Sari la conținut

Bara transversala (pentru suport schi)


Postări Recomandate

Am identificat o noua problema, sau oare smecherie ? :)

 

Este vorba de barele longitudinale, pe care se monteaza cele transversale pentru suportul de schi sau portbagaj. Barele longitudinale la FL sunt mult mai groase, decat cele la Dusterul "vechi". Pe acele bare deocamdata nu se potriveste absolut nimic, adica sunt mult prea groase. Am fost la reprezentanta THULE azi, si nu au solutii. Deocamdata nimeni din tara nu a incercat sa monteze barele transversale pe FL. In partea din fata si spate este plasticul acela, pe care se poate monta suportul, insa cel din fata va sta inclinat, deci portbagajul nu se va putea monta.

 

Vedeti vreo solutie de rezolvare ? Sau candva peste 3-4-5-6 luni cei de la Renault sau Dacia vor scoate un suport care se potriveste si pe FL, binenteles fiind "original" va avea si un pret ca atare. Azi vreau sa ma duc la reprezentanta sa vad ce parere au ei.....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 235
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pe ultima suta de metri inainte de a pleca in concediu s-a rezolvat si problema barelor...   Multumiri lui @magyari pentru aceasta solutie care nu numai ca este singura in momentul de fata pentru Du

Eu am cautat sa fac ceva mai rapid si ieftin.   Sent from my SM-G360F using Tapatalk    

Am rezolvat. Am folosit barele Thule pentru scara care erau deja pe masina. Multumesc pentru sugestii.

Posted Images

Oare barele de origine nu merg? Cele care au fost pt PH1!

Ele au un sistem cu banda de cauciuc care (din cate am vazut eu) au ceva garda ca sa acopere si aceste bare longitudinale mult mai mari.

Si cei de la THULE au acest sistem! Defapt, barele vandute de Dacia ca fiind piese de origine sunt aceleasi cu cele de la THULE (adica fabricate de ei)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta este vizibila in poza de mai jos. Grosimea barelor londitudinale difera intr-adevar diferita.

Diferenta o stim cu totii! Problema este banda de cauciuc daca ajunge si pt PH2! Daca este suficient de lunga pt PH2 ca stiu ca la PH1 Ramane ceva banda de cauciuc ca rezerva

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda, va confirm oficial, nu se potrivesc. M-am dus la reprezentanta, mi-au zis ca au binenteles, pe stoc. I-am intrebat daca efectiv l-au montat pe FL si mi-au zis ca nu, dar se potriveste. Surpriza, nici vorba sa se potriveasca :))). Deci din cate se pare, pana in momentul de fata, avem bara la care nu putem monta cele transversale. Mi-au zis ca va trebui sa faca o "plangere" catre fabrica, sa vedem cu ce solutie o sa vina. Sunt tare curios, nici cei de la THULE, nici cei de la Dacia nu au nimic sa se potriveasca :)) Interesant, oare a uitat cineva ceva la proiectare, sau va iesi ceva special pentru FL, cu un pret special :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...