Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

eu zic ca ii doare in palarie pe cei de la dacia de ce se scrie aici

ori citeste ceva duduie de PR si nu intelege nimic, ori nu ii intereseaza absolut deloc.

nu vreau sa cred ca ei sunt constienti si stiu toate problemele, dar nu se vrea sa se faca nimic concret

oricum, si pentru mine este ultima dacie pe care dau banii. acum nu ii intereseaza asta, noi suntem "vreo 15 exagerati", dar cu atitudinea asta o sa vada ei in timp. un client nemultumit greu ofera o a 2a sansa

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Ca sa nu se sperie lumea ... la mine e a doua Dacie. Prima a fost o berlina 1310 cu GPL, dupa care am avut un Peugeot 207 1.4 HDi luat de nou. Dupa 207 mi-am luat Duster. Si sunt convins ca voi lua o Dacie in continuare.

 

Da, nu am 1.5 dCI, dar, cu tot ce scrieti voi aici, daca as face vreodata km care sa imi justifice un diesel, urmatoarea masina va fi probabil un Duster 2 (sau 3) cu motor diesel. Sau daca acum m-as gandi sa iau un Duster PH2 1.5 dCI, cu toate nemultumirile postate de altii, mi-as lua un Duster PH2 1.5 dCI (pentru ca cu atitudinea potrivita, daca voi avea probleme cu el, stiu ca se vor rezolva).

 

Mai avem o vorba, noi romanii: vorba dulce mult aduce. Cei de la service sunt oameni. Trebuie si ei motivati sa faca ceva. Mecanicul si electronistul de acolo nu e miscat de cat am dat noi pe masina. Multumirea clientului, si placerea colaborarii cu clientul, in schimb, il poate motiva.

 

Nu spun ca e normal ca sa existe aceasta problema la Duster. Dar nu cred ca nu se poate gasi rezolvare la ea. Mai ales ca sunt multi cei care spun ca la ei s-a rezolvat dupa ultimul upgrade.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am o dilema!

Cei carora va mai face fite la rece, ati facut ultima resoftare? Cea cu rescrierea codurilor in injectoare si proba de drum cu accelerari de la 1700 pana la 3000 rot/min si revenire la 1700 fara franare de cel putin 10 ori?

Ca eu, dupa resoftarea cu pricina chiar nu mai am probleme cu relantiul. Doar lipsa de putere cand e cald afara mai este, dar se poate merge cu masina ok.

Desi sunt masini din acelasi lot, sa fie chiar asa de diferite? Sa nu se poata remedia problemele, macar uniform daca nu in totalitate.

Uniform, ma refer, sa dispara dupa ultima resoftare fluctuatia turatiei la toate masinile,.... si asa mai departe.

Ca mi se pare imposibil sa faci softuri dedicate in functie de personalitatea fiecarei masini.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am o dilema!

Cei carora va mai face fite la rece, ati facut ultima resoftare? Cea cu rescrierea codurilor in injectoare si proba de drum cu accelerari de la 1700 pana la 3000 rot/min si revenire la 1700 fara franare de cel putin 10 ori?

Ca eu, dupa resoftarea cu pricina chiar nu mai am probleme cu relantiul. Doar lipsa de putere cand e cald afara mai este, dar se poate merge cu masina ok.

Desi sunt masini din acelasi lot, sa fie chiar asa de diferite? Sa nu se poata remedia problemele, macar uniform daca nu in totalitate.

Uniform, ma refer, sa dispara dupa ultima resoftare fluctuatia turatiei la toate masinile,.... si asa mai departe.

Ca mi se pare imposibil sa faci softuri dedicate in functie de personalitatea fiecarei masini.

 

La mine dupa resoftare (pentru indicator de combustibil, ca altceva nu mi-a venit acasa), m-au trimis pa si pusi fara probe, fara s-o testeze, fara nimic. Desigur, eu sune pe benzina, poate conteaza si asta (ironic vorbind).

 

Indicatorul de combustibil nu functioneaza corect, pornirile sunt defectuase. Ce sa fac?

Editat de Ionica
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum ai observant, majoritatea suntem din noiembrie-februarie cu aceste probleme . deci , din primele serii. ai fost chemat la vreo resoftare?

Nu am facut nici o resoftare, nu am probleme nici cu pornirea (rece/cald), nici cu lipsa de putere, indicatorul de combustibil arata ceea ce trebuie, am mers de cateva ori pe rosu cam 30 km dupa ce s-a aprins becul si nu am ramas in pana prostului, si cand am alimentat cantitatea de combustibil intrata a corespuns cu indicatorul. Masina e produsa in iunie, daca nu ma insel (cred ca am vazut ceva pe undeva, eu am cumparat-o de pe stoc).

 

Ce pot sa zic?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...