Sari la conținut

PLACUTE DE FRANA


Postări Recomandate

Eu le-am schimbat pe la 45k km sau asa ceva si mai mergeau cu grija macar un 10k km. Ce am acum(67k km la bord), de origine, mai tin 25k km sigur si sper sa tina pana fac cu ele 60k km.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 94
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca si la 150 de lei sunt scumpe placutele de origine... Atunci ma las de vandut piese de duster.  

Nu am afirmat "de origine"! Pentru mine, un set bun de placute de frane, nu este neaparat cel de origine! Cum au mai spus si altii, exista multe companii care fac piese de calitate! Si... chiar daca

Intrebarea este care-i siguranta cu alea ieftine ca... numarul de seturi schimbate, nu conteaza!

Posted Images

Eu le-am schimbat la 35000 km si mai mergeau (conform mecanicului) vreo 4-5000 km. Le-am schimbat pentru ca aparuse un delay la pedala, frana prindea sensibil mai jos.

Din spusele tipului de la service prima jumatate a placutei se duce mai greu insa a doua jumatate se mananca mult mai repede. Cica din cauza reglementarilor de mediu, placuta in ansamblu trebuie sa respecte niste parametrii si ca urmare, compozitia placutei, in a doua jumatate, e mai soft (spre deosebire de prima jumatate care e mai hard).

 

Ideea e ca eu fac 70% din drumuri in Bucuresti si mi se pare normal sa se duca mai repede placutele. La nici o masina pe care ma detinut-o n-am ajuns cu placutele la 50k

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu pe vechea masina am schimbat placutele la 80.000 (si mai mergeau 5.000 dupa mecanici) si la 167.000 am vandut-o cu placutele din setul 2 (cu recomandarea catre cumparator sa le schimbe in maxim 5.000 de asemenea). Cred ca depinde si de cat de mult folosesti frana si de cat de mult o compensezi cu anticipatia si frana de motor.

 

Pe Duster am peste 26.000 acum cu primul set.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu am apucat sa le schim in 41.000km pe Duster. La revizia de 40.000, mecanicii mi-au zis ca mai an cam jumatate. A contat si faptul ca majoritatea kilometrilor au fost facut extern.

La masina precedenta am schimbat primul set la 83.000km deoarece scartaiau insa mai avea cca 25% din grosime.

La Logan le schimb cam la 60.000km in conditiile unui regim mixt de utilizare si masina incarcata cu 4 persoane si scule aproape tot timpul.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de fiecare cu ce pitici are si cum merge. Eu am schimbat pana acuma de 2 ori placutele. Primele pe la 25k aprox. Mai aveau carne pe ele dar scartaiau asa ca le-am zburat. Apoi pe la revizia de 60k am mai schimbat o data, de data asta erau tocite mai bine de 3 sferturi. Si urmeaza acuma pe la 95k sa schimb placute si discuri.

 

Dar, si asta e important, depinde de piciorul fiecaruia, stilul meu e mai sportiv, chiar si in bucuresti, de aici si consumul mai mare la placute. Chiar daca nu pot sa zic ca stau cu piciorul pe frana in general franez mai tare sau mai incet in functie de conditiile de trafic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Maine la 8 am programare sa ma duc sa le schimb.

Abia astept, pentru ca astea clar sunt duse, se aude zgomotul (haraitul) specific de placute consumate, pedala tine jos de tot, si daca trebuie sa pun 2 frane mai puternice una dupa cealalta, a 2-a e cu surprize.

In plus, cred ca (nu imi dau seama cum) sunt uzate neuniform stanga-dreapta pentru ca la frane mai puternice trage volanul spre stanga. Geometria a fost facuta in toamna, si echilibratul acum 2 luni cand am pus anvelopele de iarna. Nu am capete de bara duse sau ceva...

Teoretic, in timp, am inteles ca si lichidul de frana isi pierde din proprietati si trebuie schimbat. Ii scade punctul de fierbere. Opel tin minte ca recomanda schimbul la 2 ani. La Duster cum e? Masinuta e din 2010 si nu a avut niciodata schimbat lichidul, si nici discurile.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma inseala prea tare memoria la 4 ani e recomandat sa schimbi lichid de frana. La ultimul schimb de placute poate a intrat aer pe conducte, ca altfel nu-mi explic uzura neuniforma(desi e ciudat ca la schimb n-are voie sa ia aer, nu umbli la lichid), asa ca la schimbul care urmeaza incearca si o aerisire circuit de frana sau chiar schimb de lichid ca s-asa e vechi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...