Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

E diesel? Folosești modul Eco? Cu aerul condiționat ai probleme să se oprească după o ora în mers? A mea e tot din iunie si le am pe toate... Sau mai puțin pe cea cu indicatorul de combustibil pe care de frică nu l-am restart pe roșu mai mult de 10 km

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

E diesel? Folosești modul Eco? Cu aerul condiționat ai probleme să se oprească după o ora în mers? A mea e tot din iunie si le am pe toate... Sau mai puțin pe cea cu indicatorul de combustibil pe care de frică nu l-am restart pe roșu mai mult de 10 km

Si in semnatura, si cateva postari mai sus scrie ca nu am 1.5 dCI. Mi-am exprimat doar opinia precum careia, daca azi, prin prisma km pe care i-as face intr-un an, m-ar avantaja diesel, as lua fara ezitari unul.

 

Asta in contra-balanta cu afirmatiile celor de dinaintea mea. Si prin prisma si celor citite cu problemele voastre.

 

Si da, pe motorizarea mea, folosesc modul Eco. Nu am probleme nici cu el on, nici off. Si nici la AC nu am avut probleme asta vara nici cand am mers Timisoara-Constanta si retur in miez de august, in plina zi si canicula.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu se sperie lumea ... la mine e a doua Dacie. Prima a fost o berlina 1310 cu GPL, dupa care am avut un Peugeot 207 1.4 HDi luat de nou. Dupa 207 mi-am luat Duster. Si sunt convins ca voi lua o Dacie in continuare.

 

Da, nu am 1.5 dCI, dar, cu tot ce scrieti voi aici, daca as face vreodata km care sa imi justifice un diesel, urmatoarea masina va fi probabil un Duster 2 (sau 3) cu motor diesel. Sau daca acum m-as gandi sa iau un Duster PH2 1.5 dCI, cu toate nemultumirile postate de altii, mi-as lua un Duster PH2 1.5 dCI (pentru ca cu atitudinea potrivita, daca voi avea probleme cu el, stiu ca se vor rezolva).

 

Mai avem o vorba, noi romanii: vorba dulce mult aduce. Cei de la service sunt oameni. Trebuie si ei motivati sa faca ceva. Mecanicul si electronistul de acolo nu e miscat de cat am dat noi pe masina. Multumirea clientului, si placerea colaborarii cu clientul, in schimb, il poate motiva.

 

Nu spun ca e normal ca sa existe aceasta problema la Duster. Dar nu cred ca nu se poate gasi rezolvare la ea. Mai ales ca sunt multi cei care spun ca la ei s-a rezolvat dupa ultimul upgrade.

 

Cred ca uiti sa iei in considerare ca cei de la service primesc un salariu, pentru ca noi am platit bani pe masini. Si nu ma misca pe mine cat ia el salariul sau nu.

 

Si nu, nu se va gasi rezolvare la problema, atat timp cat problema exista de un an. Cand am intrebat la Vocea Clientului cat dureaza rezolvarea problemei dpdv legal (nu ca le-ar pasa), nu mi-au raspuns. E normal sa stai luni de zile, un an si tot sa ai probleme cu masina?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Ionica, tu ai 1,6 - 16V, motorul tau nu este unul de generatie prea noua, ar trebui sa fie trecut prin toate furcile caudine, daca pot zice asa. Ceva totusi nu e ok cu motorul tau daca face asa. Mai pistoneaza-i, nu-i lasa.

Tu, te plangi pe topicul celor cu diesel, este cam greu sa-ti dam noi un verdict.

Te entuziasmezi sau te intristezi cand vezi ca se rezolva sau nu o problema de-a noastra, a celor cu diesel, dar e complet gresit, spun eu. Totusi vorbim de alte tipuri de motoare. Alt soft, total diferit desi sa spunem ca in mare simtomele sunt la fel.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

DonQuijote, scuze ca nu am putut sa-ti raspund ieri. Un sfat de la unul patit. nu te du la nici o resoftare, daca te cheama. risti sa patesti ca noi cei din primele serii. nici a mea nu mai merge sacadat la pornirea la rece. eu nu inteleg de ce ne-au chemat sa ne dea miinile pst cap si dupa sa nu mai fie in stare sa le faca la loc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la inceput. E diesel, trebuie incalzit ca sa fie ok. E turbo, trebuie turat. E prima mea masina de genul asta si acum m-am obisnuit cu personalitatea motorului si chiar nu am mai avut probleme de ceva vreme. Nu am resoftat-o inca fiindca nu am timp sa umblu alelela pe la service. Imi fluctueaza relanti-ul, se opreste AC-ul si mai am cate un greieras pe ici pe colo ca merg mult pe drumuri neasfaltate. Daca ar fi sa aleg o masina din nou, as da inca 5000 pe un diesel 4x4 ca sa nu scartie plasticele si sa nu faca mai rau ca tractorul la relanti? Mnu... (Parere personala, va rog nu dati cu pietre :) )

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...