Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Voi sunteti siguri ca lipsa aceea de putere la 2000 rpm nu este de fapt lag-ul turbinei?

 

Da! Sub 12-13 grade afara nu se mai manifesta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eh, stie Dacia ce stie. Vine toamna acusi, deja dimineata pana inspre ora 10:00 sunteti in plaja de temperatura optima, pana la vara viitoare scapa de voi :) (no offence).

 

Si eu astept verdictul in dupa-masa asta, acum masina e la service, cu problema zgomotelor in coloana de directie si a greierilor din usile fata.

 

L.E. Citind un review din India (unde temeparaturile sunt constant in zona de problema) :

There is a bad amount of turbo-lag below 2,000 rpm, and the 109 BHP Duster only gets punchy above 2,200 rpm. The lag won't bother you much when starting off from a standstill, thanks to the short 1st gear ratio. However, it can seriously catch you out if you try to drive around town at low speeds in 2nd gear, or on inclines. The only solution is to downshift and get that engine into the turbo zone. For the same Munnar incline that our Innova cab did in 2nd gear, the Duster required a firm downshift to 1st. I had to make frequent downshifts in slow moving Kerala traffic that was reminiscent of Mumbai rush-hour conditions. It does take a couple of kms to get used to the lag and learn to drive around it. I wouldn't consider the lag a deal breaker, though the 84 BHP Duster offers far superior driveability in town. The 110 PS' turbo is unforgiving and you have to pay attention to choosing the right gear at lower speeds. In comparison, the 84 BHP Duster lets you get away with a less attentive style of driving.
Editat de DonQuijote
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si, intr-un final acest update a rezolvat sau nu problema sesizata in acest topic?

 

Nu, n-a rezolvat nimic...

 

Azi 11 grade afara. Am plecat dimineata, o placere sa mergi cu masina! Am mers cam jumatate de ora prin oras si surpriza (neplacuta)! Dupa ce s-a incalzit bine motorul, a reaparut lipsa de putere, cu toate ca afara tot 11 grade erau...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...