Sari la conținut

Suspensie H&R + IRONMAN


Postări Recomandate

@danielcojocar...termenul de garantie fiind acelasi cu masina? 3 ani...

@admin-nu se vor potrivi cele din spate..adica tot setul, arcuri si amortizoare?

 

Ma gandesc la ele, in ideea in care drumurile de tara e mediul meu de distractie, macadamul..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 193
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pana la urma tot de la ei am luat si eu. Sunt seriosi baietii, mi-au livrat in 7 zile, asa cum au promis. Pretul in 2014-03 este de 920 + curier. Montarea lor a durat cca 90 min. Arcurile sunt de culo

Salutare, Deschid acest topic (chiar daca mai exista unul dedicat imbunatatirii suspensiei) deoarece, eu cred ca pasul la care am recurs eu de a-mi schimba suspensia este o varianta foarte echilibrat

Pentru a masura cat mai exact lift-ul rezultat dupa inaltare: 1. masina sa fie fara pasageri si fara incarcatura, cu toate accesoriile si echipamentele din dotare (roata rezerva, cric etc) 2. sa se

Posted Images

o parere personala dupa ce am vazut cum lucreaza aceste amortizoare ironman - pt 4x2 nu as recomanda - nu stiu daca voi reusi sa dau explicatia prea coerent dar ma straduiesc

 

cu amortizoarele astea si cu arcuri HR or Ironman pozitia rotii este aproape maxi departa de masina. deci la denivelari roata nu are unde sa se duca mult mai mult in jos si deci varamana in aer motiv pentru care putea fata are sanse sa piarda aderenta. La 4X2 netragand si spatele e posibil ca masina saramana blocata in situatii aparent usoare.

in cazul suspensiei normale a masinii pozitia rotii este undeva la jumatatea cursei amortizorului astfel incat sa exista o cursa a rotii astfel incat sa aiba aderenta si in momentul sariturii sau cand o parte a masinii se ridica.

 

pt masinile 4X4 acest lucru nu se simte foarte mult pentru ca una din punti este pe sol si atunci masina va fi impinsa/ trasa

 

Este adevarat comportamentul masinii pe macadam, denivelari, este net imbunatatit dar pentru trecerea peste obstacole tip Incricsare de punti sunt sanse ca masina sa ramana mai repede blocata.

 

pentru macadam si pentru un condus mai sportiv combinatia de aceast este buna dar daca vorbim de ceva obsacole mai mari eu cred ca pot aparea ceva mai multe probleme cu aderenta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Daniel cojocar te rog sa imi spui daca aceasta combinatie de arcuri cu amortizoare pe care o folosesti tu aduce si ceva schimbari negative asupra unghiurilor de fuga sau nu stiu mai ce, asupra uzurii neuniforme a cauciucurilor (cum citeam undeva pe aici) asupra modului de conducere sau a integritatii caroseriei si a altor mecanisme. De asemenea as fi interesat daca aceasta schimbare face masina sa scuture sau sa scoata alte sunete ca eu deja sunt satul de cate scartaituri, trosnete si pacanituri fara numar aud.

Sunt interesat sa ridic masina vreo cativa cm si sa ma ajute la mersul mai rapid pe drumuri de tara. Nu ma intereseaza tare mult off roadul greu cu balanganiri de roti prin aer si cu mers 3 cm pe ora ca in cazul asta ma duc pe jos.

Multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daniel cojocar te rog sa imi spui daca aceasta combinatie de arcuri cu amortizoare pe care o folosesti tu aduce si ceva schimbari negative asupra unghiurilor de fuga sau nu stiu mai ce, asupra uzurii neuniforme a cauciucurilor (cum citeam undeva pe aici) asupra modului de conducere sau a integritatii caroseriei si a altor mecanisme.

Aceasta combinatie nu aduce schimbari asupra unghiurilor dintr-un singur motiv.

Amortizoarele nu influenteaza inaltarea masini deci, nu discutam despre ele...

Arcurile, in schimb, influenteaza inaltarea masinii. Dupa cum spuneam, aceasta varianta nu este cu modificari (cum este in cazul arcurilor IRONMAN) din motivul ca: arcurile H&R au exact aceeasi inaltime in stare complet destinsa precum arcurile de serie ale Dusterului (acest lucru spune ca in stare de extensie maxima a rotii, ne exista nici o diferenta). Diferenta intre acestea este ca arcurile H&R au o spira in plus. Acest lucru le face sa fie putin mai greu de comprimat si mentin masina mai sus cu vre-o 3 cm la inceput iar dupa un timp ramane cam la +2cm

Sunt interesat sa ridic masina vreo cativa cm si sa ma ajute la mersul mai rapid pe drumuri de tara. Nu ma intereseaza tare mult off roadul greu cu balanganiri de roti prin aer si cu mers 3 cm pe ora ca in cazul asta ma duc pe jos.

Doar pentru a ridica masina vre-o cativa cm, pentru drumurile de tara, nu stiu daca merita investitia si in amortizoarele de la IRONMAN tinand cont ca ele sunt ceva mai dure (fiind pe NITRO-GAS) si asta ti-ar accentua scartaielile si trosnelile la care oricum exista deja sensibilitate. Totodata cu amortizoarele IRONMAN masina sta mult mai bine pe carosabil (macadam/asfalt) chiar si in combinatie cu arcurile standard ale masinii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cu alte cuvinte pentru ridicarea masinii ar ajunge arcurile HR care lucreaza bine cu amortizoarele pe care deja le am.

 

Faptul ca amortizoarele IRONMAN sunt mai dure se poate traduce prin faptul ca pasagerii din spate nu mai dau cu capul de geam cand merg prin gropi? Nu stiu de ce dar majoritatea celor ce s-au urcat in spate se loveau cu capul de usa masinii chiar si pe sosea in curbe masina balansandu-se lateral ca o barca.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...