Sari la conținut

Anvelope Dacia Duster


Postări Recomandate

Dacia Duster va fi echipata cu anvelope de provenienta Michelin si Continental, modele fiind:

 

 

    Michelin Latitude Tour HP
    [*:pz5r10fs]All season
    [*:pz5r10fs]echipare 4x2 si 4x4
    [*:pz5r10fs]indice incarcare 98
    [*:pz5r10fs]indice viteza H sau T
    [*:pz5r10fs]dimensiune 215/65 R 16
    [*:pz5r10fs]pret: intre 450-530 RON

Ce zice producatorul:

 

Este anvelopa 4x4 care are o durata mare de viata si care ofera confort maxim!

 

Confort maxim: Cu 5% mai putine vibratii si 5% mai putin zgomotin comparatie cu MICHELIN MXV4+.

 

Rezultate teste:

 

In urma unui test impartial, efectuat in octombrie 2006 si ianuarie 2007, de compania germana TUV SUD Automotive, s-a observat ca anvelopele Michelin Latitude Tour HP au o durata de viata cu 35 % mai mare decat ale celorlalti competitori din industria premium.

 

Anvelopele pe 17 inch, cu dimensiunile 235/65, au fost testate pe un Volkswagen Touraeg 3.0 TDI V6 si au rezistat cu 33 % mai mult decat media concurentilor. Diferenta a crescut la 38 % in cazul pneurilor pe 16 inch, cu dimensiunile 215/65, testate pe un Nissan X-Trail 2.2 DGI. Transformata in timp inseamna ca daca alte anvelope au o viata medie de trei ani, cele Michelin Tour HP pot fi folosite fara probleme chiar si dupa patru ani. Astfel, Michelin a rezolvat una dintre problemele semnalate de multi posesori de SUV.

 

In acelasi timp, mergand pe principiul ca o calatorie confortabila depinde de zgomotele exterioare si de vibratii, Michelin a reusit sa faca anvelopele Latitude Tour HP cu 3 % mai silentioase decat modelele precedente ( Michelin Energy MXV4+, care au echipat prima generatie de BMW X5), ele generand cu 5 % mai putine vibratii decat acestea. Noile pneuri au o longevitate sporita care nu afecteaza nici performanta, nici siguranta. Astfel, este bine de stiut ca, pe un carosabil ud, Latitude Tour HP are o aderenta cu 5 % mai mare decat vechile anvelope Michelin Energy MXV4+.

 

Pe langa toate acestea, noua generatie de anvelope reduce consumul mediu cu 0,24 Litri la 100 de kilometri ( in cazul unei masini de doua tone cu un consum mediu de 12 litri la 100 de kilometri) si reduce emisiile de dioxid de carbon cu 5,7 grame pe kilometru. Toate aceste caracteristici au facut ca anvelopele Michelin Latitude Tour HP sa fie alese pentru a echipa urmatoarele modele SUV si crossover: Audi Q7, noul BMW X5, Kia Sorento Facelift, Land Rover Freelancer 2, noile Mercedes ML si R-Klasse, noul Mercedes GL, noul Porsche Cayenne si noul Volkswagen Touareg. In acelasi timp, in viitorul apropiat, se vor regasi si pe Citroen C-Crosser, Peugeot 4007, Volvo XC70 si Volkswagen Tiguan. Nu in ultimul rand, gumele Latitude Tour HP sunt disponibile si in versiunea ZP runflat. Acestea beneficiaza de o tehnologie ce ranforseaza flancurile pneului astfel incat, cu o anvelopa desumflata complet, se mai poate rula 80 de km, cu o viteza maxima de 80 km/h. Incluzand versiunile ZP, pneurile Latitude Tour HP sunt disponibile in 32 de dimensiuni.

 

    Continental Conti Cross Contact LX
    [*:pz5r10fs]All season
    [*:pz5r10fs]echipare 4x4
    [*:pz5r10fs]indice incarcare 98
    [*:pz5r10fs]indice viteza H
    [*:pz5r10fs]dimensiune 215/65 R 16
    [*:pz5r10fs]pret: intre 360-500 RON

Ce zice producatorul:

 

Anvelopa bine echilibrată pentru vehicule 4x4 medii şi grele.

Datorită umărului exterior deschis, această anvelopă oferă manevrabilitate bună şi frânare de calitate chiar şi pe teren. Cele 4 şanţuri mari şi adânci de pe circumferinţă, cu deschiderea mai largă decât baza asigură o rezistenţă foarte bună la aquaplanare şi reduce deteriorările anvelopei prin evitarea capturării de pietre. Datorită nervurilor şi striaţiilor pronunţate, cele trei rânduri de blocuri de pe circumferinţă asigură un răspuns precis la schimbările de direcţie şi performanţe foarte bune în linie dreaptă, garantând în acelaşi timp o rulare silenţioasă şi uşoară.

 

Rezultate teste:

 

În numărul 04/2006 revista ’Auto Bild Alles Allrad’ a testat dimensiunea 235/65 R 17 108 H.

 

Calificativul pentru ContiCrossContact LX: "Exemplară"

 

Evaluarea: "Combină caracteristici de bună manevrabilitate cu precizie sporită a direcţiei pe drum uscat, rezistenţă scăzută la rulare, protecţie împotriva acvaplanării.

