Sari la conținut

Dacia Duster diesel cu 143 cai putere by RACE CHIP!


Postări Recomandate

Race Chip anunta un chip plug & go pt un boost de putere de pana la 143 cai destinat motorizarii 1.5dCi 110cp.

 

Performantele Duster-ului dupa instalarea chipului sunt:

 

-de la 81 kW (stoc) la 105 kW

-de la 240 Nm (stoc) la 321Nm

-de la 110cp (stoc) la 143cp

 

 

Pretu pt acest upgrade este de 229 EUR.

duster_race_cip.gif

 

sursa: http://www.racechip.de/racechip-angebot ... anguage=en

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 155
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sfatul meu: uitati de racechip/powerbox/etc. O astfel de cutiuta magica montata pe TDI CR, masina noua (2000 km), a "convins" masina sa nu mai porneasca dupa 250-300 km dupa montaj. Cutiuta magica dat

Chiar daca as putea sa-ti vand un modul Rapid (powerbox marca Dimsport), eu tot varianta unei remapari ti-o recomand. Tine cont ca Dacia Duster 1.5dCi are filtru de particule, iar powerbox-urile (race

Intru totul de acord, confirm comportamentul mai dinamic al motorului dupa remapare si evident cuplu marit si putere crescuta la circa 130CP.

Posted Images

Race Chip anunta un chip plug & go pt un boost de putere de pana la 143 cai destinat motorizarii 1.5dCi 110cp.

 

Performantele Duster-ului dupa instalarea chipului sunt:

 

-de la 81 kW (stoc) la 105 kW

-de la 240 Nm (stoc) la 321Nm

-de la 110cp (stoc) la 143cp

 

 

Pretu pt acest upgrade este de 229 EUR.

 

 

 

SUNA INTERESANT DAR STIE CINEVA LA CIT SE SCURTEAZA VIATA MOTORULUI FOLOSIND ACEST CHIP? CINEVA MI-A SPUS CA SE SCURTEAZA LA JUMATATE VIATA LUI, CE PARERE AVETI VOI ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Race Chip anunta un chip plug & go pt un boost de putere de pana la 143 cai destinat motorizarii 1.5dCi 110cp.

 

Performantele Duster-ului dupa instalarea chipului sunt:

 

-de la 81 kW (stoc) la 105 kW

-de la 240 Nm (stoc) la 321Nm

-de la 110cp (stoc) la 143cp

 

 

Pretu pt acest upgrade este de 229 EUR.

 

 

 

SUNA INTERESANT DAR STIE CINEVA LA CIT SE SCURTEAZA VIATA MOTORULUI FOLOSIND ACEST CHIP? CINEVA MI-A SPUS CA SE SCURTEAZA LA JUMATATE VIATA LUI, CE PARERE AVETI VOI ?

Si eu sunt interesat. Ce garantie ofera producatorul? In prezentarea lor arata la montaj instalarea unui "clip"- stie cineva ce face acel "clip"? taxe de livrare 15 euro + ramburs daca accepta pentru Romania. Mai multe detalii are cineva? (Poate a montat cineva?)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

totul este ok.

daca nu ne ambalam orbeste...

stiu pe cineva care a spart blocul motor,

nu stiu daca era cipat.

acelas motor k9k de 110 CP, in varianta euro 4 (105 CP)

fiecare este liber sa fac ce vrea...

eu de exemplu am renuntat la garantie...am facut revizia in regie propie...

sarbatori fericite

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Powerbox-ul de mai sus se leaga la rampa comuna si are ca si efect marirea presiunii in pompa si injectia in exces de motorina. Asta inseamna ca va mereu un surplus mai mare de motorina, necontrolabil. Calculatorul primeste intotdeauna informatii de la pedala de acceleratie, analizeaza si transmite mai departe la motor. Intotdeauna vor exista doua coordonate, dupa care funtioneaza motorul: load si turatie. Powerbox-ul nu poate detecta niciuna din ele. In unele cazuri, exista cutii minune mai evoluate (piggyback) care pot analiza una din coordonate sau chiar pe amandoua si ajusteaza cantitatea de motorina in functie de ele, insa pretul acestei cutii in astfel de cazuri depaseste sume de 350-400 euro. Chiar si asa, nu pot depasii anumite limitatoare care se afla in ECU.

 

Modificarea unui soft presupune pe langa marirea valorilor de presiune turbo, presiune rampa, timpo injectie etc, ajustarea acestor limitatoare in functie de celelalte modificari aduse.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...