Sari la conținut

Postări Recomandate

(La ei se poate…noi suntem incapabili de a conduce corect un autovehicul…Câţi au primit gratuit schimb ulei cutie de viteză, schimb ambreiaj sau schimb cutie de viteză în primii 70.000 km? Şi se are în vedere schimbarea TdB cât şi a rezervorului, nu numai a pompei dacă am înţeles bine declaraţia:)

 

Si in Ro se schimba sonda litrometrica + TdB pe garantie - dar dupa proba de confirmare a defectului...(informatie eronata nivel combustibil)- am schimbat si eu si alti forumisti care pot confirma .Nu inteleg de ce se schimba rezervorul?O avea ceva modificari de arhitectura?

 

si cum se face proba de confirmare a defectului ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 183
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Felicitari pentru decizia luata! Important este ca tu sa fii fericit. Daca tu esti fericit inseamna ca decizia luata a fost cea potrivita. In alta ordine de idei, felicitari tuturor posesorilor de du

Cunoastem acest sentiment si ne bucuram de el dar asta nu inseamna sa atacam persoana care s-a plans de niste defectiuni. Daca bert 794 nu a avut decat bucurii cu dacia e un fapt pozitiv si, sincer, m

de la un inginer francez - Honeywell Garrett unde am lucrat o perioada, stiu ca turbinele trebuie exploatate in regim de tiuratie, altfel se defecteaza. Mie mi s-a reprosat deseori ca merg in regim

Pai se parcheaza masina pe trotuar etc ( inclinata pe o parte). Dupa o perioada de tp(cateva minute ) se revine cu ea pe orizontala si se asteapta aprox 3 min dupa care se porneste motorul.Daca informatia este eronata in continuare(nivel combustibil) atunci s-a confirmat defectul si se scb pe garantie TdB si sonda litrometrica.

Se pot afla aceste amnunte de la un service agreat (de la dacotec)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai se parcheaza masina pe trotuar etc ( inclinata pe o parte). Dupa o perioada de tp(cateva minute ) se revine cu ea pe orizontala si se asteapta aprox 3 min dupa care se porneste motorul.Daca informatia este eronata in continuare(nivel combustibil) atunci s-a confirmat defectul si se scb pe garantie TdB si sonda litrometrica.

Se pot afla aceste amnunte de la un service agreat (de la dacotec)

pai la mine asa a facut de noua......

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am fost foarte entuziasmat acum 2 ani cand am cumparat 5 Dacii noi pentru parcul firmei, insa entuziasmul a tinut cam 18 luni. Prima masina a cazut la 96 000 Km, turbina stricata, etanseitate lipsa la teava de retur ulei, masina a pierdut uleiul pe drum iar motorul s-a calat. Motorul a fost schimbat complet in garantie.

 

A doua masina a murit la 120 000 Km, problema identica ca si la prima numai ca de acestat data soferul a detectat ulei in locul de parcare si a dus masina la service. Defectul constatat a fost etanseitate lipsa intre turbina si teava de retur ulei. Masina nu mai era in garantie, piesele costau can 5300 lei turbina, 200 lei tevile si erau cam doua, plus manopera. La insistentele noastre dacia a acceptat sa acopere turbina cu garantie, deci am scapat de costul urias al acesteia.

 

A treia masina a crapat la 45 000, schimbat kit ambreiaj si distributie, tot pe garantie.

Masinile au demonstrat un consum foarte bun, insa un confort foarte redus pentru pasageri si sofer, nu se preteaza pentru heavy duty, sunt masini doar pentru soferi personali de 12000 km /an. In regim de 5000Km/luna au clacat si toti soferii se plang de scaunele foarte proaste si de pozitia proasta la volan indiferent de reglaje. In plus reglajul lombar este lipsa.

Instalatia de AC a functionat corect doar la o masina, in rest instalatia respectiva este cu probleme, la doua masini a fost rezolvata problema pe garantie iar la una inca nu au reusit sa-i gaseasca defectul nici dupa doi ani.

 

Sfatuiesc sa fie cumparata ca masina personala fiindca este o masina buna pentru concedii destul de incapatoare si cu consum foarte mic.

Nu recomand pentru flote.

