Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

ma iertati...as incerca sa rezum :

-nu stiu cat de relevant este numarul celor care se plang vs nr celor care nu se plang

-cine da banii pe duster trebuie sa isi asume ca il cumpara cu anumite probleme chiar daca este nou: relanti, indicator rezervor

-daca service-ul nu te rezolva si nici vocea clientului cu atat mai putin OPC. In general daca problema nu este una grava(gen nu mai porneste masina) OPC nu are ce face

-se poate intampla oricui

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Ca sa mai fac o ultima interventie pe subiectul pornirii/functionarii motorului la rece pentru Duster PH2, spun urmatoarele:

1. Vorbit la VC si... pisi de-acolo nu intelege nimic ce i se explica... Nu-i rezolvarea problemei masinii! Prezentarea in fiecare sambata cu program mai lejer (ca sa nu fie nevoie de luat concediu!) la un alt Service decat cel la care am fost saptamana trecuta este, in schimb, o rezolvare!

2. Daca nu esti multumit de atitudinea Service-ului X, mergi la Service Y si cand te suna Dacia sa te-ntrebe daca esti multumit de serviciile prestate de Service-ul X da-i numai calificative proaste si tot asa...

3. Cred ca niste nemultumiri repetate (PE ACELASI SUBIECT!) inaintate catre OPC rezolva o problema. Aici am un exemplu cu un VW Touareg care a avut niste probleme grave... a stat in service cu el 1.5 ani... dupa care a facut o plangere la OPC... si dupa alte 3 luni de analize verificari si multe alte... s-a ajuns la SCHIMBAREA MASINII!

4. Eu n-am zis niciodata sa nu scrieti pe forum ... dar mi se pare destul de ciudat ca sa nu luptati cu producatorul/Service-urile sa se rezolve odata problema. Oricare-ar fi rezolvarea! Totusi, acest topic are peste 160 de pagini in care scriu cateva persoane... unele au problema rezolvata altii zic ca nu... Oare unde o fi problema...?

Scuze pentru postarile mele. De-acum nu mai zic nimic

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daniel, stii foarte bine ca inclusiv cei de la RTR au recunoscut problema. Nu mai vorbesc de cativa care lucreaza la Titu (n-am sa intru in detalii aici) si care au confirmat ca sunt probleme, plus o buna parte din cei din service-uri, etc. Deci discutia n-ar trebui sa mai fie DACA exista o problema. Problema exista si e evidenta...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

si ... da, daca as mai dispune de 18000 de euo, nu as mai lua in calcul DACIA. As opta pt. o KIA SPORTEGE, KUGA, EVOQUE QASHQAI, X-TRAIL. ORICE NUMAI DACIA NU. na-m mai pomenit sa-ti dea o masina aproape perfecta si tot ei sa ti-o strice si sa nu mai fie in stare sa o faca, macar aproape la fel.

 

Mi-as lua si eu un Evoque nou cu 18k euro :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt suparat, chiar nu am de ce, ti-ai expus punctul de vedere, fara jigni directe :). Ca mi se pare cam aiurea interventia ta, e alta poveste.

 

Legat de OPC, lucrez in domeniul juridic, inainte am lucrat mai multi ani la un dealer auto ca si consilier juridic si va asigur de pe acum ca nu puteti rezolva nimic. Sunt doar amenintari de care oricum si dealerii s-au saturat si oricum nu se mai sperie. Oricum toate chestia tine de conformitate si contrariul de dovedit este foarte greu, daca nu chiar imposibil in momentul de fata. Se vor da cateva declaratii, se vor incheia procese verbale si cam atat.....

 

La dealerul Dacia am fost, nu o singura data ci de mai multe ori si la mai multi dealeri, dar mereu ne spun ca nu are nimic masina, sau sa o lasam acolo cateva zile dupa care, binenteles ca nu constata nimic. De exemplu si problema cu AC, cunoscuta de toata lumea cred, adica dupa un timp pur si simplu se opreste, cu toate ca stie toata lumea de existenta ei, zambit am fost expediat si mi s-a spus sa revin cand nu functioneaza, ca nu au ce sa faca. Nu mi se pare normala aceasta atitudine, poate gresesc ei. Sa ma scuze lumea, care e stresata de posturile mele, insa nu am aruncat pe geam aproape 1 miliard de lei, ca ulteior sa stau mai mult prin service, decat acasa cu familia, decat la lucru, sau de ce nu, mai mult decat folosind bunul pentru care am dat banii. Poate cum zici tu, daca as sta zilnic acolo, as face scandal, s-ar rezolva, dar pur si simplu nu am timp pentru asa ceva si nici educatia primita nu asa m-a format.

 

Am fost la ei, nu au putut / nu au vrut sa ma ajute, asta e, incerc sa rezolv cumva problema, daca nu, voi supravietui, la ce masini si in cel hal am avut, asta oricum si asa e "parfum". Nu spun ca nu ma pot descurca asa, doar ca nu e normal si atata timp cat acceptam asa ceva, nu va exista progres.....

 

Daca in calitate de moderator mi-ai postat, iti promit ca nu voi mai scrie nimic in acest topic, sa nu fiu considerat "exagerat", dar eu credeam ca exact asta e menirea forumului, sa ne spunem si ofurile, nu sa ne bagam capul in nisip ca strutul si sa ii ridicam pe unii ... (aici ma refer la brandul Dacia, a nu se intelege altceva).

 

ps: nu stiu cat de sanatos este pentru un Diesel, sa fie exploatat doar la turatii mari, sa nu se simta alte probleme. Pe vremea asta mai merge, dar cand vine iarna, eu de exemplu ma duc la schi, de multe ori am avut -25 in jurul orei 12 la amiaza, deci va dati seama ce era noapte. E dupa 1-2 zile cand sta masina pe vremea asta, sa nu imi spuneti ca e sanatos pentru motorul rece sa il tot turezi.....

Editat de magyari
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu va mai certaci. nu uitati ca pe forum , au si cei de la dacia conturi si va spun sigur ca urmaresc ce sriem. fnicolau... nu am spus ca cu 18000 I-mi cumpar un evoque. dar as risca un credit auto la banca . sincer, daca imi faceam cont pe forum de anul trecut , nu mai optam pt. o firma care iti da o masina care mergea ff bine si dupa ti-o face praf. de ce nu au asteptat sa vina caldura sa vada daca se manifesta la fel. eu incep sa cred, ca cei de la Renault au vazut ca masina merge f.b. si le-ar fi canibalizat pe celelalte din concern, la pretul asta. asa ca.....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...