Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

nu degeaba martorii aia se sting dupa un anumit timp - se sting cand totul este ok pentru pornire ( poate vara nu se simte chiar asa mult ) dar iarna clar se simte - diferenta ar fi - aceea sa nu porneasca daca te grabesti - sau sa porneasca fara probleme daca ai rabdare 2-3 secunde. plus ca ca in timp pot fi afectate si diverse componente cum ar fi sonda lambda, catalizator, turbina , sau apare rateur de cobustie sau detonatii, care duc la erori in bord in mod in cel mai bun caz, sau/si la scaderea performantelor de lubrefiere a uleiului prin amestecarea cu carburantul nears ( de aici poate aparea gripajul motorului)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La Logan am avut simptome similare: cand venea frigul (sub 10 grade) dupa 2-3 sec de la pornira motorului incepea turatia sa fluctueze. Era de la regulatorul de presiune. Pana se incalze putin nu functiona bine, dupa care se stabiliza relantiul. Incearca si varianta asta daca nu apare nimic la test.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut asemenea fluctuatii de turatie, si este pe benzina,

am fost in service si am facut o resoftare, sau mai bine zis a fost inlocuit softul cu noua varianta,

acum au disparut,

dar la tine masina fiind noua nu este cazul unui soft nou,

un drum la service este necesar, dar s-ar putea ca problema sa nu se rezolve asa usor,

vei fi intrebat daca dupa ce se incalzaste mai are aceste fluctuatii, raspunsul tau va fi nu, si atunci ti se va raspunde ca asa face ea pana se incalzeste.........

sunt multe deficiente ale dusterului referitor la soft,

acesta este un aspect al nemultumirilor mele referitor la duster,

poate o imbunutatire a lui necesita costuri mari, zic.....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la reprezentanta si mi s-a spus ca este un BUG al softului. Au avut cazuri similare, chiar cu un Sandero al unui angajat. Cei de la Dacia au spus ca este un bug si deocamdata nu stiu cum sa-l remedieze. Ideea este ca aceasta problema apare doar la o anumita temperatura. Adica nici peste, nici sub. Ceva asemanator am avut si cu o alta masina.. Ideea este ca nu au gasit nimic in neregula, acum urmeaza sa vad cum se comporta cand o sa fie mai frig.

 

Eu las sa se stinga toate becurile si abia atunci pornesc motorul. Masina este in garaj, dar apare chestia asta, cand motorul este rece......

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna!

De ieri am intrat si eu in posesia Duster-ului Facelift.

 

De dimineata am patit exact acelasi lucru ca si Magyari. Afara erau 4 grade. Eu nu am garaj.

Mie mi-a dat impresia ca ar fi un lag al turbinei si dupa un pic de accelerare mai tare si-ar reveni. Nu stiu ce sa zic.

 

Ce spuea colegul cu regulator de persiune am patito eu pe fostul MCV dar ala avea pompa de la Delphi, aici vorbim de cu totul altceva.

 

Sa asteptam sa vedem ce se mai intampla. Momentan am fi 2 cu mini problema asta. Eu il iau cu usurelul pana se incalzeste un pic.

 

Numai bine!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...