Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Eu faceam vorbire de instabilitate(la ralanti) doar de dci-uri ca la astea cunosc problema .De benzinare nu stiam.La diesel instabilitatea se manifesta doar la temp exterioare mai mici(sub 10 grade).Deci de acum incolo cred ca vor reaparea problemele...pentru cei ce au PH-2.

Editat de melcu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Sper sa nu gresesc, dar te contrazic. Instabilitatea turatiei de relanti la PH2 aparea doar la temperaturi peste 13-14 grade, cand e frig masina merge bine ! Cred ca Magyari si ddalcu pot sa confirme. Cand e mai frig... masina are in plus si putere mai buna si merge bine.

Asa ca va veni toamna si toata lumea va fi vesela pe forum , pana la anu' :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu va mai contrati, masinile mergeau ff. bine pana la rechemarea din ianuarie. eu as fi curios daca cei care si-au luat duster dupa luna iulie 2014, au aceleasi problem ca noi, cei din primul val (noiembrie 2013-februarie2014)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dupa noua resoftare si 100 0 km pot trage urmatoarele concluzii:

- nu am mai intampinat fluctuatii la ralanti.

- in treptele inferioare 1 si 2 masina este mult mai cursiva la apasarea acceleratiei si la ridicarea completa a picoirului de pe aceasta. Inainte era imposibil aproape sa mergi cu 10-15 km/h.

- pierderile de putere au fost mult estompate, acum putand sa consider sa sunt manifestari normale ale turbolag-ului.

- indicatiile CB-ului sunt corecte acum, consumul fiind cel real.

 

Una peste alta, ne-am apropiat de adevar. Eu unul, acum sunt multumit de prestatia masinii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu va mai contrati, masinile mergeau ff. bine pana la rechemarea din ianuarie. eu as fi curios daca cei care si-au luat duster dupa luna iulie 2014, au aceleasi problem ca noi, cei din primul val (noiembrie 2013-februarie2014)

 

Sorine, nu mai lauda softul ce era inainte de prima resoftare. Acel soft era OK pentru puterea motorului la cald. Insa puterea motorului la pornire era un dezastru. Eu am primit masina in Decembrie - iar in ianuarie au venit prieteni la mine sa le arat cum merge masina. Pur si simplu, pana se incalzea motorul - 10 minute - era imposibil de condus sub 2200 rpm.

I-am urcat in masina sa dam o tura si ei nu intelegeau de ce forjam eu asa masina printre blocuri !!!

 

Deci era o porcarie softul acela, a fost mai OK dupa prima resoftare, chiar daca a aparut variatia de relanti.

Iar acum, dupa a doua resoftare, pare totul si mai bine. Deci eu zic ca mergem spre mai bine....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...