltat inca pana acasa
  • Duster-ul corespundea din toate punctele de vedere la ce am eu nevoie, indiferent de tipul de tractiune
  • de 4 x 4 as avea nevoie probabil 1 min pe an, si atunci ma pot descurca cu un set de lanturi sau cu o alegere mai cumpatata a traseului
  • merg 90% in oras, unde 4x4 este in 99.999% din timp inutil
  • diferenta de 2000 EUR pana la 4x4 ar fi facut ca Duster-ul sa nu se mai incadreze in bugetul pe care il aveam disponibil
  • mi-am dorit cu ardoare motorul de 1.2 TCe, care este disponbil doar pe 4x2 (daca acest motor nu era disponibil pe Duster, nu stiu daca as mai fi ales sa il cumpar).

Acum, la o luna de la achizitie, sunt convins ca am luat decizia de achizitie cea mai buna pentru mine, si nu regret lipsa tractiunii integrale. Daca ar fi sa aleg iar, as face la fel.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 256
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am ales un 4x4 pt ca... l-am folosit 1% pe drumuri mai grele... dupa ce am vazut cun si unde pot ajunge cu acel 4x4... am vrut mai mult! Si uite asa am ajuns sa leg prietenii si sa traiesc momente ex

Din cele discutate aici sau la subiectul despre preturi nesimtite mi-am format o parere despre duster, in baza careia ma pot prezenta cu o expunere la subiect, respectiv sfaturi achizitie duster. Nu d

gata!   sunt membru cu drepturi depline! de astăzi stimați colegi sunt proprietar ( mândru ) al unui frumușel Duster aș pune poza la semnătură dar nu știu cum... o mică descriere ( dacă nu vă

Posted Images

Si-acum... @DonQuijote... de la un Mitic vine o intrebare...

- Portbagajul unui Logan este mai mare decat a unui Duster... fie el chiar si 4x2.

- Un Logan are o garda doar putin mai mica decat un Duster... (Nevasta mea face cu Fiesta 700 m in fiecare zi pe drum neasfaltat si... nasol)

- Indiferent unde mergi... un Logan consuma mai putin decat un Duster si... costa si mai putin?

- Motorul 1,2 Tce exista si pe Logan.

 

Eu, sincer nu vad niciunde un avantaj real al Dusterului 4x2 in fata Loganului... Si-acum intrebarea: Totusi... de ce? De ce 4x2?

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Motorul 1.2 nu exista pe Logan. In plus, la spatiu interior Loganul este sub Duster.

 

LE: De asemenea, am uitat sa zic ca vroiam neaparat masins cu haion.

 

Sent from my Star Kingelon G9000 using Tapatalk

Editat de DonQuijote
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cu o roata de rezerva de dimensiuni reduse, portbagajul Dusterului 4x4 ajunge la aceleasi dimensiuni cu cel 4x2. In plus, volumul este calculat pana la tablie. Volumul real din podea si pana in tavan cred ca este mult mai mare, de ordinul a 600-650 l pentru 4x2.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@psystem... ai mare dreptate dar eu m-am referit la volumele date de producator si asta... pana la "acoperisul" portbagajului... un portbagaj cu dimensiuni are Dokker-ul.

Puteam sa mentionez la ceea ce am zis mai sus Dokker-ul dar n-am vrut s-o fac... :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...