Sari la conținut

baltaretu

Members
  • Număr conținut

    35
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

5 Neutral

Despre baltaretu

  • Rang
    Dusterist
  1. Poate o fi si cum spui tu dar...cu un benzinar nu as pleca de acasa decat daca afara este soare si ma duc la magazin sa iau paine...pe drumurile noastre, conditiile de trafic si pe orice alt tip de vreme decat cel mentionat as alege doar un diesel....diesel-istii stiu de ce...
  2. Film realizat in timpul testelor sau cu masinile personale?
  3. Cred k nu am avut noi noroc... O sa ma duc pana la Tulcea sa vad poate acolo se face si off road. Mai ales ca acolo sunt multe dealuri pe care poti sa iesi.
  4. Interesant... O recomandare de anvelope ceva mai pt off road?
  5. o sa merga si in realitate jAntE de 17?
  6. Diferenta este prea mare. Personal nu as tine filtru de aer 20.000 de km (la loganul pe care il am anul trecut i-am facut o revizie la 20.000 de km si filtrul de aer arata jalnic), ce sa zic de 90.000; si nu as risca sa tin cureaua de distributie mai mult de 80.000 de km. Am vazut motoare de logan la care s-a rupt cureaua de distributie si erau praf - nu ca la alte masini ar fi altfel. Pentru mine toate filtrele si uleiul se schimba la 10.000 km; curea de distributie si cea de accesorii inclusiv role, fulii, etc la aproximativ 80.000 km.
  7. Dupa putina documentatie iti dau dreptate. Duster-ul este un crossover, dar nu este facut numai pe platforma de Logan ci o platforma mixta intre Logan si Nissan - chiar si asa modelul este original 100% fata de alte crosover-uri si nu poti sa spui ca Duster-ul este un logan van pus pe niste suspensii mai mari. Si inca o precizare; atata timp cat si masini consacrate de genul subaru tribeca, subaru forester, x3, x5, x6 sunt crossover-uri NU SUV-URI chiar nu ma intereseaza cum ii spui unui duster. Masina este un foarte reusita care depaseste prin capacitatile offroad multe alte masini.
  8. Nu prea ai cum sa compari masinile astea doua intre ele, atata timp cat tiguan-ul este cel putin dublu la pret.
  9. In perioada de garantie nu se accepta decat utilizarea de piese OE in service-uri autorizate. Dar sare in ochi pretul de la filtrul de combustibil, care este mai ieftin in varianta OE decat in varianta after market.
  10. Eu cred ca daca tot vrei sa le iei...le iei de la inceput. Sa stii ca ai facut treaba pana la capat. Sa luam de exemplu husele - care sunt scumpe - dar daca nu le iei de la inceput ai doua variante: ori astepti pana se ieftinesc si ti le iei atunci, dar ai toate sansele sa iti patezi tapiteria, ori iti cumperi niste huse universale care o sa arate ....mai mult sau mai putin bine.
  11. Si se va discuta numai despre piese OE sau si after market?
  12. Cu siguranta exportul are prioritate...prin Cta trec toate camioanele care duc Duster-urile catre port si credeti-ma ca trec foarte multe
  13. Eu personal aleg varianta diesel. Fiind pasionat de plimbari prin natura - paduri, munte, delta - cred ca este varianta cea mai buna. Lumea insa va alege in functie de doua lucruri: bani si utilizare. Diferenta de 2000 de euro ma pune si pe mine pe ganduri.
×
×
  • Creează nouă...