Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Lasa nu te supara, ca nici eu nu ma supar insa cred ca daca discutam constructiv e mai bine pentru toti, nu numai pentru noi.

 

Mutii se inteleg prin semne si noi nu ne intelegem de la un spatiu, hai sa "ne cacam" in ea interfata pe romaneste si sa ne intelegem, iarta ma daca ti am gresit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Daca te uiti la Doctor House... multe din ideile bune ce duc la solutionarea unor probleme ciudate... apart tocmai de la opinii aparent aberante !

 

Asadar aici e o problema la care nimeni nu stie inca solutia. De aceea orice speculatie, chiar si aparent cretina si nerelevanta, poate aduce un alt punct de vedere care sa ajute pe altcineva sa puna cap la cap niste piese din puzzle pentru a gasi elementul ce genereaza problema.

 

De aceea mi se pare ca e OK sa batem campii si cu after glow (cu sau fara spatiu, hai, sa nu fim carcotasi), si cu rezistenta suplimentara, si cu lotul de baterii (care mi se pare o explicatie plauzibila...) etc.

 

Pana nu avem o solutie, orice aberatie cred ca trebuie acceptata, evident, in limitelele decentei, excluzand batutul apei in piua...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi la service. Evident ca turatia nu mai fluctua (pana am ajuns la service s-a incalzit masina) si n-au gasit nimic nici dupa citirea CB-ului.

 

Cand sa plec cu ea, s-a manifestat una din simptome: mentinut demarorul peste 3-4 secunde pentru ca masina sa porneasca. Noroc ca era langa mine tipul de la receptie si a vazut anomalia. A zis ca trebuie sa las masina peste noapte la ei sa vada dimineata exact cum se comporta.

Oricum prea curand nu pot face asta asa incat, deocamdata, n-am nici o informatie de impartasit in urma vizitei la service.

 

I-am intrebat daca e posibila o actualizare de soft (macar sa eliminam posibilitatea ca sin soft sa fie problema). Mi-a zis ca actualizare se face doar daca apar erori iar producatorul, pentru a chema toate masinile in service sa le faca actualizare, trebuie sa constate ca e o problema generala.

Partea proasta este aceea ca producatorul, pentru a face ceva in sensul remedierii problemei, trebuie sa aiba confirmari de la mai multi dealeri, pentru mai multe masini.

 

A reusit vreunul din posesorii de FL sa ajunga la service cu problema asta? Ati notificat Vocea Clientului?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul inca n-am fost... Chestia e ca la mine s-a manifestat doar o singura data de cand am masina (2 saptamani). Fie n-am nimerit eu temperatura la care face asa, fie nu stiu care-i faza. Oricum, masina am pornit-o zilnic de mai multe ori si am deja 1250 de km. Mai vedem ce-o mai fi....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am depasit si pragul de 3.000 km, insa problema persista in continuare. Mai mult, ceea ce am observat, cand este putin mai calc si masina nu trepideaza, la pornire tot asa se chinuie, parca se ineaca motorul. La service am fost, nu au gasit nimic si mi-au zis sa o las acolo, sa vada dimineata ce face. Din pacate nu am avut inca timp sa o las acolo.....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi la service. Evident ca turatia nu mai fluctua (pana am ajuns la service s-a incalzit masina) si n-au gasit nimic nici dupa citirea CB-ului.

 

Cand sa plec cu ea, s-a manifestat una din simptome: mentinut demarorul peste 3-4 secunde pentru ca masina sa porneasca. Noroc ca era langa mine tipul de la receptie si a vazut anomalia. A zis ca trebuie sa las masina peste noapte la ei sa vada dimineata exact cum se comporta.

Oricum prea curand nu pot face asta asa incat, deocamdata, n-am nici o informatie de impartasit in urma vizitei la service.

 

I-am intrebat daca e posibila o actualizare de soft (macar sa eliminam posibilitatea ca sin soft sa fie problema). Mi-a zis ca actualizare se face doar daca apar erori iar producatorul, pentru a chema toate masinile in service sa le faca actualizare, trebuie sa constate ca e o problema generala.

Partea proasta este aceea ca producatorul, pentru a face ceva in sensul remedierii problemei, trebuie sa aiba confirmari de la mai multi dealeri, pentru mai multe masini.

 

A reusit vreunul din posesorii de FL sa ajunga la service cu problema asta? Ati notificat Vocea Clientului?

 

 

am patit asa ceva la un prieten , la un dci 110 cai (scenic) cu dpf, masina pornea doar dupa 4 - 5 secunde de invartit, dupa indelungi cautari s a gasit o supapa pe filtrul de carburant blocata, s a inlocuit supapa, pana acum totul ok.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ideea e ca mie imi face asa doar in urmatoarea situatie:

- pornesc motorul dimineata, pentru prima data (ciudat insa dimineata, la prima cheie, o ia la sfert)

- fluctueaza turatia vreo 5 - 10 minute (probabil pana se incalzeste).

- daca opresc motorul pana sa se incalzeasca si incerc sa-l pornesc dupa aceea face figura cu demarorul actionat 4-5 secunde.

 

Si doar o data face asa. Daca l-am oprit a doua oara (in interiorul celor 4-5 secunde, fara ca motorul sa porneasca) dupa aia pleaca la sfert.

Ma gandesc ca daca ar fi vreo supapa defecta ar trebui sa se manifeste problema asta permanent.

 

Oricum e clar va trebui sa las o noapte de masina la service.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...