Sari la conținut

Filtru ulei duster 2019 bluedci 115


Postări Recomandate

Eu doar cu demontarea la un capat al barei stabilizatoare fata am reusit + bieleta antiruliu din aceeasi parte scoasa la un capat din amortizor.

Daca gaseste cineva alta varianta fara a forta vreo componenta de cauciuc si/sau capacul filtrului de ulei sunt curios cum ar face.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

Probabil aţi văzut şi voi clip-ul ăsta, eu până nu bag personal mâna acolo nu prea am înţeles dacă este sau nu loc

mai căutăm youtube trebuie să mai fie, ăsta e doar primul care l-am găsit

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am reusit sa mai scot cheia de capac de filtru dupa desurubare daca nu am dat bara stabilizatoare la o parte.
Daca ati vazut si schimbarea filtrului de motorina in clip-ul de mai sus, la mine e capsulat, deci schimbare doar element filtrant nu e valabila la 2023.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, ştim şi cu filtrul motorină nituit, Renault a descoperit nitul ca metodă de asamblare.

Nituieşte tot, de la siguranţe la filtre.

La Sandero euro 6 / 2018 filtru motorină demontabil, la Duster euro 6 / 2023 filtru nituit

Cumpărat autopieseonline24.ro săptămâna trecută filtru demontabil Duster cod 9F0780

ridex.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Salut, daca mai intereseaza pe cineva, elementul filtrant pentru filtrul de motorina demontabil se gaseste la Mann cu codul PU9011zKIT. Suruburile vor trebui stranse la 11Nm sa fie etansarea ca lumea. 

Si referitor la filtrul de ulei, a gasit cineva un upgrade la bara stabilizatoare? Adica una care sa aiba o degajare indoita in zona filtrului? Multumesc anticipat

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Am o problema, nu mai merge sa deschd si sa inchjd masina cu cheia din telecomanda, am inlocuit bateria si am verificat si daca cheia emite, esye ok.
    • , poate doar cu mentiunea ca softul si componentele injectiei la Duster H79 ph2 4x2 1,6 16v 114CP H4M738 sunt putin diferite fata de Duster HJD 4x2 1.0 TCe GPL H4D(460) cu GPF, iar daca softul nu "stie" ca are baterie AGM atunci pe aceasta o va incarca tot ca pe una EFB. In rest de acord cu cele scrise, inclusiv la modul /regimul de exploatare al masinii.
    • Salutare! Acum vreo 2 ani am inlocuit si eu bateria originala la Duster-ul meu cu care circul preponderent in Bucuresti la ore de varf undeva la 20-25km/zi. Bateria originala a rezistat fix 4 ani ceea ce e normal inteleg pentru regimul de exploatare al masinii. Mentionez ca si la masina anterioara (Logan) tot atat ma tinea o baterie obisnuita. Am optat pentru o baterie Exide AGM 70Ah pentru care am modificat in diagnoza parametrul curent de pornire care initial avea o valoare mai mica (720 Ah vs 760 Ah). Sunt foarte multumit de alegerea facuta si cred ca o baterie AGM este intotdeauna o optiune mai buna pentru o masina cu sistem "stop-start" fiindca rezista mai bine in timp la cicluri de descarcare/incarcare incomplete etc. Mentionez ca in mod uzual dezactivez sistemul "stop-start" al masinii si chiar si asa bateria EFB originala a masinii nu a rezitat mai mult de 4 ani. Acest lucru ma face sa cred ca nu neaparat acest sistem scurteaza viata bateriei ci mai mult modul de exploatare urban care face ca bateria sa nu se incarce corespunzator.
    • @ torquemada - nu are decat o conducta de alimentare. A doua conducta preia vaporii de benzina si-i trimite inapoi in rezervor. La Duster, din cate stiu, pompa merge tot timpul  din momentul in care dai demaraj, pana tai contactul. Dar verific dupa amiaza. 
    • La asta m-am referit prin revizie a sânge : "la un atelier specializat GPL au identificat din prima vaporizatorul defect ( scapa gaze, satura galeria de admisie, apoi la pornire venea si benzina si se ineca motorul). Rezolvat prin inlocuirea vaporizatorului." Instalatia este BRC Sequent 24, montata in 2013. Din cate stiu, instalatia taie alimentarea injectoarelor pe benzina, dar nu opreste si pompa de benzina. Voi verifica daca pe GPL pompa de benzina mai functioneaza.  E irelevant tipul instalațíei GPL, pentru că, prin construcție orice instalație GPL se montează în serie între injecție și injectoare, deci taie injectoarele pentru benzină la funcționarea pe GPL - nimic nou aici. Problema era dacă, la funcționarea pe GPL, pompa de benzină plimbă benzina din rezervor până în rampă și inapoi (la alea cu 2 conducte) cu toată uzura de rigoare (pompa se răcește cu benzină) , sau nu.  
×
×
  • Creează nouă...