Sari la conținut

REVIZII DUSTER DCI (preturi, probleme, diverse)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 188
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Azi am facut si eu revizia de 20k, la reprezentanta din Tg-Mures. Factura de 730 lei, toate operatiunile standard - voi atasa documentele cu preturi/detalii maine de la birou. Pentru comparatie am cer

Pana la urma... eu nu prea inteleg un lucru... De ce-i agitatia asa mare cu acest subiect? Eu observ ca ai o masina in garantie care mai are putin si face 80000km. Oricum, in situatia in care tu ai in

Azi am fost la a 2-a revizie (anuala, sau ceea de 40k km, dar de fapt n-am facut decat 36k), la LION Victoria, dealer Dacia-Renault din Targu Mures. Am numai vesti bune. Factura a fost mai mica decat

Posted Images

  • 3 months later...

In ciclul ' primim ( azi 1 aprilie 2015 !) la redactie ' :

 

Verifica-ti gratuit masina la Dacia Service pana pe 25.04! In plus ai - 30% franare, bielete si - 25% schimb ulei, distributie,pompa apa.Info pe dacia.ro

post-965-0-80459100-1427892523_thumb.jpg

anexa-campanie-service-primavara-lista-verific.pdf

Editat de ISZY56
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 8 months later...

Azi am fost la a 2-a revizie (anuala, sau ceea de 40k km, dar de fapt n-am facut decat 36k), la LION Victoria, dealer Dacia-Renault din Targu Mures.

Am numai vesti bune. Factura a fost mai mica decat anul trecut (685 lei vs 730 lei) iar masina se prezinta in stare excelenta, in afara celor prevazute in carte nu a necesitat alte interventii. S-a verificat tot ce s-a putut vizual si pe pipaite pe sol si pe elevator, in prezenta mea, chiar cu note explicative ca la un curs de mecanica.

Directia si suspensia sunt in regula (spre mirarea mea - chiar am insistat sa gasim ceva urme ale aventurilor off-road de asta-vara, dar nu am gasit nimic...) franele mai merg un an dar se vor verifica vizual la primavara.

S-au remediat mici traume cauzate de numeroasele contacte cu solul, s-au reabilitat firele catalizatorului si scuturile termice.

M-au informat ca am OTS pentru reprogramarea injectoarelor dar deocamdata am zis pas.

Totul a durat o ora jumate, max 2, s-a lucrat ca la carte, sistematic, curat si cu pricepere (m-am programat la acelasi meserias la care am fost si anul trecut - il recomand cu caldura - detalii prin PM).

Piesele au fost toate originale renault, s-au desigilat de fata cu mine, ulei Elf (mai ieftin decat cel de Dacia de anul trecut). Ca si bonus s-a mai extras din masina o roaba de pamant uscat din locurile greu accesibile :)

 

Concluzie: toate bune si frumoase, imi mentin toate declaratiile si parerile (preponderent pozitive) exprimate pe acest de-alungul celor doi ani de cand am masina. Avand in vedere ca masina mea a fost utilizata intens in off-road, deja se contureaza calificative foarte bune la capitolele fiabilitate si chiar robustete - in ciuda aparentelor (daca te uiti sub masina vezi niste brate subtiri si aparent firave - in realitate ele sunt mult mai rezistente decat par).

 

De mentionat ca mecanicul meu cauta de ceva timp duster sh si este foarte dezamagit de faptul ca-si pastreaza valoarea surprinzator de bine si dustere de 4-5 ani (4x4 dci 110cp) se vand la peste 10k euro... Asta cred ca spune multe despre aceasta masina. ;)

post-289-0-09161700-1450213972_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...