Sari la conținut

Dacia Duster diesel cu 143 cai putere by RACE CHIP!


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 155
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sfatul meu: uitati de racechip/powerbox/etc. O astfel de cutiuta magica montata pe TDI CR, masina noua (2000 km), a "convins" masina sa nu mai porneasca dupa 250-300 km dupa montaj. Cutiuta magica dat

Chiar daca as putea sa-ti vand un modul Rapid (powerbox marca Dimsport), eu tot varianta unei remapari ti-o recomand. Tine cont ca Dacia Duster 1.5dCi are filtru de particule, iar powerbox-urile (race

Intru totul de acord, confirm comportamentul mai dinamic al motorului dupa remapare si evident cuplu marit si putere crescuta la circa 130CP.

Posted Images

pai treaba e mai simpla si paota va raspund la mai multe intrebari din acest totpic:

 

ce sunfera daca cresti puterea si cuplul otorului - foarte simplu - motorul cred ca are cel mai putin de suferit dar ce e mai departea acolo e problema - in primul rand - ambreajul este gandit pentru 250 Nm l deci din start daca vei aveau un cuplu mai mare transmis - ambreiajul ii scade viata mult mai ames pe accelerari puternice sau urcari in panta, urcari borduri, mers cu spatele. apoi cutia de viteze si ea este tot gandita pe la 250 Nm - la un cuplu mai mare probabil viata ei se scurteaza considerabil,

planetarele - tot ansamblul este calculat tot la acest cuplu marind cuplul ee ... cum sa va zic e ca si cum ai droga masina - iar drogul ii scurteaza viata. primul care prevad eu ca se va duce la o astfel de modificare este ambreiajul - el are cel mai mult de suferit chiar si mers pe sosea, oras, etc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pai treaba e mai simpla si paota va raspund la mai multe intrebari din acest totpic:

 

ce sunfera daca cresti puterea si cuplul otorului - foarte simplu - motorul cred ca are cel mai putin de suferit dar ce e mai departea acolo e problema - in primul rand - ambreajul este gandit pentru 250 Nm l deci din start daca vei aveau un cuplu mai mare transmis - ambreiajul ii scade viata mult mai ames pe accelerari puternice sau urcari in panta, urcari borduri, mers cu spatele. apoi cutia de viteze si ea este tot gandita pe la 250 Nm - la un cuplu mai mare probabil viata ei se scurteaza considerabil,

planetarele - tot ansamblul este calculat tot la acest cuplu marind cuplul ee ... cum sa va zic e ca si cum ai droga masina - iar drogul ii scurteaza viata. primul care prevad eu ca se va duce la o astfel de modificare este ambreiajul - el are cel mai mult de suferit chiar si mers pe sosea, oras, etc.

Daca scrii repede... toti o sa avem nevoie de Google Translate din Romana in Romana si... si asta cred ca o sa intre in ceata! Eu ma cam chinui sa inteleg ceea ce scrii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@mihai petcu - a zis cucuvintelelui......

 

De obicei nu folosesti 140 cp pentru : "....urcari in panta, urcari borduri, mers cu spatele....".

Am montat racechip-ul de aprox 30000km. Acceleratia intre 0-150 km/h este mult imbunatatita. La revizie dispozitivul a fost ignorat ! Este varianta race chip pro 2 / 229 euro.

Nu mi-am drogat masina....nu are nevoie de consiliere si dezintoxicare .....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O chestie interesanta (diferente de caracteristici) ce-am gasit acum pe net dupa un singur search pe Google.

Varianta 1, pe un site cu ".de"

Varianta 2 pe un site cu ".com"

 

chestia interesanta este ca eu am varianta "RaceChip" si este cu imbunatatire la doar 129 CP si 270 Nm.

 

Dar si cu asta m-am lamurit! Intradevar da o putere mai mare si un cuplu mai mare decat cele stock dar, totodata, cine zice ca da consum mai mic nu a facut cu-adevarat teste cu/fara Chip. Eu am identificat un consum mai mare (cu chip-ul) de aprox 1l/100 km in teste de aprox 20.000 km.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dar si cu asta m-am lamurit! Intradevar da o putere mai mare si un cuplu mai mare decat cele stock dar, totodata, cine zice ca da consum mai mic nu a facut cu-adevarat teste cu/fara Chip. Eu am identificat un consum mai mare (cu chip-ul) de aprox 1l/100 km in teste de aprox 20.000 km.

 

Stii ca l-am dat si eu jos dupa discutia de la Nucsoara. Nu a scazut consumul. In schimb, dimineata cu motorul rece turatia la relanti statea ceva mai sus si avea unele mici oscilatii. Chiar si dupa ce se mai incalzea, turatia motorului tot statea ceva mai sus decat cu chip-ul. Se simtea si lipsa de putere la depasiri (ma obisnuisem cu). Singura imbunatatire sesizata fara, se incalzeste mai repede motorul (ajunge mai repede la 2 linii). Pana la urma l-am pus la loc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...