Sari la conținut

Ce nu iti place la Dacia Duster?


Postări Recomandate

@Namdust: gabaritul propriu si personal fiind in jur de 200cm am facut toate manevrele necesare pentru aranjarea scaunului. Pe modelul 2018 nu mi-a iesit. Pe modelul personal PH1 n-am probleme.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 164
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sa fac si eu o lista cu ce nu-mi place la Duster:   1. Consuma motorina! La fiecare 800 km tot trebuie sa fac plinul!!! Problema foarte costisitoare... 2. Cand spal parbrizul se consuma lichidul de

Parerea mea: Cooperativa Munca in Zadar. Din fericire portbagajul a fost proiectat exact cum trebuie. Orice altceva, cu timpul ar arata mai urit. Cu conditia sa nu transporti obiecte contondente, sabi

Sunt multe lucruri care nici mie nu îmi plac la Duster, şi as mai fi vrut şi alte opţionale, dar pentru un 4x4 cu gardă mare la sol, nou şi mult mai ieftin, accept aceste neajunsuri. Dacă îmi permitea

Posted Images

Inchiderea cu cheie a rezervorului de la PH2 mi-a facut probleme mari de mai multe ori, departe de casa, la temperaturi sub -15 grade. Butucul se rotea extrem de greu si am reusit sa indoi cheia un pic, dupa care am avut probleme s-o introduc in contact. Noul sistem n-are cum sa fie mai prost.

M-am chinuit si eu sa gasesc ceva cusururi la varianta 2018:

- reglajul volanului pe adancime este foarte scurt, deci nu-i cine stie ce;

- butoanele de pe volan nu sunt iluminate;

- centurile de siguranta nu pot fi reglate pe inaltime;

- la modelele cu sistem keyless (pornire din buton) nu au lasat si contactul clasic, mascat eventual cu un capac. In telecomanda exista o cheie care poate fi folosita doar la deschiderea portierei. In cazul in care se descarca de tot bateria telecomenzii, nu mai poate fi pornit motorul. E drept ca apare avertizare in bord atunci cand bateria e pe sfarsite. Deasemenea, telecomanda e prea mare, aproape cat un sapun. S-ar putea sa fie o problema cu depozitarea si exista riscul ca butoanele sa fie apasate din greseala;

- prea multe sigle "Duster", pentru gustul meu. Am numarat vreo 12: pe bare, pe hayon, pe spatarele scaunelor, pe presuri, pe bord, pe praguri si in faruri. Unele poate ca dau un aer de eleganta si stil, dar altele sunt grosolane si redundante;

- la 4x2 se vede toba finala pe sub bara, fapt ce strica eforturile pentru estetica (buton hayon mascat, capac la inelul de remorcare, senzori in culoarea barei, etc).

Lista cu lucrurile care-mi plac e mult mai lunga.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca nu se mai poate porni motorul masinii daca se descarca bateria de la cardul de acces? Mie mi s-a spus de la Vocea Clientului ca computerul masinii vede cipul chiar daca bateria din card este complet descarcata. Cei drept nu mai functioneaza inchiderea centralizata cu functia maini libere. Daca scoti cheia din card poti sa descui usa soferului si sa apesi butonul pentru inchiderea centralizata din bord. La plecare se procedeaza evident invers.

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am vazut un clip video pe Youtube cu sistemul maini libere.

 

Cartela contine o cheie de urgenta pentru acces in cabina, iar pornirea se face plasand cartela in locasul de sub butoanele de la aerul conditionat, acolo are un sistem inductiv de citire si permite masinii sa demareze.

 

Singurul lucru care ma zgarie la Duster 2018 este saracia aia de sistem de deschiere a busonului, la vechea masina aveam o parghie langa scaunul soferului, ferita de lovituri, iar la actuala masina am buton temporar care actioneaza electric usita de la carburant.

Fuel_release_Prius.jpg.bc5f25588fd15bed5593039fad4e6087.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Mie la Noul Duster nu imi place ca, computerul de bord se blocheaza de fiecare data dupa ce mergi 1 ora -   1½ ora (la drumurile mai scurte nu se blocheaza) si nu isi mai revine decat daca lasi masina oprita cel putin 45 min-1 ora. ( daca o opresti, scoti cheia din contact, o inchizi si dupa aia in ordine inversa o pornesti nu se deblocheaza ). 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...