Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. Salutare tuturor! Aduc in discutie problema mea, respectiv Duster 2 1.3 tce 150 cp, an 2020 , am observat ca nu porneste ventilatorul GMV, temperatura lichid de racire a ajuns la 110 grade, masurata cu testerul in port OBD.In bord nu a crescut mai mult de jumatate la pavele. Mentionez ca termostatul deschide normal la 98 grade, ventilatorul fonctioneaza daca pornesc AC. Am inlocuit sonda de temperatura din corp termostat cu una orig Renault, si tot nu porneste. Orice parare a fi de ajutor.Multumesc!
  3. Ultima săptămână
  4. Am urcat si cateva capturi doar ca exemplu pe: https://postimg.cc/gallery/v5RxDGt
  5. Posibil să fi beneficiat de o configurare automată, când s-a pus diagnoza pe mașină în reprezentanță. Posibil să ai blocul ABS cu ceva aer în el.
  6. Hello again Mario, you need the full suffix of the gearbox TL8xxx, which is on the nameplate, please see attached. According to it, you can get the gearbox ratios, just for example in the second screenshot. PS: regarding “…I decide what the new ratios should be … I think I will make the 1st gear 40% shorter. The 2nd gear 20% and the 3th gear 10%.” this is up to you, no comment.
  7. Pai "... condițiile ar trebui să fie tot aceleași." dar " ... Problema e că nu îmi mai funcționează de atunci HSA / Hill Start Assist / asistența la plecarea din rampă." si eu m-am referit la interconditionarile din softul masinii, iar o diagnoza conforma (CLiP +/ DDT2000) poate sa ajute, insa trebuie facute toate verificarile necesare.
  8. Din moment ce HSA a funcționat 5 ani de zile fără probleme, iar intrarea în garaj respectiv drumurile pe care le fac de obicei și unde foloseam HSA nu s-au schimbat, condițiile ar trebui să fie tot aceleași. Mă bate gândul să-mi cumpăr o diagnoză, să văd dacă sunt ceva erori stocate. Oare cu un Clip pot testa sistemul HSA sau pot doar să citesc erorile (dacă sunt)? PS: Meseriașii ăștia sunt cei mai meseriași pe care i-am putut găsi în ăștia 5 ani...
  9. Salut, la modelele Dacia inclusiv Duster HJD sunt cateva conditii pentru activare /dezactivare HSA, iar despre asta s-a mai discutat si pe acest forum. Dar daca la telefon nu a raspuns femeia de serviciu atunci asta "... Am sunat vineri la reprezentanță, mi-au zis că poate am dezactivat-o din buton. Le-am zis că mașina nu are așa ceva, au zis că se mai interesează. ..." cred ca arata cat de "meseriasi" sunt cei din reprezentanta aceea ...
  10. Hello everyone, What are the gear ratios of my Renault Duster 1.5dCi 4x4 made in 2020 (Envigado, Colombia) TL8 gearbox? I need a bit shorter gearing and before I decide what the new ratios should be, I need to know the ones I have now. I think I will make the 1st gear 40% shorter. The 2nd gear 20% and the 3th gear 10%. Gear 4, 5 and 6 will remain as is. Keep in mind, I use 235/70R16 tires (7% larger than standard issue)
  11. Duster 1.3 TCE 150 4x4 an 2020 (ph3). Fiindcă mașina a împlinit 5 ani, cei de la reprezentanță mi-au recomandat să schimb lichidul de frână. S-a făcut aerisirea la circuitul de frânare (am văzut pe geamul de la sala de așteptare că au umblat cu borcanul pe la roți), s-a făcut și un test de frână la standul de la ITP și a ieșit OK. Problema e că nu îmi mai funcționează de atunci HSA / Hill Start Assist / asistența la plecarea din rampă. Eu folosesc această funcție de fiecare dată când bag mașina în garaj (e în rampă) așa că știu sigur că funcționa înainte de schimbarea lichidului de frână.
  12. Dacă te referi la codul dat de mine, ăla a fost extras direct de pe serverul Renault, via VIN postat de tine și aici sunt 2 ipoteze: 1 - s-a mai schimbat timoneria înainte de a cumpăra tu mașina (în istoricul de service nu apare ) 2 - chiar a fost folosit alt reper decât ce e dat pe server, nu e nici prima nici ultima nepotrivire.
  13. Salutare! Din pacate, nu s-a potrivit timoneria. Pe masina era un alt cod, care avea si unul din cabluri mai lung, si de asemenea avea niste diferente pe zona unde culiseaza plasticul acela negru de sub maciuca. Acum am comandat ce era pe masina. Iar am nimerit se pare un an intre variante, cu probleme de coduri.
