Sari la conținut

magyari

Bara transversala (pentru suport schi)

Postări Recomandate

Am identificat o noua problema, sau oare smecherie ? :)

 

Este vorba de barele longitudinale, pe care se monteaza cele transversale pentru suportul de schi sau portbagaj. Barele longitudinale la FL sunt mult mai groase, decat cele la Dusterul "vechi". Pe acele bare deocamdata nu se potriveste absolut nimic, adica sunt mult prea groase. Am fost la reprezentanta THULE azi, si nu au solutii. Deocamdata nimeni din tara nu a incercat sa monteze barele transversale pe FL. In partea din fata si spate este plasticul acela, pe care se poate monta suportul, insa cel din fata va sta inclinat, deci portbagajul nu se va putea monta.

 

Vedeti vreo solutie de rezolvare ? Sau candva peste 3-4-5-6 luni cei de la Renault sau Dacia vor scoate un suport care se potriveste si pe FL, binenteles fiind "original" va avea si un pret ca atare. Azi vreau sa ma duc la reprezentanta sa vad ce parere au ei.....

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Oare barele de origine nu merg? Cele care au fost pt PH1!

Ele au un sistem cu banda de cauciuc care (din cate am vazut eu) au ceva garda ca sa acopere si aceste bare longitudinale mult mai mari.

Si cei de la THULE au acest sistem! Defapt, barele vandute de Dacia ca fiind piese de origine sunt aceleasi cu cele de la THULE (adica fabricate de ei)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am aceste bare longitudionale, achizitionate de la reprezentanta, sunt exact cum zice Daniel, banda de cauciuc/plastic se potrivesc perfect cu dimensiunea barelor transversale de pe duster.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta este vizibila in poza de mai jos. Grosimea barelor londitudinale difera intr-adevar diferita.

post-2646-0-58235900-1389010794_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta este vizibila in poza de mai jos. Grosimea barelor londitudinale difera intr-adevar diferita.

Diferenta o stim cu totii! Problema este banda de cauciuc daca ajunge si pt PH2! Daca este suficient de lunga pt PH2 ca stiu ca la PH1 Ramane ceva banda de cauciuc ca rezerva

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda, va confirm oficial, nu se potrivesc. M-am dus la reprezentanta, mi-au zis ca au binenteles, pe stoc. I-am intrebat daca efectiv l-au montat pe FL si mi-au zis ca nu, dar se potriveste. Surpriza, nici vorba sa se potriveasca :))). Deci din cate se pare, pana in momentul de fata, avem bara la care nu putem monta cele transversale. Mi-au zis ca va trebui sa faca o "plangere" catre fabrica, sa vedem cu ce solutie o sa vina. Sunt tare curios, nici cei de la THULE, nici cei de la Dacia nu au nimic sa se potriveasca :)) Interesant, oare a uitat cineva ceva la proiectare, sau va iesi ceva special pentru FL, cu un pret special :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

.... sau va iesi ceva special pentru FL, cu un pret special :)

cu un pret mult mai special ;)

Dar, am si eu o intrebare! Suporturile de schiuri ce se prind cu magnet (sau cu ventuza) nu sunt bune?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Din partea unui spectator: 1. incercati sa schimbati vitezele in plaja de turatie a motorului si a vitezei vehicolului recomandat de producator 2. in incercarea de a ajunge cit mai repede la viteze superioare, economie de combustibil, exista permanent tendinta de a scimba in trepte superioare prea repede. Din acest motiv verificati simptomele si cu un motor turat peste o idee in viteza inferioara, fata de obisnuinta Dumneavoastra. 3. La varianta 4 x 4 tineti cont de specificitatea vitexelor 1 si 2.  3. In functie de mediul de utilizare la peste n km pot fi uzuri la timoneria schimbatorului ( sistemul de cabluri de angrenare ). Pret foarte informativ 500 lei piesa. 
    • Daca vrei neaparat clasa B la franare mai e si Michelin Alpin 6. PS. Ca idee eu as lua anvelopa de SUV, nu de turism, adica la Nokian as alege WR SUV 4 (chiar daca e clasa C) in loc de WR D4...
    • Si eu sunt in cautare de cauciucuri de iarna. Ma bate gandul sa iau pe 70...
    • Salut,   Am un  Duster Laureate 4X4 1.5 110CP din 2017 la schimbarea vitezelor in trepte superioare incepand de la a -II a si pana in a -VI -a in momentul in care apas ambreiajul smuceste ca si cum ar agata ceva si s-ar infrana. Nu face de fiecare data cand si cand. Ati mai intalnit problema?
    • Salut @Midnighte Eu am luat iarna trecuta Dunlop Winter Sport 5, care au B la franare pe ud si C la consum, pretul fiind cam tot pe acolo (400 - 450 RON bucata). Prin review-urile si testele pe care le-am citit anul trecut inainte de achizitie se comportase destul de bine si dupa o iarna cu ele ma declar foarte multumit. Am mers si pe zapada mai mare fara probleme, iar pe ud se simte o imbunatatire clara fata de Continental-urile LX2 (all-season) cu care mi-a venit masina din fabrica. La consum nu ma pronunt, ca iarna oricum creste si eu fac destul de multe drumuri scurte, care nu ajuta din punctul asta de vedere. Despre Nokian WR D4 citisem anul trecut ca nu-s chiar rezistente pe termen lung si se uzeaza cam repede.   In ceea ce priveste DOT-ul, cred ca e inca devreme sa prinzi productia 2019, ca inca mai incearca sa scape de stocurile de anul trecut si mai este un pic pana incepe sezonul cand cumpara de obicei lumea anvelope de iarna. Daca gasesti ceva fabricat pe la sfarsitul lui 2018 eu zic sa iei, ca nu s-a degradat cauciucul asa de tare in 8-9 luni, mai ales daca il iei de la un depozit mare si nu de la un magazin mic (unde nu au o hala cu conditii corespunzatoare de depozitare). Acum o luna mi-am luat cauciucuri de vara si la cele 5 magazine online unde am sunat mi-au spus ca nu-mi pot garanta DOT-ul sa fie din 2019, ci doar 2018/2019. Pana la urma au venit cu data fabricatiei 5218, adica prin decembrie. N-au avut nicio problema anvelopele, merg perfect.   Spor la cumparaturi!
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...