dusty2010

ambreiaj

27 posts in this topic

Dragi Dusteristi,

 

aveti grija cum "forjati" ambreiajul pentru ca eu deja am schimbat un kit (placa, disc, rulment, cilindru) la 20 mii de km!

avand in vedere ca masina mea e benzinara si nu are cuplu mare la turatii mici, la urcari pe pante inclinate (off road unde viteza de inaintare e mica), daca incerci sa o tii sa nu "moara", din ambreiaj, apar probleme (frecare/fum) si se "duce" repede ambreiajul....

ambreiajul e considerat consumabil (ca si placutele de frana) si nu se inlocuieste pe garantie!

toata "afacerea" m-a costat 2500 lei cu manopera si piese!

cam scumpa distractia mea de off-road!

 

aviz amatorilor!

 

eu am decis ca acolo unde masina nu urca "natural" sa ma intorc din drum, spre binele buzunarului meu!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

O caruta de bani. :shock:

Cum s-a manifestat? Si unde l-ai schimbat, cu ce piese, ale tale sau ale service-ului?

Share this post


Link to post
Share on other sites

s-a manifestat foarte simplu: ca si cum s-a rupt cablul de ambreiaj! doar ca e hidraulic....

cand a fost demontat erau "zburate" jumatate dintre placutele de ferodou de pe disc....

kitul de ambreiaj este doar in Franta (e de Nissan) si l-am asteptat 2 saptamani. piesele de la Dacia, service la Adras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, abstact :shock:

pai inseamna ca e subdimensionat :?

cat tine in mod normal un ambreiaj?

ai mers mult cu el patinat ca sa se toceasca asa repede?

Share this post


Link to post
Share on other sites

e posibil sa fie si o subdimensionare.... o sa vedem ce mai apare si de la alti posesori/utilizatori de Dustere benzinare... in mod normal nu ar trebui sa fie probleme cu ambreiajul pana la 60-80 mii km.... din cate stiu eu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, problema de anreaj tine mai mult de sofer, sunt colegi care folosesc masina pe drumuri forestiere in conditii foarte grele si nu au schimbat amreajul, poate la colegul nostru a fost un defect de fabricatie sau poate o problema legata de experienta soferului insa nu putem generaliza ca fiind subdimensionat.

Dusterul meu are aproape 50.000 Km si nu am probleme cu ambreajul si slava Domnului l-am forjat si eu cum am putut de tare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.