Sari la conținut

Duster 2, 1.0 Eco-G


Postări Recomandate

Anvelopele, indiferent de ce tip de sezon sunt, își arată calitățile și atuurile în momentele cheie, de limită.

E suficient o singură dată să se alinieze planetele și o să vedeți de ce sunt atâtea variante de anvelope, dar mai ales de vară și de iarnă.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 21
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cand auzeam poezii cu benzina care "se strica", motociclist fiind, faceam plinul in fiecare toamna si primavara o scoteam si puneam alta. Pana cand 3 ani ( trei ani) nu am miscat mobra din loc (proble

Anvelopele, indiferent de ce tip de sezon sunt, își arată calitățile și atuurile în momentele cheie, de limită. E suficient o singură dată să se alinieze planetele și o să vedeți de ce sunt atâte

Cel mai important pana la 1000 km, sa nu depasesti 3000- 3500 rot/min (indiferent ca esti pe benzina sau gpl),  aceste detalii le gasesti in manualul de utilizare si e posibil sa ti le spuna si agentu

In conditii normale de utilizare anvelopele pentru toate anotimpurile sunt absolut suficiente si reprezinta cea mai buna si comoda alegere.

Degeaba alegi anvelope de iarna daca:

1. le utilizezi multi ani (si le depozitezi necorespunzator) pana cand cauciucul crapa;

2. le utilizazi fara jante dedicate (montarea+demontarea anvelopei in fiecare an afecteaza in timp rigiditatea talonului anvelopei mai ales daca operatia se face la un service modest);

3. le utilizezi multi Km (unii nu stiu ca din punct de vedere legal adancimea profilului pentru anvelopele all seasons sau de iarna folosite in conditii de iarna trebuie sa fie de minim 4 mm iar pentru anvelopele folosite in conditii de vara, aici intra toate categoriile de anvelope, trebuie sa fie de minim 1.6 mm.

Mai bine este sa folosesti anvelope cat mai noi si cat mai putin uzate chiar daca sunt all seasons, decat anvelope de iarna mai vechi si mai uzate (chiar daca legal inca se pot utiliza).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Defineste conditiile normale de utilizare.

Da, anvelopele all season sunt cea mai comoda alegere din punct de vedere economic si al timpului pierdut pentru a le monta/demonta. Atat. Faptul ca se schimba mai des, din cauza uzurii, nu inseamna ca-i mai bine. Mai nou/tanar nu inseamna mai bun. Si aici vorbesc despre intervalul de pana in 3-4 ani la anvelope, calculat de la data productiei, nu a vanzarii sau a montajului pe masina.

Anvelopele au niste recomandari din partea producatorilor si din pacate multi nu le respecta. Ai enumerat mai sus fix cazurile cele mai dese la romani, pentru ca sunt pur si simplu zgarciti cu banii si cu timpul.

Un exemplu si test facut de mine - anvelope all season, livrate cu masina. Iarna, pe zapada batatorita si nu prea mare, masina merge ok. Cand e zapada + apa, zloata in vorba populara, masina e necontrolabila in curbe, chiar si cu 20-30 km/h. Cand zapada e sa zicem undeva la nivelul buzei de la janta, la fel, masina-i necontrolabila. Nu mai vorbesc despre plecarea din rampa ( pana in 10%, mai mult de atat e jale ).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Necontrolabila in curbe la 20-30 km/h? Ce anvelope sunt acelea? Nu ar trebui sa existe pe piata!

Editat de dnd
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probabil este vorba de anvelopele all season Goodyear care echipează modelele Duster 4x4 din fabrică si nu sunt chiar din cele mai ieftine. Ideea principală este ca in anumite condiții care nu pot fi numite chiar extreme o anvelopă dedicata de iarnă chiar poate face diferența iar această diferență din pacate poate costa destul de scump uneori. Drumuri bune!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu pariez ca Pufarina zicea de Bridgestone Dueler HP. A mea cu ele a venit din reprezentanta. Nu sunt cauciucuri chiar ieftine, dar nici nu le pot lauda. In februarie am montat un set de cauciucuri de iarna mai no-name care pur si simplu le bate la fundul gol pe zapada. Diferenta de la cer la pamânt.

Ah, tot pe varianta 4WD, inainte de 2018 veneau cu Continental EcoContact, parca.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Are cineva informatii concrete referitor la modul de exploatare in primii 1000-2000 km?

De la reprezentanta nu mi s-a spus decat ca nu mai este necesar rodajul, ca la masinile vechi, ca pot sa merg cum vreau cu ea.

Eu ma gandesc ca in primii 2000 km sa nu o turez peste 3000 rpm mai ales rece.

La fel, oare exista vreo recomandare legata de mersul pe benzina/GPL?

Va multumesc anticipat pentru informatii. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...