 

 

Pt cei care au primit Duster-ul ii rog sa ne spuna cu ce anvelope a venit echipata masina si ce tip de tractiune au (4x2 sau 4x4).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,3k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca ramai pe all season eu as sta tot cu good year cu care a venit masina. Pana acum am incercat continental si barum, all season, dar am mers si iarna cu ele, doar in primul an cand erau noi, adica

Jentile stilizate ...365R sunt mai grele decat cele de tabla cu peste 2 kg.Dusterul este o masina grea pentru motorul 1,3 sau 1,5.Plecarea de pe loc este greoaie fata de alte masini cu aceeasi motoriz

Am largit lista inceputa de @dacian cu variante de cauciucuri mai late (225 mm) care intra pe janta stoc. Vorbim strict de R16, jante stoc si suspensie stoc, varianta 4x4 (benzina/diesel/ph1/ph2).  

Posted Images

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Interesant...

O recomandare de anvelope ceva mai pt off road?

 

Continental CrossContact AT. pret ~500RON (215/65R16)

 

 

Exact la asta ma gandeam si eu sa pun pe masina dupa achizitionare. Sau ar mai fi

General Tire - Grabber AT2

Yokohama - Geolandar AT-S

 

preturi nu stiu, doar in dolari, le-am gasit pe un site american, daca va intereseaza prezentarea generala, o pot copia aici, pt cei ce stiu engleza. :cry:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Stie cineva (de preferat nu pe vorbe) ce cauciucuri sunt indicate la Duster pentru iarna? Vreau sa le iau de acum pt ca ma gandesc ca sunt mai ieftine. multumesc. Unde pot comanda si jante de tabla? Am azot racing pus in Italia asta vara si nu mai umblu la ele ca tare bine se comporta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@luciango: dintre cele din link-ul dat de tine, am Pirelli. Sunt superbe pe zapada afanta/batatorita, sunt f bune pe asfalt. Inca n-am simtit nevoia de lanturi cu ele (2 ierni) pe un AstraG, asa ca la 4x4 ar trebui sa fie mirifice. bafta!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Am o problema, nu mai merge sa deschd si sa inchjd masina cu cheia din telecomanda, am inlocuit bateria si am verificat si daca cheia emite, esye ok.
    • , poate doar cu mentiunea ca softul si componentele injectiei la Duster H79 ph2 4x2 1,6 16v 114CP H4M738 sunt putin diferite fata de Duster HJD 4x2 1.0 TCe GPL H4D(460) cu GPF, iar daca softul nu "stie" ca are baterie AGM atunci pe aceasta o va incarca tot ca pe una EFB. In rest de acord cu cele scrise, inclusiv la modul /regimul de exploatare al masinii.
    • Salutare! Acum vreo 2 ani am inlocuit si eu bateria originala la Duster-ul meu cu care circul preponderent in Bucuresti la ore de varf undeva la 20-25km/zi. Bateria originala a rezistat fix 4 ani ceea ce e normal inteleg pentru regimul de exploatare al masinii. Mentionez ca si la masina anterioara (Logan) tot atat ma tinea o baterie obisnuita. Am optat pentru o baterie Exide AGM 70Ah pentru care am modificat in diagnoza parametrul curent de pornire care initial avea o valoare mai mica (720 Ah vs 760 Ah). Sunt foarte multumit de alegerea facuta si cred ca o baterie AGM este intotdeauna o optiune mai buna pentru o masina cu sistem "stop-start" fiindca rezista mai bine in timp la cicluri de descarcare/incarcare incomplete etc. Mentionez ca in mod uzual dezactivez sistemul "stop-start" al masinii si chiar si asa bateria EFB originala a masinii nu a rezitat mai mult de 4 ani. Acest lucru ma face sa cred ca nu neaparat acest sistem scurteaza viata bateriei ci mai mult modul de exploatare urban care face ca bateria sa nu se incarce corespunzator.
    • @ torquemada - nu are decat o conducta de alimentare. A doua conducta preia vaporii de benzina si-i trimite inapoi in rezervor. La Duster, din cate stiu, pompa merge tot timpul  din momentul in care dai demaraj, pana tai contactul. Dar verific dupa amiaza. 
    • La asta m-am referit prin revizie a sânge : "la un atelier specializat GPL au identificat din prima vaporizatorul defect ( scapa gaze, satura galeria de admisie, apoi la pornire venea si benzina si se ineca motorul). Rezolvat prin inlocuirea vaporizatorului." Instalatia este BRC Sequent 24, montata in 2013. Din cate stiu, instalatia taie alimentarea injectoarelor pe benzina, dar nu opreste si pompa de benzina. Voi verifica daca pe GPL pompa de benzina mai functioneaza.  E irelevant tipul instalațíei GPL, pentru că, prin construcție orice instalație GPL se montează în serie între injecție și injectoare, deci taie injectoarele pentru benzină la funcționarea pe GPL - nimic nou aici. Problema era dacă, la funcționarea pe GPL, pompa de benzină plimbă benzina din rezervor până în rampă și inapoi (la alea cu 2 conducte) cu toată uzura de rigoare (pompa se răcește cu benzină) , sau nu.  
×
×
  • Creează nouă...