Sari la conținut

necromage

Members
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

necromage a câștigat ziua ultima dată pe 20 Decembrie 2014

necromage a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

10 Bun

Despre necromage

  • Rang
    Nou venit
  1. necromage

    In Asteptare

    Pro Duster: masina noua. Pro KIA:..... In schimb, parerea mea este ca trebuie sa refaci calculele: un Duster nu va rezista 8-12 ani nici daca o tii in sufragerie (Duster 2014 parcat 3 luni de zile, perioada noiembrie-ianuarie: aripi fata cu pete de rugina; dupa un drum de aprox. 40 km de drum neasfaltat nu se mai inchide haionul, nu mai vorbesc de usa sofer, etc.).
  2. necromage

    Schimbare Parbriz

    Marti, in 07.04. ma duc la Dacia pentru schimb de parbriz, dupa care pot sa dau detalii.
  3. necromage

    Dacia Duster diesel cu 143 cai putere by RACE CHIP!

    Sfatul meu: uitati de racechip/powerbox/etc. O astfel de cutiuta magica montata pe TDI CR, masina noua (2000 km), a "convins" masina sa nu mai porneasca dupa 250-300 km dupa montaj. Cutiuta magica data jos -> service -> constatare: eroare senzor pozitie arbore cotit. (alta masina, 1,9 CDTI, alt producator de box: acceasi eroare!) S-a rezolvat, dar masina a stat pe tester o zi intreaga. 200 km fara Box, dupa care remontat. 250-300 km cu box: povestea se repeta. Masina nu mai porneste. De data asta trebuia schimbat senzorul mai sus amintit. Bineinteles, nu am mai montat cutiuta magica. Alte dezavantaje: datele afisate de computerul de bord nu mai au nici o legatura cu realitatea (consum); fenomenala crestere de putere este numai pe o plaja de 5-800 RPM. Din punctul meu de vedere dCI-ul de 110 CP nu are nevoie de crestere de putere, nu este submotorizata masina (vorbim de un SUV, nu de masina sport). Daca totusi va doriti o crestere, orientati-va catre chip/remapare. Costa mai mult, dar vorbim de optimizare, nu de pacalirea unor senzori/ECU.
  4. necromage

    Negrul de pe plantatie

    Anvelope noi! General Snow Grabber Partea proasta: pe cand am anvelope: vine primavara: 2-8 gr C. Alte aspecte: - carosabil umed/mazga: pe auto, serpentine, masina reactioneaza prompt, 4x4 fara intarziere (de vazut si pe zapada, n-am avut ocazia); - suport de pahar de sub consola centrala: o gluma proasta; - stergatoare 65/53: solutie ok, dar cele "aero" nu au functionat la mine (le am in portbagaj), varianta clasica, Valeo: ok; - nu ma impac cu rapoartele, ar trebuie 5-6 mai "lung"; - faruri de ceata exclusiv pentru decor: am avut "placerea" sa conduc 150-200 km pe ceata densa, si chiar nu m-au ajutat deloc. De fapt, este o caracteristica valabila pentru toate masinile +2000 ce am condus pana acum. - partea stanga/jos a parbrizului: imposibil de curatat/spalat: am dat comanda de diuze Logan2, poate ajuta...
  5. Concluzia mea dupa 2 ani de utilizare anvelope all-season (nu pe Duster, alt 4x4): nu sunt bune nici vara, nici iarna. Iarna, pe un drum neasfaltat, acoperit cu zapada: degeaba 4x4, trebuia sa montez lanturi, pe cand alte masini cu anvelope iarna, urcau fara lant. Vara: se tocesc EXTREM de repede datorita compozitiei. Anvelopele Conti de pe Duster: n-am avut ocazia sa le testez vara, dar iarna nu mi se par ok deloc.
  6. necromage

    Negrul de pe plantatie

    Nu am avut ocazia sa le testez decat pe carosabil umed, la aproximativ 0-4 gr C. Fata de ce am pe Terios (Maxxis), se comporta la fel: adica prost. In conditii de ploaie, la +10-20 gr C nu am avut ocazia sa le testez, s-ar putea sa fie ok. Oricum: am comandat deja cauciucurile de iarna, sper sa le si primesc (mai greu la noi, firma multi, trebue aprobari peste aprobari). Multumesc tuturor ca m-ati primit in aceasta comunitate!
  7. necromage

    Negrul de pe plantatie

    Salutare, De aprox. 1-2 saptamani sunt fericitul posesor al unui Duster 4x4, 1.5 dCI, 110 CP, PH2, negru (pana il scoti din spalatorie), masina de firma: Am parcurs aproximativ 4000 km (fara off-road, deocamdata ): - echipare ciudata: AC, 4 geamuri electrice, volan+schimbator plastic, fara incalzire in scaune, fara tempomat, oglinzi electrice, fara MediaNav, cu USB etc.) - anvelope all-season, ContiCrossContact LX (ok pe drum uscat), pe zapada/polei/carosabil umed = sinucidere. - este primul meu SUV(de firma)dupa nenumaraele turisme, concluzia: iti da o siguranta "falsa": stai mai sus, vezi traficul, etc (desi am si un Daihatsu Terios folosit numai pentru drumuri "grele"); - rapoarte foarte scurte(5-6 ar fi fost ok sa fie mai lungi); - faruri EXTRAORDINARE!!! Revin cu poze cat se poate de :murdare" Multumesc!
×