Sari la conținut

Modificari faruri


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 101
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cu inlocuirea bordului e mai simplu. Vinzi vechiul duster, mai pui ceva si comanzi unul nou. Se inlocuiesc si farurile si bordul si scaunele dintr-o lovitura.

Si noile faruri montate pe Duster ph1, deasemenea sistemul de prindere. In concluzie se potrivesc 100%, asta numai la prindere, referitor la mufare... mai sap..   REVIN CU O MENTIUNE, farul se potri

Am un amic care a facut asa ceva: Semnalizare Led, DRL Led, neon contur si lupe 2,5 bi-faza.   Torul a fost facut in regie proprie. La RAR e cam clar ca pe bune nu il iei acuma cu contolu poa

Posted Images

Nici o dezbatere nu este prea mare daca este de ajutor cuiva.

Oricum, multumesc si tie si lui @Gil26 pentru efortul depus sa sustneti aceasta dezbatere in vederea finalizarii ei cu succes. :P

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 9 months later...

salutare ; fiind vorba de faruri , a montat careva noile becuri LEDr ( LED cu omologare RAR de la osram) pe faruri? impresii? merita banutii? stiu ca este o parere subiectiva , dar ...cine stie?!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am instalat eu becuri din astea pe masina mea.
Dupa parerea mea sunt ok. Fata de chinezismele ce ne invadeaza de peste tot, se vede ca ii un produs de la o firma de prestigiu.
La prima interactiune cu ele, te cuprinde o senzatie ciudata, ca lumina ii de 6000K fata de 3000-4000 cat pot avea becurile halogen, si ti se pare ca parca esti in bezna, dar "te obisnuiesti" cu ele.
In ce priveste banutii ... nu stiu ce sa zic. Mi se pare ca ii cam piperat pretul, dar fiind proaspat lansate se justifica. Mai incolo sigur le va scadea pretul.

Inca o data zic, mie mi se pare ca sunt chiar in regula. A meritat investitia.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  1. Pretul mare - iti cumperi cel putin 4-8 seturi de becuri halogen care te tin cel putin 4-8 ani. Tot Nightbreaker de la OSRAM, dar nu LED.
  2. Neaparat schimbat capacul din spatele becului, pentru a se putea face ventilarea corecta a becului.
  3. In caz de defectiune a ventilatorului nu vor aparea erori, nicaieri. Astfel, sunt sanse destul de mari ca acea caldura sa strice farul, pentru ca LED-ul va fi in continuare alimentat. Practic, in cel mai bun caz, se topeste ceva; in cel mai rau caz, ia foc.
  4. Fiind LED, iarna, gheata nu se va mai topi de pe far - nu se mai degaja caldura sa o topeasca de pe geam.
  • Like 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum sunt drumurile sau aerul pe la tine, dar eu pana acum am avut 3 dacii, un logan, un duster 1 facelift si acum un duster 2, dar la toate schimbam becuri in faruri la cel mult 3-4 luni... daca m-ar fi tinut cate un set de becuri h7/h1 1 an as fi fost multumit total. Dar asa ... deja m-am saturat sa imi tot cotesc incheietura mainilor in moduri nenaturale ca sa pot schimba becuri.
Sper ca ledurile acestea vor tine (mult) mai mult de 3-4 luni.

 

Ahh ... si am uitat sa precizez: am incercat tot felul de marci de becuri incepand de la osram prin philps si alte marci nemaivazute ... toate ce comportau la fel.

 

acum 1 oră, PufarinaUcigasa a spus:
  1. Pretul mare - iti cumperi cel putin 4-8 seturi de becuri halogen care te tin cel putin 4-8 ani. Tot Nightbreaker de la OSRAM, dar nu LED.
  2. Neaparat schimbat capacul din spatele becului, pentru a se putea face ventilarea corecta a becului.
  3. In caz de defectiune a ventilatorului nu vor aparea erori, nicaieri. Astfel, sunt sanse destul de mari ca acea caldura sa strice farul, pentru ca LED-ul va fi in continuare alimentat. Practic, in cel mai bun caz, se topeste ceva; in cel mai rau caz, ia foc.
  4. Fiind LED, iarna, gheata nu se va mai topi de pe far - nu se mai degaja caldura sa o topeasca de pe geam.

Nu este neaparat nevoie sa schimbi capacul (zic eu) este spatiu suficient ca ventilatorul sa poata misca aerul prin radiatorul becului.
In ce priveste temperaturile, nu cred ca ledul se incalzeste mai mult decat becul halogen.
Halogenul se incalzeste undeva in jur de 400-500 grade, (filamentul ajunge la temperaturi apropiate de 3000 de grade).
La temperatura aceasta de 4-5 sute de grade majoritatea semiconductoarelor active sunt deja distruse, in cazul ledului se intrerupe circuitul, si deci se opreste productia de caldura, dar pana acolo, avand in vedere pretul si numele producatorului, eu nutresc sperante ca OSRAM a incorporat in becurile astea ceva metode de protectie.
In ce priveste zapada ... mda, asta ar putea fi o problema, dar, azi dimineata la 7 cand am iesit din casa si am pornit masina, desi ningea intens (aproape ca in vremea can eram copil), nu am sesizat sa fi avut probleme cu farurile din cauza zapezii depuse.

 

Editat de hans
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 2 ore, hans a spus:

...

In ce priveste temperaturile, nu cred ca ledul se incalzeste mai mult decat becul halogen.
Halogenul se incalzeste undeva in jur de 400-500 grade, (filamentul ajunge la temperaturi apropiate de 3000 de grade).
 

...

Da, şi tu ai dreptate, dar nu led-ul se încălzeşte, ci rezistenţele de limitare curent,

de ce crezi că au montat ventilatore de răcire ? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...