Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Nu am avut OTS. Eu am motorul 1.2 TCe, si intradevar comportamentul este normal si dupa parerea mea, tinand cont de punctul in care cupleaza turbina si de plaja de turatie in care motorul are cuplu maxim.

 

Sent from my Star Kingelon G9000 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Stiu ca, daca, nu cupleaza turbina, nu trage asa de bine, clar, dar nu despre acest aspect am vorbit... Peste 2000 intr-adevar este ceva mai bine, dar nu cum ar trebui dupa parerea mea si sub nici o forma nu se apropie de modul in care functioneaza Duster ph1, pe care l-am condus cam 6 luni. Nu stiu insa cat este de "normal" ca un motor sa fie folosit doar peste 2000 rotatii, undeva in jur de 2500, ca sa functioneze cat de cat normal..... dincolo de aspectul ca vom parea niste "blonde" care ii dau o turatie asa calumea, ca masina sa porneasca sigur :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La fosta masina, motor turbo diesel, am avut problema asta cand mi s-a colmatat debitmetrul, filtrul de motorina era tot imbacsit si catalizatorul infundat. Filtrul de motorina avea sub 10.000km la acel moment. Dupa curatarea debitmetrului, schimbarea filtrului si stergerea catorva erori din memoria computer-ului masinii situatia s-a ameliorat. Poate e o situatie asemanatoare si la tine.

 

Sent from my Star Kingelon G9000 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci fac cu nervii... suntem o ceata de PH2 110 DCI la care ni s-a imbaxit motorul... lualar gaia de motor... ca de 8 ani numai diesel conduc si insumat am 250.000 km cu ele si nu s-au imbaxit pana la asta :) Imbaxilar binele pe usa afara din casa :)

A... o constatare dupa ultima resoftare (asta cu cb-ul de ceasuri, ca nu mai stiu cum sa-i zic), parca arata mai bine cata motorina ai in rezervor. Ca sa ma exemplific, inainte cand aveam plin rezervorul, dupa ce scadea prima liniuta, a doua scadea repede, cam dupa 50-60 km facuti. Acum parca scad mai constant liniutele, nu unele mai repede si altele mai incet. O fi placebo :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La ce turatie schimbati vitezele?

 

Peste 2000 in functie de ce urmeaza sa se intimple pe sosea, ma duc in jos, urc un deal, depasesc, merg in 'coada', prond stopul, nu prind stopul...sunt enorm de multe necunoscute care fac inutila orice cfategorisire.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...