Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

verifica bobinele de la bujii la mine doua au avut fisuri mici pe care mecanicul nu le-a vazut si nici softul lor.  dadea eroare in bord se aprindea sonda lambda  si aveam  aceleas probleme ca si Ionica dupa un timp la alt service au gasit problema detonari cilindru 1,3 bobinele crapate. Deocamdata merge bine.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

La 03.12.2013 la 22:07, cbogdy a spus:

La mine tot asa face. Fluctueaza turatia la pornire, dupa 10-15 secunde se stabilizeaz si gata. O sa trebuiasca sa o las peste noapte la service si sa o pornesc de fata cu ei, desi asa face si a lor, masina de test drive :)

Trebuie treaba facuta oficial cu masina mea, cu intrare in service, sa scriu acolo in foi cum si ce face :)

Acum nu am timp dar o sa fac si treaba asta.

In rest merge brici.

un vecin mi-a sugerat ca senzorul de rotatii de pe volanta face figuri la frig si deregleaza restul...

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Problema. Motorul nu mai are putere. L-am pornit OK. Am mers 200 m si nu se mai accelera mai sus de 1.500 rpm, oricat apasam pedala. S-a aprins "cheia" si "masina care derapeaza". Computerul afisa"verifca ESP, apoi "verficafrane", apoi "verfica injectie".

M-am tarat cu ea pana la service. Acum astept sa vad cand o sa-i faca constatarea. Pana atunci, in fisa de comanda scrie "lipsa putere motor". Aveti vreo idee?

Duster 2018 (octombrie) 1.6 Sce 4X2.

Merci.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Salut.

Din experienta personala.

Sunt posesorul unui Duster 1..5.DCI 110 cp 4x4 de doi ani. La putin timp dupa achizitie  am observat tremuratul  la realanti si o usoara ezitare in demaraj. Ocazional si miros de motorina nearsa. Am dus tractorasul la dealer-ul local care a constatat cu fermitate ca totul e OK. M am bucurat initial dar cu toate astea ma simteam  de parca as avea un SAVIEM sub mine. Consumul mai mare decat ma asteptam m-a facut sa suspectez injectoarele.

Dealerul  a facut "testul injectoarelor" , nu stiu ce inseamna asta precizand din nou ca totul e ok. Mirosul de motorina nearsa devenise insuportabil. Dupa verificarile la daler am verificat turbina,  EGR cablaje softuri ...etc. Am mers la un atelier specializat in instalatii de injectie care mi-au spus ca injectoarele par sa fie OK. Periodic se aprindeau prin bord penrtu scurte perioade de timp diferiti martori dar insuficient pentru o diagnoza au spus mecanicii. Dupa o oarecare perioada de frustrari am mers la un mecanic "minune" care cu urechea (la propriu) a identificat un injector defect. L am inlocuit pe cel identificat ca fiind defect si au disparul ezitarile treipidatiile  mirosul  si a scazut si semnificativ consumul . Precizez ca instalatia este siemens iar injectorul unul SH. Am intrebat mai multi "cunoscatori" despre probleme de identificare a defectiunii injectoarelor si au dat timid din umeri. Sper sa fi fost de ajutor cuiva pe aici.

Si un alt simptom era acela ca de obicei la rece in demaraj pe linga acea ezitare scotea un consistent fum alb puternic mirositor a motorina nearsa. Pentru care am verificat inclusiv injectorul de motrina din pdf. suspectindu l de pierderi. Acestea dupa ce dealerul si ai alti mecanici au spus clar ca injectoarele sunt OK. Daca aveti intrebari , cu mare placere. Am ramas usor marcat dupa acest eveniment prin care un autoturism  cu constructie  relativ simpla a prezentat o  defectiune  asa de greu de diagnosticat.

Editat de Kanarus
Continuare.
  • Like 3
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
La 17.02.2019 la 19:56, Giovani a spus:

un vecin mi-a sugerat ca senzorul de rotatii de pe volanta face figuri la frig si deregleaza restul...

 

am schimbat injectoare...toti imi spuneau ca sunt in parametri la tester..si nici o eroare dar..la rece rontaiau 10 min si nu se accelera ...doar date jos si duse la banc am constatat ca debitul de motorina si la relantiu si la turatii era jos langa pragul minim si critic ...ex 5.3-8 valori normale..eu am 5.5 deci iarna scade sub

IMG_20191014_102721.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 years later...
La 04.01.2016 la 22:25, DAC a spus:

 

facut in seara asta pe la ora 21 si ceva.O sa incerc sa fac si maine dimineata, daca nu uit.

Asa a facut si cazanul meu cand am pornit-o dupa o noapte de cel putin -8 grade... Ce e mai nasol, este ca am citit ultimele 40 de pagini si vad ca e o problema generala la 1.5 dci 110 CP PH2, chiar si dupa resoftarea calculatorului de injectie... Cred ca sigur a fost resoftata si a mea, dat fiind ca a fost servisata numai in reteaua Dacia si a avut 5 ani garantie.

Oricum, mersul neregulat al motorului la pornirea la rece se observa si la temperaturi chiar peste 10 grade, numai ca atunci oscilatia acului de la turometru nu prea e vizibila. Insa o data mi-a dat si in nas la plecarea de pe loc, de am zis ca se opreste motorul. Eu credeam ca am avut eu ghinion cu masina asta ( cu toate ca am luat-o la prima tinerete, cu 48 km la bord), dar vad ca ''asa face toate'', chiar de noi...

Am verificat si bujiile incandescente, nu e niciuna arsa si incepeam sa cred ca e vreun injector dus, dar dupa cele citite in acest topic, macar m-am mai linistit si resemnat in acelasi timp, ca e o problema de soft.

Si ca intrebare de final, pentru cei cu masini PH2 luate de noi intre 2013- 2015, cu aceasta motorizare si care s-au plans de probleme similare in acest topic: ati scapat vreunul dupa resoftari de mersul neregulat la rece? Fiindca, din ce am citi eu, la majoritatea a revenit problema...

La 09.12.2013 la 18:59, cbogdy a spus:

Si cum am promis filmul cu pornirea la rece:

 

 

Am mai adaugat un filmulet gasit la inceputul topicului, findca exact la fel se manifesta si la mine la temperaturi cu cateva grade minus

Editat de tynn23
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Resoftare stage one  si egr off inseamna un plus de aer mai mult pe evacuare . Evacuam fortat un pic gazele arse si nu le mai bagam in motor din nou ( anuland egr din sorf ) . Rezultatul un amestec cu aer curat si un mers un pic mai bine . Dar tot trebuie incalzit motorul la rece ....uleiul , turbina etc 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...