 

Masinile sunt diesel 110cp, 4x2

Asa am crezut si eu, ca depinde cine foloseste masina, insa masinile sunt date unei singure persoane, toata durata de exploatare de 3 ani sta la un singur sofer, in plus sunt oameni cu experienta foarte mare la volan, nu sunt copii teribilisti si un alt aspect este ca problema se repeta pe doua masini din zone diferite, una in Timisoara si una in Bucuresti. OK sund in acord cu voi ca la abreaj poate a fost si soferul vinovat insa sa stiti ca nu erau semne de stres mecanic pe placa de presiune, dar sa spunem ca nu este vina producatorului, insa cele doua turbine sunt sigur problema de fabricatie sau de lot.

@KTMADV sigur soferii care sunt numiti asa intre ghilimele, angajatii care au masini de serviciu sunt ingineri de service care trebuiesc sa se deplaseze in tara foarte des si nu pot sa mearga cu toate aparatele din dotare scule etc, cu trenul, in plus omul trebuie sa ajunga odihnit si sa reprezinte codul etic al corporatiei deci nu o sa-l trimitem plin de praf si transpirat la client, din cauza asta au masini de serviciu. Sunt oameni educati cu un grad de civilizatie ridicat deci ma indoiesc ca-si bat joc de o masina de serviciu doar ca nu este proprietatea lor. In mod sigur viseaza la q 14 cum spui tu, la fel ca si mine si ca orice om cu un pic de ambitie care doreste sa ajunga undeva in viatan insa eu nu am cumparat Dacii crezand ca sunt Audi dar nici nu cred ca este normal sa cada doua turbine atat de repede, in mod normal o masina in 2013 trebuie sa functioneze ok macar 150 000 Km, bine inteles cu reviziile la timp, in service autorizat si tot ce recomanda producatorul. Faptul ca nu au functionat in acest fel o sa ma faca sa cumpar alta marca anul viitor in februarie.

Cat priveste confortul, acest influenteaza direct starea de bine a soferului, nivelul de atentie si implicit siguranta in trafic, la un drum de Iasi din bucuresti facut dus-intors in aceeasi zi cu 4 ore muncite la interventie, confortul la volan face diferenta. Cand pleci in concediu la mare poate nu te intereseaza suportul lombar.

 

Oricum, intentia mea nu este sa atac pe cineva, am vrut sa sprijin industria romaneasca in perioada de criza si din cauza asta am ales Dacia, insa incep sa cred ca afost o decizie gresita pe care o suport integral acum. Ma gandesc ca un motor pe benzina cu GPL din fabrica ajunge la costrurile unui diesel fiindca avem rulaj mare si scapam de fiabilitatea redusa a turbinelor de pe diesel.... nu stiu

La bugetul de Duster ne incadram cu Skode chiar so Octavia sau rapid si cred ca avem fiabilitate mai buna.

 

OffTopic: Vrei sa fii seful meu? Ce bine ar fi sa gandeasca mai multi ca tine ca una e sa faci 1000km cu Duster si alta e cu 85-90% din restul modelelor de pe piata (ma refer aici la dotarea "full").

OffTopic2: Vad ca pe masura ce numarul membrilor de creste, acesta se confrunta cu aceleasi probleme ca si alte forumuri, adica troll-i si flame-uri tot mai des intalnite. Imi pare rau ca un topic bun ajunge dupa foarte putine pagini sa insulte anumite categorii de soferi, fara ca initiatorul sa poata face ceva in acest sens. Dar nah, asta-i viata, asta-i romanu' (si nu numai)...

 

OnTopic:

Am avut si eu cam aceleasi probleme cu masina ca si voi, dar spre nenorocul meu NU am reusit schimbarea pe garantie a turbinei. Conditii de rulare asemanatoare cu ale voastre, adica masina de service si interventie, tot in jurul a 5000 km pe luna, dar recunosc, mers sustinut, nu de babe la piata ca cele de la Petrom amintite de cineva mai sus.

 

Nu pot decat sa fiu 101% de acord cu tine, Dusterul poate fi o masina buna (dar scumpa in opinia mea) pentru uz personal, dar pentru uz "industrial" nu se descurca. Per total a mancat inca vreo 12000 euro de cand o am, adica in aproape 3 ani, din care anul acesta am trecut de "media" de 4000euro/an (cu ajutorul turbinei) si anul e lung...

