Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 18.05.2019 în toate secțiunile

  1. In ultimele 2 luni am cam tras un pic cu Dustărel. Kit de distribuție Ina. Rolele sunt făcute in Canada, iar cureaua este Contitech. Prețul cu piese și manopera a fost 700 lei. Schimb ulei și filtre. Uleiul este Castrol Edge 5w30, filtru de ulei Mann, filtru de aer Wix, plus filtru cabina. Prețul total cu manopera a fost de 359,50 de lei. Consumul, înainte de a inlocui distribuția cu actuala configurație ulei și filtre a fost între 5,5 și 12%.
    1 punct
  2. 25000 km , fara incidente. Ca Universal 650 M doar motorina si talpa!!!
    1 punct
  3. Daca esti impatimit al off road.ului si nu stai in garantia celor de la Dacia da.i bataie.Daca ai doar niste pitici si vrei sa.i potolesti mai bine abtine.te.
    1 punct
  4. De fapt e Duster 2. Ph1 = prima varinta de Duster. Ph2 = Duster cu facelift si Ph3 = Duster II Sa ma corecteze cineva daca gresesc (astea sunt informatiile pe care le am eu)
    1 punct
  5. Problema s-a rezolvat: Cei de la Continental mi-au schimbat toate cauciucurile cu modelul nou, Continental ContiCorssContact LX2.
    1 punct
  6. Cercetarea masinii continua. Din pacate, se acumuleaza impresiile proaste. Astazi, fiind ploaie, s-au aburit geamurile. Am constatat ca nu functioneaza sistemul de dezaburire/dezghetare nici la luneta nici la oglinzi. Am recurs la clasica carpa metoda care se aplica la batrana Dacie 1300 din 1978. Pe ploaie, cu partea dorsala expusa in afara, am inceput sa cotrobai printre sigurantele din bord. Clestele galben din plastic aflat pe capac, dedicat chipurile (), este inutilizabil pentru sigurantele implantate de "celebrul" constructor intrucat acestea sunt din cele fara bordura (nu pot fi prinse)
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
  • Topicuri

×
×
  • Creează nouă...