Sari la conținut

Postări Recomandate

Arata foarte interesant toate, insa impactul cel mai mare cred ca il au DRL-urile.

Becurile folosite acolo, cele cu 64 LED SMD - stii cumva ce putere au? si daca sunt compatibile can-bus?

Anumite tipuri de led-uri stiu ca nu ar fi compatibile can-bus (sunt detectate ca bec ars)

 

De asemenea, cum e cu can-bus-ul de pe ph2? Are sesizare de becuri arse si daca DA, are martor in bord?

Se poate testa usor treaba asta scotand un bec (de ex. cel de pozitie) sau ceva operatiune similara?

 

Spre exemplu, Megane 2 din 2008 nu are modul de sesizare becuri arse. Acolo am pus la pozitie becuri LED de la Philips pt ca cele normale se ardeau in draci.

Insa totusi calculatorul Duster-ului pare sa fie de generatie mai noua...

 

later edit: am gasit o afirmatie in topicul asta de la colegul @t0rquemada care zice asa:

Prima care pică e monomaneta, problema e dacă ți-o mai schimbă dacă văd că e de la becuri. Nu ai treabă cu UCH decât la plafoniere/ semnalizare

care va sa zica... se pot pune cam orice led-uri la DRL sau pozitii atata timp cat puterea si caldura nu pun probleme?

vreau doar sa ma asigur ca am inteles corect :)

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 229
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pentru pozitie am optat si eu pentru Becuri LED de la Phillips (PH1) - Xtreme Vision -> http://www.becurionl...c-122665.p.html Pentru faza de intalnire -> http://www.becurionl...c-125827.p.html

Un anumit francez, de pe un francez, a pus pe Duster ph1   - 35W / 55W Slim Xeno HID KIT H4 - 2 motorase electrice de reglaj înalțime faruri kangoo 1 ph2 - kit corector automatic faruri - spălă

Să înțeleg că aici nimeni nu citește manualul?   Becurile DRL/poziție sunt identice cu cele folosite pe x52(Logan II) adică w21/5w, faza scurtă H7, lungă H1, iar ceața (proiectoare de plastic becuri

Posted Images

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Confirm ca nu exista senzor pentru bec ars in bord. Cu masina pornita, am scos un bec DRL si nu apare nimic in bord so... no sensor for this kind of problem.

 

M-am tot uitat dupa DRL-uri si alte becuri pe care le pot schimba pe masina. Am spus si in alte posturi ca as vrea sa schimb doar DRL(T20 7443), Stopuri (P21/5W), Stop Central (P21W), Ceata (P21W), Marsarier (P21W) si interior + numere, Singura mea temere fiind caldura degajata + eventualele stricaciuni cauzate.

 

Am comandat de pe aliexpres urmatoarele becuri cu LED pentru:

- DRL: W21/5W 7443 T20 2835 21 SMD (18 laterale si 3 in cap + lupa)

http://www.aliexpres...2432119059.html

- Marsarier/Ceata: P21W BA15S 5630 5730 33 Cree SMD (30 laterale si 3 in cap + lupa)

http://www.aliexpres...1484828018.html

 

Calculand dupa tabelul prezentat pe wikipedia becurile pe care le-am luat ar avea urmatoarele caracteristici:

- DRL: 21 SMD tip 2835, power (watt): 0.2 per SMD = 4.2 W consum. Heatsink: YES

- Marsarier/Ceata: 33 SMD tip 5630/5730, power (watt): 0.5 per SMD = 16.5 W consum. Heatsink: NO

 

Deci, imi poate spune cineva avizat daca o sa am probleme cu becurile DRL? Acel tip de LED 2835 se incalzeste si are nevoie de racire. Pe site, la features are urmatoarea informatie: Good aluminum cooling, Major Reduction in Heat Generation. Ar trebui sa iau de buna ce scrie acolo?

Editat de chrysstyann
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@SYL40 - ms de info, o sa verific.

 

Altcineva care a comandat becuri cu LED pe aliexpress, sunt ok?

Eu am luat toata gama de becuri de pe aliexpres. Ptr DRL am luat special cu putere mica, 5 w cu 64 SMD si s-a cam topit plasticul de la bec. Soclul becului. farul nu are nimic. Becul original este din sticla in intregime si chiar daca se incalzeste mult mai tare ca cel cu leduri nu are nimic. Becul cu leduri functioneaza insa bine chiar daca sa strambat putin. Nu am aceleasi becuri ca tine, insa cam toate becurile au soclu de plastic si e bine sa verificati si voi ceilalti daca becurile sunt OK. Problema este ca DRLul sta toata prioada condusului aprins in comparatie cu alte becuri

Editat de bmcpst
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...