Sari la conținut

Probleme indicator consum


Postări Recomandate

Am fost ieri la service. Am făcut și poza Clip. Când pe CB aveam 20 l. consumați, indicatorul de benzina îmi arata 5/8, adică 30l.consumați. Diferența de 10 l, mecanicul a presupus ca poate nu am pus plinul și mia recomandat sa pun plinul prin apăsarea tragaciului la pompa încă o data după ce fac plinul. Oricum a făcut și o resetare și e sub observație acum. Aștept sa se aprinda becul sa vad cata benzina intra.

 

1241da715e3c64bbfe15042846a38b20.jpg

Editat de sserg
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 393
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Defapt ai făcut ceva, ai consumat din carburantul din rezervor - suficient cât să facă recalibrarea singur.

Eu la toate masinile detinute in peste 33 de ani am alimentat pana la primul “click” al pompei si nu am vazut “becul rosu”, lucru valabil si la masina actuala: alimentare pana la primul click si cand

Dacă în loc de L/100km ai km/L atunci: a) cineva s-a jucat aiurea b) mașina e de afară, dintr-o tară cu km/L - cam greu e teritoriul european   Se rezolvă din diagnoză.

Posted Images

Mecanic...

 

Rezervorul are 50L

TdB consideră rezervorul plin ca 44L adică 8 pavele aprinse

Consumul urban e cam 8L/100km adică aproape cât prima pavelă(7L) = rezerva

 

Deci 5/8 = 5pavele din 8 aprinse adică 30L în rezervor nu consumați.

 

99% partea de R=f(V) din TdB e incorectă, s-ar putea clona valorile de pe un TdB de k4m care indică corect, dar ai nevoie de o mașină cu k4m și derelek

 

Simpla resetare e fix pix, datele ce intră în ecuație(unele sunt permanente, modificabile doar cu derelek) sunt eronate deci și rezultatul va fi eronat.

 

Cauze:

TdB de H4M 4x2 pus pe 4x4

Jojă defectă/sau de pe alt model

calibrare defectuoasă

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mecanic...

 

Rezervorul are 50L

TdB consideră rezervorul plin ca 44L adică 8 pavele aprinse

Consumul urban e cam 8L/100km adică aproape cât prima pavelă(7L) = rezerva

 

Deci 5/8 = 5pavele din 8 aprinse adică 30L în rezervor nu consumați.

 

99% partea de R=f(V) din TdB e incorectă, s-ar putea clona valorile de pe un TdB de k4m care indică corect, dar ai nevoie de o mașină cu k4m și derelek

 

Simpla resetare e fix pix, datele ce intră în ecuație(unele sunt permanente, modificabile doar cu derelek) sunt eronate deci și rezultatul va fi eronat.

 

Cauze:

TdB de H4M 4x2 pus pe 4x4

Jojă defectă/sau de pe alt model

calibrare defectuoasă

Multumesc pentru raspunsul prompt,

 

Da, mecanic. M-am mirat si eu. Ma asteptam sa fie un electronist, cred.

 

Am interpretat eu atunci eronat valorile. In loc de litri ramasi, am considerat litri consumati.

 

Acum nu inteleg de ce mecanicul a zis ca TdB arata bine, cand indicatorul arata 1/2 plin, dar in 15 minute indicatorul a coborat la 3/8, asta inseamna ca carburant ramasi ar trebui sa fie 17 litri, dar cum se vede din tabel carburant instantaneu e 24 litri. Poate nu am inteles eu bine de ce a zis ca e ok.

 

Mai mult decat atat, daca sa presupunem ca am facut plinul 44 litri si cand am ajuns la service, CB arata 20 litri consumati, atunci diferenta trebuie sa fie de 22 litri ramasi si nu 17 litri, cum arata nivelul carburant.

 

Totusi eu cred ca jojo nu arata bine litri ramasi.

 

PS. Ce mi s-a parut ciudat ca au zis rezervorul e de plastic si se extinde si poate sa incapa si mai mult de 50 litri. A zis ca unul a pus si 70 litri ;-)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Logica la stingerea pavelelor la generația 2 e asta:

 

pavela are aproxnimativ 5L

pavela stă aprinsă până la 5L/2 = 2,5L apoi se stinge rezultând "eroarea".

 

La tine

24-17=7, 7/2 = 3,5+17 =20,5L adică 3/8 aprinse.

 

În calcule intră maxim 50L, chiar dacă pe instant poate citi cam 52/56/58L

 

Rezervorul are 50L, poți baga cât încape dar poate curge la îmbinări.

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Merci. Ok, e clar acum. Din cate am inteles nu am o problema cu masina. Deci totul arata bine. Daca am consumat 20l si au ramas 20.5, deci in total e 40.5 litri din 44. Cred ca diferenta de 3.5 litri nu a fost facut plinul la pompa sau nivelul jojo e defect. O sa am grija sa pun plinul data viitoare.

Editat de sserg
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Buna, am terminat monitorizarea consumului de combustibil si iata rezultatul :

Indicator Litri consumati Plin 7/8 7.80 4/8 20.7 3/8 21.6 2/8 31.6 1/8 36.6 apins 39.5

 

In afara de faptul ca aratat prost la 4/8 si 3/8, dar dupa s-a reglat, indicatorii merg bine.

 

Cum se vede becul de benzina s-a aprins la 39.5 ceea ce e normal, dupa cum am citit in acest topic.

 

Se pare ca resetarea si/sau umplerea rezervorului ma bine au rezolvat problema.

Merci pentru ajutor

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu de vreun an de cand sunt pe forum incerc sa gasesc noima acestei discutii. Si anume nu inteleg cu v-ar ajuta daca din acele pavele s-ar consuma constant cu consumul din rezervor. Eu stiu una si buna, cand se aprinde pompa, mai pot circula cel putin 50 km uneori 70 km. Intre timp alimentez si apoi nu mai am treaba o perioada. Atata timp cat pavelele alea sunt fara sot, cam da cu virgula. E ca si cum ai imparti 2 paie la 3 magari.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu de vreun an de cand sunt pe incerc sa gasesc noima acestei discutii. Si anume nu inteleg cu v-ar ajuta daca din acele pavele s-ar consuma constant cu consumul din rezervor. Eu stiu una si buna, cand se aprinde pompa, mai pot circula cel putin 50 km uneori 70 km. Intre timp alimentez si apoi nu mai am treaba o perioada. Atata timp cat pavelele alea sunt fara sot, cam da cu virgula. E ca si cum ai imparti 2 paie la 3 magari.

 

Sunt de acord cu tine. Dar sunt probleme si probleme spre exemplu la mine se aprindea becul cand consumam 33 litri de benzina consumati. E o problema asta, cand la toti ceilalti se aprinde becul la 40litri. Sigur ca pot sa fac cum zici tu, si sa alimentez mai des cand se aprinde becul. Sa fac o comparatie, daca tu ai cumpara un mobil nou si te astepti sa tina bateria o zi, dar tine doar 3 ore, ai pune-o la incarcat la ficare 3 ore sau ai incerca sa rezolvi problema?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Probleme indicator consum
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...