Sari la conținut

Diferential autoblocant pentru Duster, amatori?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 395
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ! Profitand de aceasta ocazie, iata parerea unui client de-al nostru, din Peru, referitor la acest produs, dupa instalare: I am very happy with the differential slip thanks to this I have impr

Ai un avertisment!

Bua ziua tuturor . Sper ca pina acum sa se fi calmat spiritele asa incat sa nu ma trezesc cu o alta polemica interminabila pe acest subiect . Fiind singurul care a testat LSD -ul in discutie, voi in

Posted Images

Multumim Costin, de mult asteaptam aceste lamuriri. Poate tu nu citesti forumul zilnic sau macar de 2-3ori pe saptamana, dar multi care o fac se intrebau deja de ce nu intervii fiind singurul client stiut de noi pentru acest diferential. Explicatiile sunt de nota 10 si cred ca sunt pe intelesul tuturor inclusiv celor mai putin initiati in d-ale offroadului. Filmarea este frumoasa dar colegul @gusterul are dreptate - e greu sa faci un video concludent in teren. Daca ai role de troliu mai late decat pneurile masinii da-i drumul la test si fa o filmare sa vedem cu ochii nostrii cum diferentialul blocheaza suficient roata spate fara aderenta incat sa impinga 1.5 tone din role. Clipul va face cat toate polemicile inutile de pe acest topic. Din acel moment vom avea ce dezbate in sfarsit cu adevarat. Multumim anticipat, si spor la treaba!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Am incercat sa fac testul cu rolele , din pacate anvelopa atingea cadrul metalic pe care sunt prinse si ca urmare genera aderenta .

Am suspendat insa masina pe 3 cricuri si vedeti aici : http://www.youtube.com/watch?list=UU_mQ8aZCvkiJis0Y3LBPGRw&v=q5RYt54whgI&feature=player_detailpage ce ai iesit .

Scuze pentru calitatea "de coltul blocului ", dar m-am grabit sa vin si cu acest test

 

Costin

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza calitatea, conteaza ca in cele doua mesaje ne-ai pus la dispozitie mai multe informatii concludente despre acest diferential si modul lui de functionare decat colegul @comanr in toata cariera lui de pe acest forum ... :) Multumim, si poate reusesti sa pui la cale o filmare mai cu aspect comercial comparand in role doua masini, poate chiar si in panta... :)

Oricum deja din acest filmulet se vede ca diferentialul chiar se blocheaza la nevoie: roata fara aderenta dupa o rotatie se blocheaza si ajunge suficient cuplu la roata aderenta sa impinga masina inainte. Poate vom vedea un test si cu role in curand, cu ajutorul lor se pot demonstra mai multe si se poate afla mai exact cam care este cuplul maxim care se transfera.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In cautarile mele pe Youtube am vazut un videoclip cu doua Duster in Rusia in offroad si diferenta dintre ele in care unul era standard (lock si ESP off) si unul cu diff autoblocant. Nu mai resusesc sa-l gasesc. Oricum cand esti cu "burta in noroi" nu te ajuta nici un fel de diferential blocabil (fata si spate sau doar spate)....atunci troliul ar face toata treaba. Diferentialul blocabil ar face diferenta la urcusuri mai abrupte si cu incrucisari de axe vezi ceva de genul www.youtube.com/watch?v=AkdAjkAmY3o sau asa cum a facut-o ITLand la trecerea peste sant....diff autoblocant este un "nice to have" daca ai bani si vrei sa investesti intr-o masina care iti place (in cazul nostru Duster-ul) si te gandesti sa iesi la un offroad mai mult decat mediu. Ce ar fi foarte frumos e sa fie unul care sa se poate bloca la nevoie......din buton.....de preferinta electric. Eheee, astea sunt doar vise......

 

@ITLand: Autoblocantul functioneaza in modul AUTO si LOCK sau doar in unul dintre aceastea?

 

Multumesc anticipat. :bye:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza calitatea, conteaza ca in cele doua mesaje ne-ai pus la dispozitie mai multe informatii concludente despre acest diferential si modul lui de functionare decat colegul @comanr in toata cariera lui de pe acest ... :) Multumim, si poate reusesti sa pui la cale o filmare mai cu aspect comercial comparand in role doua masini, poate chiar si in panta... :)

Oricum deja din acest filmulet se vede ca diferentialul chiar se blocheaza la nevoie: roata fara aderenta dupa o rotatie se blocheaza si ajunge suficient cuplu la roata aderenta sa impinga masina inainte. Poate vom vedea un test si cu role in curand, cu ajutorul lor se pot demonstra mai multe si se poate afla mai exact cam care este cuplul maxim care se transfera.

 

Salut ,

 

Multumesc pentru aprecieri ! :)

Desigur, voi incerca sa fac si comparatii intre standard si LSD , poate reusesc chiar pe role .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...