Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Ideea este ca in momentul in care ma apropii de temperatura de 15 grade, ieri si pe la 10-12 deja avea probleme, merg cu masina normal, ridic piciorul de pe acceleratie si cand o apas iarasi, pur si simplu nici o reactie. E foarte neplacut in curba, sens giratoriu sau doamne fereste o rampa, ceva de urcat, dupa curba :). Ori apas mai barbateste acceleratie si dupa un timp, asa dintr-o data trage brusc de masina, sau au fost situatii cand nu am avut ce face, a trebuit sa shimb viteza.

 

Ce turatie aveai in momentul in care nu tragea masina?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Ce turatie aveai in momentul in care nu tragea masina?

 

turatia nu vrea sa urce. cel putin la mine. apesi pedala si ramane pe la 1000 dupa care brusc, dupa vreo 3 secunde sare la 2000+

asta cand esti oprit intr-o intersectie

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

turatia nu vrea sa urce. cel putin la mine. apesi pedala si ramane pe la 1000 dupa care brusc, dupa vreo 3 secunde sare la 2000+

asta cand esti oprit intr-o intersectie

 

Voi chiar vreti sa va traga masina instant la 1000 ture? Atunci pot spune cu mana pe inima ca si noi cei cu Dustere vechi avem aceeasi problema, nerezolvata din 2010. Ia schimba vitezele intre 2700-3000 ture si vezi daca mai face asa. Sau daca la peste 2000 ture mai are acea intarziere.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

dar nu urca la 3000! cum sa pornesc daca nu trage?

eu ma refeream la pornirea de pe loc intr-o intersectie, nu la depasiri.

vrei sa intri in sens, te opresti, lasi pe altii sa treaca, si cand sa intri si tu, ea nu vrea. apesi pedala normal, ca doar nu vrei sa o smucesti, si ea nimic, se taraste cu 1000rpm. dupa 3 secunde reactioneaza si sare acolo unde ar fi trebuit sa ajunga turatia conform cu apasarea pedalei.

asta e exemplul meu.

si scuze ca am raspuns la o intrebare care se adresa altcuiva

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In mers, daca mergi constant cu 2000(deci merge turbina si esti in cuplu maxim) si apesi brusc acceleratia, ezita pentru 1 secunda apoi o simti cuplul, asta la +15 grade. Daca a este acelasi scenariu insa la 5 grade, masina se comporta exemplar, chiar o laudam la inceput(cand esra frig) ca nu are lag si se comporta ca o benzinara.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu sariti in capul meu ca nu vreau sa ma cert

eu ca orice alta persoana intreb,dupa cum bine stiti mecanica prin telefon sau pe internet nu prea merge,dar iti da cateva piste de lucru cel mult

legat de calitatea carburantului intreb pentru ca stii la un moment dat in Bucuresti a functionat vreo 2 saptamani motorina din rezervele strategice care era motorina ce statuse vreo 5 ani prin rezervoarele de stocaj si se vaitau multi c ale fumega...

a doua treaba,indiferent de la ce benzinarie pui,adica omv,petrom,lukoil,agip...etc toti se aprovizioneaza de la cele 2-3 mari rafinarii de la noi asa ca indiferent ce cumperi si de la cine tot aia folosesti,doar cu denumire si pret diferit.

in al treilea rand intrebarea celor din service e pertinenta dar nu e axioma,adica daca ei afirma ca acel carburant pe care tu il folosesti e prost atunci ei trebuie sa demonstreze asta,nu sa o spuna asa si tu ca si client iei pozitia ghiocelului si stai cu capul plecat si curul in sus.() scuzati limbajul

resoftarea de care vorbeai si mai ales daca sa facut in service dacia la recomandarea si la cererea lor ca au descoperit ceva...atunci e bine ca e facuta in service autorizat,va scapa de problema garantiei si va asigura dealtfel si o parghie pentru a continua demersurile.

daca a fost facuta cum stiu pe multi altii de diversi meseriasi care se pricep si :"lasa domne ca iti calibrez eu masina de o sa scoti 130 de cai si va consuma cu 2 litri mai putin" asta e publicitate mincinoasa fara sustinere in realitate.nu exista sa scoti di motor mai mult cuplu si mai mu;lta putere fara sa dai ceva la schimb,adica in principal debit mai mare,inca o injectie sau o alta plaja de turatie...etc discutia e larga dar ce se intelege e ca e abureala daca auziti asa ceva.

apoi mai e ceva uneori chiar daca softul e bun si facut calumea important este si cum toate astea se inteleg intre ele,iti mai dau un exemplu aici: stii ca sonda lambda are 4 fire 2 pentru senzorul de gaze aferent iar 2 pentru rezistenta interioara

e daca rezistenta e arsa sau si-a iesit din parametrii eventual datorita modificarilor de rezistenta electrica si toate cele,tie in bord ti se aprinde semnul ala cu check engines dar masina ta merge foarte bine,de ce merge? pai foarte simplu,partea de corectie amestec adica senzorul aferent functioneaza foarte bine si isi face treaba,de ce aprinde becul in bord? pai tocmai ca sesizeaza un circuit intrerupt,care e rolul acelei reziztente? pai de a incalzi sonda cat mai rapid la temperatura de functionare pentru ca asa functioneaza ea cel mai bine cand are 3-400 de grade si asa da corectiile si valorile aferente.Care e pericolul in acest caz: pai simplu va dura mai mult pana sonda va fi la temperatura timp in care tu poluezi mai mult

ce alt impact poate avea? pai in functie de softul utilizat sau facut de producator sa sesizeze ECU o problema adica acea intrerupere cu check engines si motorul sa intre intr-o bucla de protectie pe care el o are setata si in care trebuie sa intre de fiecare data cand sesizeaza o problema... oricum discutiile dupa cum am spus la inceput pot fi multe si detaliate si nu au legatura cu Dacia ci au legatura cu toti producatorii de masini ca toti au aceleasi componente aceleasi subansamble doar fiecare si le personalizeaza aferent.exemplu:toyota aygo e aceeasi masina cu peugeot 106 parca ala si cu citroen nu stiu cum...lafel era la un moment dat pe Ford cu motorul ala 1,4 HDI care era folosit pe fiesta pe peugeot 206 pe citroen si pe suzuky parca a fost pus...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...