Sari la conținut

Ce nu iti place la Dacia Duster?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 164
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sa fac si eu o lista cu ce nu-mi place la Duster:   1. Consuma motorina! La fiecare 800 km tot trebuie sa fac plinul!!! Problema foarte costisitoare... 2. Cand spal parbrizul se consuma lichidul de

Parerea mea: Cooperativa Munca in Zadar. Din fericire portbagajul a fost proiectat exact cum trebuie. Orice altceva, cu timpul ar arata mai urit. Cu conditia sa nu transporti obiecte contondente, sabi

Sunt multe lucruri care nici mie nu îmi plac la Duster, şi as mai fi vrut şi alte opţionale, dar pentru un 4x4 cu gardă mare la sol, nou şi mult mai ieftin, accept aceste neajunsuri. Dacă îmi permitea

Posted Images

Asa este. Dusterul nucred ca mai face parte din categoria low cost. Destul de multe masini le cumperi la pret asemanator. Peugeot 2008 , pe care am vrut initial sa-l cumpar , era mai scump cu 1500 E care avea la o configuratie mai avantajoasa, si acoperis de sticla. Nu l-am cumparat ca era putin mai neincapator la interior.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pretul maxim al unui Duster (echipare de top, nu vorbesc aici de optionale aftermarket: cotiera, camera de mers inapoi, bare transversale si altele) este in jur de 20000 euro. Cam atat cred ca este limita pe care un client care nu face sacrificii foarte, foarte mari pentru a-si lua un 4x4 accepta sa o plateasca pentru aceasta masina.

 

E un prag psihologic peste care incepi sa te gandesti si la alte modele.

 

De exemplu (ca tot am primit azi un spam) un Jeep Renegade la oferta speciala e 23.754 Euro (2.0 M-Jet 140 CP M6 4x4) sau un Ford Kuga la 28,000 (2.0 TDCi 150 CP S/S, M6, 4x4 ).

Nu discut alte aspecte (design, capabiitati, etc) in afara de pret si faptul ca masina e 4x4.

 

Dupa parerea mea, ideea care sta la baza comercializarii modelului Duster (si care la mine a functionat) este ca in momentul in care un potential client citeste lista cu ce poate sa faca masina si dupa aia vede pretul, in mintea lui sa apara instant gandul ca achizitionarea masinii e cea mai buna "afacere" pe care o poate face.

Si pentru asta e nevoie ca ecartul de pret fata de alte competitoare sa fie suficient de mare incat sa nu lase loc la "poate daca mai pun 3-4000 euro imi iau una mai smechera".

 

Sincer, daca pretul unui Duster top ar fi de 22-24000 euro si eu, ca potential client care vad o oferta speciala ca cele de mai sus.. ma opresc si ma gandesc... Exact asta nu vrea Renault sa fac :)

 

Concluzie: Daca strategia Renault pentru Duster nu se va schimba, nu vom vedea niciodata fineturi precum motoare mult mai potente (+150 CP), cutii de viteza performante si altele asemenea. Ceea ce pe mine nu ma deranjeaza pentru ca am cumparat masina pentru exact ce oferea.

 

Cine vrea sa faca din Duster un monstru pe patru roti, e invitatul meu sa bage jdemii de euro si sa-si bricoleze autovehiculul viselor sale.

Editat de cosminium
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea, principalul atu al Duster-ului este tractiunea integrala (altfel, si bine zicea un coleg acum ceva timp pe forum - imi cer scuze ca nu imi aduc aminte numele lui - iti iei un Logan cu acelasi spatiu interior si garda la sol ... dar la aproape jumatate de pret).

 

Cel putin la mine (si de asta am specificat in postul anterior "dupa parerea mea") faptul ca masina avea tractiune integrala (la pretul corect) m-a convins. Eram pornit pe o berlina (Mondeo, Superb, etc).

 

N-are importanta versiunea sau motorizarea... eu vorbeam de pretul maxim al unui model Duster cu toate optionalele, din fabrica, incluse.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La versiunea de top o parte semnificativa din pret o fac optionalele, pachetul look, cruise control, etc. Poate nu toata lumea considera ca mai merita sa dea vreo 2500 de euro pe optionale. Eu de ex, am optat pentru Laureate dci 110hp 4x4 cu vopsea metalizata si scaune incalzite, si am platit cu rabla si oferta speciala cam 15500 euro. Mie mi se pare suficient de "low cost" pentru ceea ce am primit, si nu cred ca la concurenta as fi putut lua ceva similar la un pret apropiat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am platit 16.900 euro pe un Duster versiunea de echipare Laureate la care am ales MediaNav si vopseaua metalizata la optiuni!E adevarat ca am primit 900 euro reducere.

Cel mai apropiat ca performante si popularitate ,tot un 1,5Dci, ar fi fost Qasqai care e cel mai vandut SUV in Europa dar....nu se fabrica 4x4 cu motorizare de 1,5 Dci si cel mai important pretul pleaca de pe la 23.000-24.000 .

Fata de 16.900 euro....De diferenta platesc CASCO si bag motorina d`asta scumpa din Romania.

Si pentru ca suntem pe ForumDuster pot sa afirm ca Dusterul are printre alte calitati rezultate bune pe trasee offroad si exista nenumarate filmulete pe net care sa confirme acest fapt.

E putin ciudat ,dar eu prefer acest motor de 1,5 Dci in locul altora, sa zicem de 2.0.Am fost cu Dusterul in Basarabia in zona deluroasa si pante cu inclinatie destul de mare si nu am simtit nici o clipa ca motorul are probleme de putere ba din contra ,era relaxat si am putut sa schimb la o treapta superioara .

Motor mai mare inseamna sa circul mai mult prin benzinarii si mai putin pe sosele.Luati-o ca pe o gluma!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...