Daca in cazul vostru o alternativa viabila poate fi Skoda, in cazul meu nu cred ca s-ar descurca deoarece 35-40% din km facuti de mine sunt in afara drumurilor de pe harta, adica pe drumuri de sonda, forestiere si uneori pe camp. Din acest punct de vedere (semi-offroad) nu pot decat sa spun ca nu am reusit inca sa raman impotmolit nicaieri desi uneori chiar am incercat. E adevarat ca am deja o oarecare experienta in acest tip de "drum".

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cred ca discutia este asemanatoare cu cea despre unelte, luam ca exemplu banala bormasina cu percutie. Daca vrei sa faci prin casa ceva lucrari, in weekend, este suficient sa cumperi una ieftina, din gama "hobby". Daca vrei sa lucrezi zi-lumina cu ea pe santier, in conditii de praf, de ploaie uneori, poate mai da muncitorul cu ea de ciment, etc, atunci iei una scumpa din gama "professional" insa de zece ori mai scumpa. Daca se doreste un parcurs de 5000 km/luna pe drumuri ne-asfaltate, probabil si cu incarcatura, de ce nu iei o masina dedicata pentru astfel de exploatare, undeva la pretul de 30-50 k euro ? Daca insa cu Dusterul, la pretul mic pe care il platesti pe el, reusesti sa faci acelasi business ca la folosirea unei masini scumpe, atunci poate ar trebui sa evaluezi daca bataile de cap mentionate merita diferenta de pret.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cred ca discutia este asemanatoare cu cea despre unelte, luam ca exemplu banala bormasina cu percutie. Daca vrei sa faci prin casa ceva lucrari, in weekend, este suficient sa cumperi una ieftina, din gama "hobby". Daca vrei sa lucrezi zi-lumina cu ea pe santier, in conditii de praf, de ploaie uneori, poate mai da muncitorul cu ea de ciment, etc, atunci iei una scumpa din gama "professional" insa de zece ori mai scumpa. Daca se doreste un parcurs de 5000 km/luna pe drumuri ne-asfaltate, probabil si cu incarcatura, de ce nu iei o masina dedicata pentru astfel de exploatare, undeva la pretul de 30-50 k euro ? Daca insa cu Dusterul, la pretul mic pe care il platesti pe el, reusesti sa faci acelasi business ca la folosirea unei masini scumpe, atunci poate ar trebui sa evaluezi daca bataile de cap mentionate merita diferenta de pret.

 

Foarte buna comparatia ta cu bormasina. Intr-adevar, tare mi-ar placea sa pot sa decid eu ce masini se cumpara, dar sa mi le si permit ar fi si mai tare ;)

De reusit reusesc sa fac aproape acelasi business, deoarece sunt dedicat trup si suflet meseriei mele si de (prea) multe ori "las de la mine" si "pun la servici". In plus, daca am de carat ceva mai greu sau mai mare, imi permit luxul sa cer o masina specializata si o si primesc.

Pe sef nu prea il intereseaza ca am batatura de 3 cm pe genunchiul drept de la Duster, nici ca ma dor shalele. Il intereseaza ca treaba sa mearga. Probabil totusi, ca daca m-as duce sa ma plang m-ar asculta si data viitoare cand o fi de schimbat masina se va gandi putin si la asta. Norocul lui si ghinionul meu (si al familiei mele) este ca nu sunt genul care sa se planga tot timpul, nici de dureri, nici de shale, nici de sotia care saraca tre' sa ma suporte. Asta e viata, asa considera subconstientul meu ca trebuie sa fiu.

Macar daca ma duc si ii zic sefului de parc auto ca "Trebuie schimbata piesa X sau Y la masina", nu ma intreaba de ce, ma intreaba doar cat dureaza sa stie cat timp imi cauta alta masina daca e cazul.

Oricum, concluzia mea ramane, Dusterul poate fi o masina buna pentru uz mediu/moderat, dar pentru uz industrial in cazul meu nu face fata.

In cazul nostru, Dusterul a fost un experiment, pentru a vedea daca masina merita. Concluzia experimentului nostru e ca nu.

Cu riscul de a ma repeta, subliniez ca utilizarea masinii in cazul meu presupune conditii de drum anormale si timpi de interventie foarte scurti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...