Sari la conținut

Postări Recomandate

Antena are o bobina pe ea sau in suport. Si antena se calibreaza. Daca ai calibrat antenele cu aceasi statie nu este nici un impediment sa folosesti aceasi statie cu doua masini diferite mutind statia dintr-una in cealalta.

Si COBRA e o marca buna de statie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 221
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare,   Revin cu cateva poze cu Cobra 19DX montata permanent pe masina, ascunsa de ochii pofticiosi, securizata, si totusi la indemana Astept pareri!     Cablul coaxial vine p

Deci

Pai, m-am dus sa le fac! Statie PREZIDENT ( Franta ) model TEDDY. Avantaj dimensiuni reduse, putere cit e nevoie, actiune in functie de relief 10-12 km, calitate buna, manevrabilitate, pozitia de FI

Posted Images

M-am gandit destul de mult inainte sa deschid acest topic....sunt sigur ca voi primi multe sageti otravite,dar pana la urma imi asum riscul....nu e oare mai simplu sa circulam regulamentar si ma refer la circulatul de bun simt fara sa incurci circulatia(daca coloana merge cu 80 pe restrictie de 60 mergi cu coloana)...ce ma deranjeaza foarte mult la reclamele celor care vor sa vanda statii este sloganul "ai statie ai permis"...cum adica? incurajeaza clar nerespectarea unor norme de circulatie si mersul cu viteza.....nu vreau sa ma intelegeti gresit...am carnet din 1985 , am facut o groaza de kilometri si in particular si cu masina de serviciu , am depasit si eu viteza legala dar nu am simtit niciodata nevoia sa-mi iau statie sau antiradar(amenzi de viteza am platit doar de doua ori de cand am carnet)....daca circuli normal nu vad rostul acestor aparate....statia dupa parerea mea este utila doar pentru ca in romania nu functioneaza tmc-ul la navigatie (poate intr-o zi o sa mearga...se tot promite)....eu nu am vazut afara masini particulare cu statie sau antiradar....si nici acolo nu se respecta intotdeauna viteza legala....dar toti circula cam la fel,exista o lege nescrisa a bunei cuviinte...nu ai nevoie pur si simplu sa te feresti de politie..

 

pentru off road exista si statii portabile de putere mica(gen walkie talkie)....haideti sa incercam sa traim normal...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O mica precizare, la noi antiradarul este ilegal (detectorul, nu).

 

Utilitatea statiei se vede la drumuri lungi. Poti afla de blocaje, accidente etc. (cum spuneai si tu mai sus lipsa TMC la noi) si astfel poti evita acea zona (daca e posibil). Apoi vine partea in care sunt anuntate radarele, controale RAR, ARR (sau ICTR cum s-o fi chemand acum), astfel mai scapi de o grija (nu intotdeauna) si scoti o viteza medie un pic mai mare.

 

Consider ca statia si detectorul este util pentru cei care fac drumuri lungi, din cauza ca la noi infrastructura e cum e si pe deasupra politia sta la panda (si nu la preventie cum ar fi normal) .

 

Sunt de acord cu tine sa se depaseasca viteza legala cu bun simt si in conditii de siguranta pentru toata lumea.

 

Reclama aceea poate nu o sa te ajute daca si politia e dotata cu statie CB (vezi unele judete unde se practica).

 

In Polonia o sa vezi pe foarte multe masini mici statii :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ca sa raspund pe rand....imi place viteza dar din pacate in romania daca circuli cu viteza ridicata te pui pe tine in pericol dar mai ales pe ceilalti care nu au nici o vina....da greseala mea...sigur ca m-am referit la detector si nu la antiradar...daca esti in concediu si cu copiii in masina nu vad motivul pentru care sa te grabesti oricat de lung este drumul(asta apropo de cei care spuneau ca le-ar trebui casti pentru statie ca sa n-auda copiii)...pe de alta parte daca mergi constant, te incadrezi in viteza generala a traficului, la un drum lung timpul este aproximativ acelasi, pentru ca daca conduci mai agresiv sau cu viteza mai mare vei obosi mai repede, si te vei opri mai des la o cafea....din proprie experienta iti spun ca la un drum de 600 de km economisesti sub o ora daca mergi tare..

eu ma refeream la austria, germania, elvetia, chiar si italia unde nu am vazut statii...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • 1. Lichid de frână incorect (uzat/neschimbat total/schimbat cu alt tip) 2. Aerisire insuficientă rulment hidraulic. 3. Pompă comandă ambreiaj uzată (e din plastic). 4. Rulment hidraulic defect  
    • Am mutat eu topicul! Durează mult sa cauți secțiunea potrivita!
    • Salut. Nu stiu daca ai postat in sectiunea potrivita si nici daca are sau nu legatura (daca totul s-a facut in mod conform, inclusiv purjarea circuitului) cu asta: https://forumduster.ro/topic/5855-ambreiaj-15dci-șuruburi-placa-de-presiune/ sau cu asta: https://forumduster.ro/topic/5881-rulment-de-presiune-15dci-sachs-3182-654-301-pentru-cutie-6-trepte/ dar faptul ca “…  nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. …” poate avea cateva cauze iar acestea trebuie vazute /verificate fizic pe masina. Totusi am urcat (sunt prea multe sa le atasez pe forum) cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi, pe: https://postimg.cc/gallery/wJf97bt
    • Salutări, Am o situație neplăcută cu ambreiajul Dusterului meu: 1.5 DCI, 4x4, ambreiaj schimbat în urma cu cam 20.000 km, nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. Pare ceva problemă pe rulment de presiune, placă, sau disc de ambreiaj care nu mai culisează ok pe caneluri (a fost gresat corespunzător, doar cu vaselina din kitul de ambreiaj). Cunoașteți vreo situație specifică Dusterelor? Nu as da cutia de viteze jos fără sa fiu sigur... Este destul de mult de muncă la Duster 4x4.   Mulțumesc anticipat!
    • Salutare! Revin cu un scurt update la postarile de mai sus.  Am parcurs cam 400 km (urban) de la schimbul de ulei din cutie si .... mașina funcționează perfect. Nu ”agață” si nu mai are nici un simptom din cele menționate anterior. Sper să folosească și altora experiența prezentată de mine.  Drumuri bune să aveți!  
×
×
  • Creează nouă...