Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Cei cu problema la benzinare, de unde alimentați?

Eu după 10k km de alimentare, exclusiv Mol aproape, am trecut la Petrom/Rompetrol/Lukoil și am constatat că problema era dispărută când alimentam de la aceștia.

Vorbesc de plinuri, alimentat cu cel puțin 35l, nu de completat un 10l.

Simptomele ciudate: dat în nas la rece sau câteodată la plecări de la semafor. Cu sau fără ECO. Vara sau iarna dar mai preponderent iarna.

La Mol nu am avut probleme la diesel-ul anterior plus că îmi era mai comod, fiindu-mi în drum.

De Lukoil, nu credeam să spun asta după câte auzisem, dar deocamdată pare mai ok decât celelalte două. Rămâne deschisă discuția.

Editat de catalinux
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Doar de la Mol alimentez (de 10 ani, cred ca 95% din plinuri le-am facut la benzinarii Mol (si cam 70-80% la aceeasi statie, de langa blocul unde locuiesc).

Niciodata n-am avut probleme cu calitatea carburantului Mol (fie ca a fost motorina sau benzina) dar m-ai facut curios si o sa fac un plin de la alta companie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt de parere ca nu conteaza de unde este combustibilul. ph2 are o problema din fabricatie. eu il am de 1 an si 2 luni si in timpul asta odata am bagat de a mol restul doar petrom (standard si extr) dar merge la fel de prost dupa resoftarile facute. da nas, tacane injectoarele, la virare troncane (nuam intrat in offroad) dimineata face ca un tractorsi. asa masina proasta nu am mai intalnit. nici loganul nu era asa. dar dupa cum zicea cineva aici pe forum , trebuie sa fiu multumit la 18000 de euro. de parca eu fac spaga de 500.000 de euro(vezi udrea).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Laur, inteleg supararea ta....

 

Deschide capota cu motorul pornit - si pune mana pe furtunul de admisie de aer. Sa imi zici de mai tacane sau nu. Misca-le cate un pic, ca sa le schimbi putin pozitia, tine-le tensionate, vezi de se schimba sunetul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

i96nds...stiu ce vrei sa-mi spui. tubulatura zornaia, am rezolvat-o, partial. tacanitul vinde din partea dreapta din zona injectorului (1-2) sau a pompei. dar ti se pare normal, ca dupa 20.000 km sa zornaie tubulatura? nu am nimic cu masina , ca desing bate multe firme cu staif dar partea mecanica (motor/soft) e sub orice critica. si asta dupa ce desteptii de la dacia s-au grabit sa-si bage nasul ,fara sa fie in stare sa resolve problema (cine a trcut prin asta sti la ce ma refer). nici loganul primul model nu era asa de slab.

Editat de laur sorin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Revenind la problema dupa 2 luni, in afara de sorin la care am inteles ca dupa resoftare mai rau a iesit, cum stati ceilalti DCI 1.5/110

cu privire la fluctuatii ?Intreb pentru ca temperaturile afara acum 1-2 saptamani au fost cam cum ziceati voi, adica nici prea mici ca nu mai facea,

nici prea mari ca iar nu mai facea..

 

E asa cum zice Dacia? Rezolvat definitiv la 1.5DCI PH2 si inca mai cauta solutii la 1.6 16V PH2?

 

Si intrebarea numarul 2: ce anume au modificat la motoarele asta? Ca PH1 ziceti ca nu faceau asa fiind o buba strict la PH2.

Am inteles ca UCH e altul, pozitia intercooler e alta, bujii incandescente altele (la benzina nu stiu daca sunt identice bujiile cu cele de PH1),

Mai sunt si alte diferente constructive care mi-au scapat?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...