Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

. Pana cand se apropie de doua linii la temperatura apei nu prea poti sa soliciti eforturi considerabile de la motor.

 

Din pacate, la Facelift... nu mai exista indicatorul temperaturii lichidului de racire. Asadar nu stii cand ai ajuns la 2 linii...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Din pacate, la Facelift... nu mai exista indicatorul temperaturii lichidului de racire. Asadar nu stii cand ai ajuns la 2 linii...

Daca stai sa pleci de pe loc cand temperatura ti-a ajuns la 2 linii e grav pt benzinar dar mult mai grav la Diesel (pt motor, dar in special pt filtrul de particule).

Eu nu am avut aceasta problema niciodata si... plec de pe loc cu masina la maxim 1 min dupa ce-am pornit-o. Nu trag de ea de nici o culoare ci merg mult mai linistit, cel putin pana se incalzeste.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate, la Facelift... nu mai exista indicatorul temperaturii lichidului de racire. Asadar nu stii cand ai ajuns la 2 linii...

 

Si cum iti dai seama cand termostatul nu mai lucreaza cum trebuie?

 

In alta ordine de idei, cam la orice reprezentanta exista un Duster 1,5 dCi la drive -test (eu am vrut sa fac drive test cu 1,2 TCe si mi-au spus ca toata lumea vrea 1,5 dCi 110CP si d-aia numai p-asta il au deocamdata la drive-test), ei nu pot sa-l porneasca p-al lor sa vada cum face dimineata?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca stai sa pleci de pe loc cand temperatura ti-a ajuns la 2 linii e grav pt benzinar dar mult mai grav la Diesel (pt motor, dar in special pt filtrul de particule).

Eu nu am avut aceasta problema niciodata si... plec de pe loc cu masina la maxim 1 min dupa ce-am pornit-o. Nu trag de ea de nici o culoare ci merg mult mai linistit, cel putin pana se incalzeste.

Exact asta spuneam si eu. Nu stau pe loc pana la doua linii (doamne fereste :) ). Eu pornesc de regula imediat ce porneste motorul. Am vrut sa spun ca, atunci cand motorul a ajuns la doua linii (asta la benzinar se intampla repede) pot incepe sa cer masinii performantele de care e capabila.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La Focsani si ala de test drive face la fel. E o problema generala. E de datoria noastra ca uzina sa afle de ea

 

La TgMures e la fel. Cand am cerut drive test au pornit masina si mi-au spus ca trebuie sa astept cateva minute ca mai au de rezolvat ceva probleme. Am asteptat vreo jumatate de ora dupa care a venit cineva si a oprit motorul apoi am mai asteptat vreo cateva minute si a venit reprezentantul cu cheile :)

Masina a mers bine cand am pornit-o eu dar poate ca incalzirea a avut acelasi scop.

 

Asa cum am mai spus am vorbit zilele trecute cu @cristianD care are o teorie interesanta privitoare la aceasta problema. Poate ne intalnim maine seara si o sa-l rog sa detalieze. Din cate am inteles el ar banui ca furtunul acela gaurit de admisie a aerului ar face probleme. Dar poate nu am inteles bine si nu vreau sa vorbesc prostii.

 

In legatura cu absenta indicatorului de pe facelift o consider o eroare dar, pana la urma, si asa cum il avem noi (cu pavele) e aproape la fel de inexistent. Chiar daca pavelele sunt in numar de zece, de fapt se aprind o data doua si o data patru. Mie mi s-au aprins odata sase tocmai cand ma aflam singur pe un drum de munte care nu stiu unde ducea si unde nu aveam semnal la telefon. Rezulta ca si cu pseudo indicatorul nostru stim urmatoarele:

- doua linii = se incalzeste (da-i bataie) - asta poate simti soferul fara aparat

- patru linii = e bine, da-i inainte - e regula si o poate banui soferul si fara aparat

- sase linii = ai dat de dracu' - asta o vezi pe facelift din ledul de atentionare

 

Asa ca diferenta dintre cel vechi si cel nou e ca iti spune cineva ca ziua e zi. Asemanarea e ca atunci cand dai de dracu' te ia tot pe nepregatite :)

 

Ar fi fost util un ceas adevarat de temperatura unde sa se vada toata plaja.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta spuneam si eu. Nu stau pe loc pana la doua linii (doamne fereste :) ). Eu pornesc de regula imediat ce porneste motorul. Am vrut sa spun ca, atunci cand motorul a ajuns la doua linii (asta la benzinar se intampla repede) pot incepe sa cer masinii performantele de care e capabila.

Eu faceam referire la postul lui @i96nds care, dupa cum am inteles eu, ar pleca cand face 2 linii (cu modelul vechi) pe caldura.

Din ceea ce ai zis tu nu am tras concluzia ca stai sa se-ncalzeasca pt ca ai spus ca "... nu am probleme cu pornirea de pe loc in panta. In aceste conditii pornesc cu vit. I si cu multa grija."

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca diferenta dintre cel vechi si cel nou e ca iti spune cineva ca ziua e zi. Asemanarea e ca atunci cand dai de dracu' te ia tot pe nepregatite :)

 

Ar fi fost util un ceas adevarat de temperatura unde sa se vada toata plaja.

M-ai facut sa rad cu gura pana la urechi! Ai dreptate in totalitate!

La capitolul cu ceasul de temperatura... eu as fi fost multumit cu unul ca la Dacia 1310!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...