Sari la conținut

Postări Recomandate

Acel tremurat apare in special la diesel. Adica, DOAR la diesel! si doar la cele euro5 cu DPF. Este perfect normal. Dupa un drum mai lung, motorul cald intra in parametri de regenerare activa a DPF-ului, si ridica turatia motorului la relanti. In plus, al 5-lea injector sufla motorina pe evacuare, si normal, presiunea din rampa mai scade si de acolo, tu cand apesi pedala, nu mai ai aceeasi forta in rampa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...
  • Răspunsuri 52
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

169.500km, durata de viata a ambreajului meu, cu drumuri forestiere fara numar, scos Nissan Patrol si alte masini din sant, tractat microbuze la deal.... Acum e la service, la schimbat. Inca nu am aju

Revin cu completări despre statusul ambreiajului meu, poate mai sunt și alți posesori de Duster 2 2018 cu motorizare 1.6 sce benzina 4x4. După alte căutări, am ajuns la un mecanic care, la recoma

Sanatate tuturor! Pe mine m-a lasat ambreiajul la 83.000 km . Simptome: tremurat enervant la plecarea de pe loc . Tremuriciul nu aparea daca ambreiajul era rece - aparea la cald - dupa

Posted Images

Acel tremurat apare in special la diesel. Adica, DOAR la diesel! si doar la cele euro5 cu DPF. Este perfect normal. Dupa un drum mai lung, motorul cald intra in parametri de regenerare activa a DPF-ului, si ridica turatia motorului la relanti. In plus, al 5-lea injector sufla motorina pe evacuare, si normal, presiunea din rampa mai scade si de acolo, tu cand apesi pedala, nu mai ai aceeasi forta in rampa.

 

Eu am pe benzina si apare acel tremurat, care este foarte enervant. Am înțeles că atunci când motorul se încălzește apar aceste probleme, dar nu este normal. Într-o coloană, în oraș, când apar anumite blocaje și mergi bară la bară minute bune, nu este normal să apară astfel de probleme; sunt convins că nu toate ”dusterele” au această problemă.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

A verificat cineva pedala de ambreiaj, mai precis conexiunea dintre pedala si tija de plastic care actioneaza mai departe ?

 

post-3261-0-67380200-1443775695_thumb.jpg

 

la mine e cam lejera si mi-e teama cand se macina de tot plasticul acela, din capul tijei, sa nu raman fara ambreiaj ( e ca si cum se rupea cablul de ambreiaj pe alte modele).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 years later...

Daca reusesti sa afli in procente cine a fost de vina sa postezi aici.Ceva e sigur..Ori stilul tau e unul smuls,ori ambreiajele se fac din carton.

Stai cu piciorul pe ambreiaj la stop?

Editat de Mak
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...
La 13.05.2020 la 23:45, Ciprian1503 a spus:

M-a lasat ambreiajul la 53 000 km. 

Cum imi dau seama daca e din cauza mea sau din uzura ei? 

Pai inseamna ca eu am fost boier cu ambreiajul schimbat la 160 mii in conditiile in care obisnuiesc sa ma mai dau si pe dealuri si padure....

Cauza se identifica prin demontaj cutie de viteza. Ramane de vazut daca se schimba toate componentele sau doar placa. 

Editat de mustermann
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cauza manoperei la schimbare ( placa ) discul de ambreiaj,  merita de schimbat si rulmentul de presiune. 

M-a lasat ambreiajul la 53 000 km. 

Cum imi dau seama daca e din cauza mea sau din uzura ei? '

 

Foarte putin. Ceva nu e in regula. In principiu, daca sunt probleme tehnice trebuie sa le sesizezi prin frecare, zgomot si miros de ferodou ars. Tot tehnic la demontare daca au fost probleme de reglaj arcurile de pe disc sunt rupte sau roase; daca eventual a fost problema de ferodou, aceste parti sunt roase inegal, dar putine sanse. Daca nu ai simtit nimic, vinovat este stilul de condus. Manevre care uzeaza ambreiajul prematur: demaraj in tromba cu alunecare prelungita, circulatie cu viteza mica in trepte superioare, sau invers, tractari, manevre cu patinarea ambreiajului, piciorul pe pedala de ambreiaj fara motiv, mers cu spatele timp mult cu turarea motorului,  sau pur si simplu cineva a facut ' scoala de soferi ' cu masina. Poate fi o geometrie deformata daca eventual masina a fost deformata. 53 mii km este extrem de putin, incredibil.

Verifica si nivelul in cutie, poate s-a scurs la semering ax in ambreiaj si de aia aluneca daca ai pete sub masina

 

image.jpg

Editat de Mak
completare,nu COMPLECTARE
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 13.05.2020 la 23:45, Ciprian1503 a spus:

M-a lasat ambreiajul la 53 000 km. 

Cum imi dau seama daca e din cauza mea sau din uzura ei? 

Rectific. Pompa. 

Am fost in reprezentanta si mi-a schimbat. Evident, gratis. 

Multumesc! 

@ISZY56 . Nu ma regasesc in niciuna dintre descriile tale. :)

Editat de Ciprian1503
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...