Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 183
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Felicitari pentru decizia luata! Important este ca tu sa fii fericit. Daca tu esti fericit inseamna ca decizia luata a fost cea potrivita. In alta ordine de idei, felicitari tuturor posesorilor de du

Cunoastem acest sentiment si ne bucuram de el dar asta nu inseamna sa atacam persoana care s-a plans de niste defectiuni. Daca bert 794 nu a avut decat bucurii cu dacia e un fapt pozitiv si, sincer, m

de la un inginer francez - Honeywell Garrett unde am lucrat o perioada, stiu ca turbinele trebuie exploatate in regim de tiuratie, altfel se defecteaza. Mie mi s-a reprosat deseori ca merg in regim

Se intampla si la case mari. La un Defender, si cand zici Defender pretentiile de la masina pleaca, de la un alt nivel.

Pe scurt, de la un furtun de apa ce vine la radiator plesnit,

a picat pompa de apa si a ridicat rapid temperatura motor ceea ce a scos din functiune in cascada chiuloasa, turbina, pompa ulei, injectoare si cap bloc motor.

Un pic de neatentie sau ghinion si se pot intampla multe, dar pana la a generaliza mi se pare un pic cam mult.

Drumuri bune.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea alta e, la 15-18000 euro, ce alta masina poti lua din aceasta categorie ? Rav4, Qashqai, Subaru etc. Nici una, iti zic eu. Ma refer la masina noua desigur...

 

Jimny, dar nu ai spatiu interior (ma refer in primul rand la portbagaj).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

SX 4 4x4 Diesel, mi se pare mult mai scump, caci la un moment dat ma gandeam si eu la varianta asta. Jimmy mi se pare mai mult o masinuta de timp liber. Adica cu ea chiar nu poti sa iti faci pachetele si sa pleci in concediu prin Grecia, Austria, ce o fi :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Masina este departe de a fi perfecta. Asta este, atat poate, asta am luat. Inainte am avut un hyundai accent 1,5 crdi 110 cp. Am schimbat la ea: 2 randuri amortizoare spate, 1 rand amortizoare fata, 1 caseta directie, 1 remediere caseta directie, 1 coloana diriectie (electronica). Dupa ce am schimbat amortizoarele originale si am pus KYB pe gaz fata/spate masina s-a schimbat total. Si la ea aveam aceasi senzatie de instabilitate a masinii pe sosea plus un tangaj mare cand aveam persoane pe locurile din spate. Dupa schimbarea amortizoarelor totul s-a schimbat radical. Acelasi lucru voi face si cu dusterul cand vor aparea amortizoare pe producatori (SACHS, KYB).

Caseta de la duster am schimbat-o pt ca avea acea trepidatie in valon in viraj, in rest nimic care sa ma deranjeze. Schimbata pe garantie. Si asta la fel face, dar parca nu atat de puternic, plus ca m-am obisnuit si abordez virajele mai usor si nu se mai aude nimic.

Coloana de la hyundai era o problema mare. Daca cititi pe forum veti vedea cazuri cu zecile, care au avut probleme mari cu ele, adica se blocau cand nu te asteptai (curba, linie dreapta, oricand - cam naspa, nu?).

Cunosc cazuri cu renault-uri care au avut probleme destul de nasoale pe la masini, si se pare ca mai multe decat la dacii. Din discutii cu alti colegi si chiar mecanici daciile sunt mai fiabile, mai simple, mai robuste.

Cand ma aflam la service sa-i schimb acumulatorul era pe stand un bmw x6 pt ITP. Omul ere foarte nemultumit ca-i schimbase de vreo 2 ori caseta de directie, si acum ii facea figuri si ultima.

Eu zic ca una peste alta sunt masini bune la banii care ii dai pe ele. E adevarat ca se pot cumpara si masini SH cu banii aia, dar cand ti-o pica ceva iti blestemi zilele, plus ca gustul omului nu se discuta.

Eu sunt hotarat sa mai bag niste banuti in ea cu insonorizarea fonica, dar mai studiez problema.

Multa sanatate tuturor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...