  14. Prezint si pe acest forum o versiune de program diagnoza sub Java mai simpla ca cele sub Python 2 sau 3, se poate modifica si dezvolta:
  15. Salutare! Ce mai face Duster TCE ECO-G 100 după 75000 Km 1. A primit o baterie nouă VARTA DYNAMIC EFB N60 12V 60Ah 640A - cei 640A față de 510A ”originali”, ajută la pornire. Bateria veche, probabil mai ținea o vreme dar urmând perioada de iarnă, n-am vrut să risc. Dacă treceam iarna, sigur ar fi rezistat până în toamna anului viitor, însă am considerat că nu merită riscul. Preț cu montaj, rescriere baterie și ”ciubuc” 600 lei ; 2. Înlocuit bieletă antibalans - 283 lei (origine Renault)- montaj (ușor) în regie proprie - conform manualului, strâns șuruburi/piuliță cu cheie dina
  16. Mai devreme
  17. Good day everybody. As per title: Where can I buy fender flare extensions for my 2020 model Duster II ?
  18. Nedumerire Am vazut pe site-ul Dacia ca au aparut noi variante de motoare pe Duster: mild hybrid 140 (care inteleg ca o sa inlocuiasca mild hybrid 130 dar deocamdata sunt ambele in configurator) si hybrid 155 (care inteleg ca o sa inlocuiasca hybrid 140 dar deocamdata sunt ambele in configurator). Presupun ca intre mild hybrid 130 si mild hybrid 140 este doar o diferenta de soft. Stiu ca hybrid 140 si hybrid 155 au motoare diferite de 1.6 respectiv 1.8 litri. Ma contrariaza diferenta de la garda la sol: - mild hybrid 130 - 209 mm in comparatie cu mild hybrid 140 - 194
  19. hm...mult prea "desteapta" incarcarea asta pilotata. ma gandeam sa ma fac camper si sa mi pun un DC-DC (orion) de 30A (btw- cat are alternatorul de la Duster2, 1.3 benzina please?) - pentru o baterie lipo. dar ma sperie nitel ce vad aici. pe o masina" normala" (14.2..14.4 ) e bana sa l pui dar pe asta..
  20. Chiar daca intre masina initiatorului acestui topic Duster (2017) 1.5 dCi si Duster (2022) 1.3 TCe sunt si unele diferente principiul de functionare, incarcarea pilotata si gestionarea energiei masinii sunt destul de asemanatoare iar acestea depind de mai multi factori, doar ca exemplu si atasat, se poate observa usor variatia in diferite conditii (atat pe accelerare cat si decelerare). Despre variatia vitezei stergatoarelor (mai ales prima treapta) nu cred ca se poate “face” ceva, iar referitor la viteza ventilatorului si climatizare aceasta se poate folosi pe auto, de exemplu eu asa o f
  21. Non problemă, toți consumatorii sunt alimentați cu tensiune variabilă 11,7-15,6V.
  22. Buna seara. Tocmai ce ma pregateam sa intreb pe forum despre acest subiect, dar cu extindere de manifestare si la viteza stergatoarelor. La Dusterul meu 1.33 Tce / 150 CP, am observat de acum ceva timp, numai la decelerare creste viteza ventilatorului de la climatizare si sesizabil si viteza stergatoarelor. Mentionez ca vorbesc de momentul cand ventilatia este pe manual sau nu am observat sa se manifeste si pe Auto. Ma asteptam, sa fie invers, la accelerare sa se manifeste acest lucru. Masina este din oct. 2022 si bateria nu a fost schimbata. Si inca ceva suplimentar,
  23. Mda, tinand cont de observatiile tale se pare ca esti un cunoscator , dar poate sa fie interesant daca producatorul Dacia va face “o serie de update-uri de soft au coborat foarte mult limitările de cuplu in treptele 1 și 2 ...” (ca cei de la Opel) la masinile din 2015, mai ales ca sunt destule chiar cu multi km fara probleme,si fara sa “omoare ambreiaje”, iar daca tin bine minte (pot verifica asta) NU a fost vreun OTS referitor la placi de presiune sparte si nici ambreiajul cred ca NU este “cam subdimensionat din proiectare”, ba mai mult sunt si useri cu Duster H79 motoare K9K858 sau K9K658 s
  24. Observație făcută personal la Opel 1.9 (Z19DTH) - o serie de update-uri de soft au coborat foarte mult limitările de cuplu in treptele 1 și 2, pentru că omora ambreiaje. VAG 2.0 TDI (BMP, BPW) - cum ii aplica cineva soft de putere începeau să cedeze volante, turbo. In cazul Dusterului meu, într-adevăr este folosit zilnic in zone cu denivelări de limitare viteză...făcute din asfalt🤬, și în oraș - cutie scurtă în rapoarte, ambreiajul este utilizat des, dar nu cred că este folosit atât de violent sa se spargă diafragma. In weekend mai vede drumuri forestiere, dar fara urcări viol
  25. Păi nu rămân decât 2 ipoteze: - material cu probleme sau - CID (consumer induced damage) - utilizator ce pedalează * excesiv ambreiajul *pedala de ambreiaj e apăsată aproape permanent, a nu se confunda cu patinarea ambreiajului
  1. Încarcă mai multă activitate

×
×
  • Creează nouă...