Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 985
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Asta cu roata de rezerva e ok! N-am mai auzit-o... Si nici lichidul de parbriz nu e necesar, restul daca sunt pe min, e ok! Plinul niciodata, doar cate 50 de lei o data la pompa. Si economisesti cred

Desi ce ai scris mi se pare o ironie ieftina si gratuita, o sa-ti dau cateva motive - de la primele alimentari mi s-a parut ca am un consum real mai mare decat cel afisat pe CB, tinand evidenta reala

Roata si scaunele care nu sunt folosite. Si torpedoul sa fie gol

Posted Images

Pana acum, in 6 ani, nu mi s-a intamplat sa fiu nevoit sa chem platforma. Braila e un oras mic, totusi.

Vad ca de presiune nu ziceti nimic. Pai daca e asa, mergeti cu 1 bar, o sa aveti aderenta super...mai ales ca vine iarna. :ahappy:

Nu sunt un maniac al consumului mic cu orice pret, dar din cate stiu in industria petroliera se castiga frumos...De ce sa le dau si eu bani in plus ?!.

PS Provoc orice posesor de Duster Diesel (sunteti majoritari pe ) sa scoata un consum mai mic decat mine, adica sub 40 lei/ 100 km mixt.

Editat de costelandrei20
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni,

 

consumul unei mașini este influențat de n factori...

mult prea mulți ca să stăm să-i enumerăm aici din nou ...

așa cum bine spunea huskyuk mai sus ... lăsați consumul deoparte - nu veți realiza mare lucru economisind pe mere ( câteva zeci de lei lunar probabil ) pentru ca mai apoi să dați grămadă pe pere ...

eu, unul, mă uit la consum așa de curiozitate ...( bine, nici nu fac mulți km lunar - cam 1000 km...)

și asta nu pentru că am bani fără număr ci pentru că mă așteptam la un astfel de consum când am cumpărat duster ...

dacă vroiam consum îmi luam .. tico ( ? )

 

că sunt șoferi cu experiență printre noi care știu să meargă la consum mic, este o altă poveste ...

eu nu am reușit de exemplu, să scot sub nici o formă - deși am încercat, de curiozitate - un consum cum zicea un coleg mai sus, de 7 - 7.5 % în afara orașului ...

 

stimă!

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Apropo..daca vorbiti de consum sper ca nu vorbim de cei pe gaz..Da..normal,ei castiga la capitolul consum..Bine ca am luat masina,unii de 15.000 17.000 euro ca sa facem economie de 200,300 ml benzina/motorina.Nefiind f aerodinamica,nu o sa iasa consumul unui SDI.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1. Verificati periodic presiunea in roti.

2. Lasati ( in oras ) roata de rezerva in garaj.

3. Nu circulati cu luminile aprinse decat daca e necesar

4. Peste 110 km / h consumul creste exponential

 

Punctul 3 e noaptea mintii, nu cred ca vrea nimeni sa intre in categoria cretinilor care umbla fara lumini pe sosele, mai aleas seara.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Exista iluminat stradal! Si daca nu exista, exista alte masini pe strada cu soferi burghezi care merg cu farurile aprinse, si poti merge aproape, in spatele lor! Doar daca nu vrei, nu poti...

Nu as accepta un astfel de challenge din principiu... "Cine scoate consum mai mic cu turbodiesel DPF?!". E ca si cum m-as lua la intrecere cu cineva, cine rezista mai mult cu cat mai putina hrana. Probabil dupa 1-2 saptamani imi dau seama ca fac economie, si am mai dat si burta jos putin, dar dupa 2 luni posibil sa ajung la spital pe perfuzii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...