Sari la conținut

Probleme esp și nu numai ....


Postări Recomandate

Anularea pentru roller bench (vezi dieselgate de la VW) : posibil să o dezactivezi dar nu o vei mai putea activa din nou fără reprogramare & dureri de cap.

Simplu fapt că pe un HJDph2 ai un bosch cu ultima versiune de soft și poate ultima calibrare nu înseamnă că poți activa și dezactiva după dorință niste funcții: 

- că poate merg și e ok

- nu merg și revii la configurația inițială

 -nu merg și nici nu mai poți reveni la configurația inițială.

Evident e și bonusul modifici ceva, nu merge și moare și calculatorul respectiv -atunci se vede cine are cu ce hw+sw+$ și ăilalți care dau din umeri și pleacă, că pe tutorialele dă pă net nu au și situația asta.

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 54
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dupa mai multe zile si vizite pe la mecanici iscusiti ai reprezentantelor din Pitesti am reusit sa rezolv problema.Mi-a fost un pic greu la mufa de la pompa abs ca e mai greu accesibila dar totul este

Pe gheață deja trebuie să umbli la presiunea din pneuri, sistemele de asistență nu te ajută nici la 4x4 în plus mai sunt și legile fizicii.  - vezi videourile lui Cosmin MCS cu Duster ph2 și mai nou c

Duster 2013 poate fi Duster ph1 sau Duster ph2. ESP se poate aprinde doar dacă ai umblat la volan (montat alt volan ) și/sau ai o problemă la roți (senzorii abs). Contactul poate rămâne pus

Posted Images

Da, eu dezactivam ESP la fostul Sandero Stepway permanent şi activam înainte de ITP să nu mă cert cu boul ăla de gigel

Nu am păţit niciodată ce spuneţi voi aici, de fapt nici nu mă interesează prostiile voastre,

Eu am dat soluţie pentru cine are nevoie, voi,  *******..... să fiţi sănătoşi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ca acum si aici pe acest forum NU ai dat o solutie “completa”, in alta parte ai scris /atasat asta:

Citat

alfabit : Yes, possible, me too i use to drive my sandero stepway winter season ASR off by DDT2000 diagnose deactivation, no issues for me. Interesting is the car is fitted dashboard LED esp off which remains on along with its pair esp warning on. We can find ABS ESC ecus firmware which could enable ASR off button ( on 4x4 ver of duster only for max speed 30 kmh ), me tryied on my car but it is not working so the simplest solution was to deactivate perm asr by diag mode ddt. Look the pics attached for you my friend:

 

alfabit1.jpg.01bf08abf8c4ab01102a3f219122410b.jpgalfabit3.jpg.3c756bc6ce66fbf02fe049e81a98cfab.jpgalfabit2.jpg.b0569b445ab8412bf89604a09c7f9b28.jpg

si ai primit si “raspunsul” la solutia ta :yes::

Citat

I tried this long time ago and I finished in dacia service.... I can disable asr but I can't re-enable it. The ECU disable also the abs, HSA and esp with errors. No way from ddt4all...I retried now. My abs led blinks when I read abs configuration in ddt4all. If I try to write new configuration of esc button, ddt4all show me an error message. (dacia Duster 1.0 GPL prestige)

Deci asa cum bine si corect s-a scris anterior :thumbsup: functie de model, an de fabricatie si versiune soft sunt cele trei variante posibile, sunt useri care au reusit asta dar si altii care au avut probleme, nu au putut sa “activezi perioada de vară” si a fost nevoie chiar de reprogramare, neavand evident nici macar un back-up facut al configuratiei, doar au urmat mecanic “click-next” niste tutoriale aiurea sau “solutii” incomplete :( (asa ca inainte de a trimite doar ca ex o comanda 2E4B3EAA = DataWrite.ASR function inhibition state este bine sa se stie /asigure :excl: ca se poate trimite si una de activare 2E4B3E00 plus 224B3E si sa se primeasca raspunsurile corespunzatoare). Altfel reactivarea “in perioada de vara” s-ar putea sa fie si cu “surprize -surprize”, iar “solutia” ta poate sa fie chiar si paguboasa, inclusiv pentru prietenii tai “profesionisti” :-D, taximetristi.

 

 

 

Editat de Gil26
subliniere
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 7 ore, alfabit a spus:

Da, eu dezactivam ESP la fostul Sandero Stepway permanent şi activam înainte de ITP să nu mă cert cu boul ăla de gigel

Nu am păţit niciodată ce spuneţi voi aici, de fapt nici nu mă interesează prostiile voastre,

Eu am dat soluţie pentru cine are nevoie, voi,  *******..... să fiţi sănătoşi.

Cu scuze daca s-a discutat - nu inteleg de ce este nevoie de activare/dezactivare? Ce anume nu face masina sau care este problema?  Am mers cu Dusterul meu (150 CP, 1.3.gpf , 4x4) si n-am intalnit nicio problema cu el "stoc". Multumesc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cineva cu HJDph2 4x2, în condiții de gheață pe jos nu reusește să plece de pe loc. De aici altcineva relata experiența sa cu dezactivarea ESP pe un Sandero II Stepway  (mașina fiind un monument de instabilitate în orice sens giratoriu la peste 30km/h).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mai multe zile si vizite pe la mecanici iscusiti ai reprezentantelor din Pitesti am reusit sa rezolv problema.Mi-a fost un pic greu la mufa de la pompa abs ca e mai greu accesibila dar totul este ok acum.Intr-un final cu schema pusa de colegi la dispozitie am luat-o uso pe fir si am descoperit ca firul de masa de la senzorul combinat era intrerupt undeva la vreo doi centrimetri de locul unde intra in mufa.Cu un multimetru si o schema am batut patru mecanici specializati Dacia.becul esp s-a stins de la sine dar df190 si df099 au ramas memorate.Incerc cu renolink sau ddt4all sa le sterg.Dimineata am avut doar un tester cu diagzone care nu face prea multa treaba cu dacia -renault.Va multumesc pentru tot interesul dumnevoastra fara ajutorul de aici nu as fi reusit.

Editat de bogdanmihai29
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@bogdanmihai29 , am dat Like postului tau dar tin sa si iti multumesc pentru faptul ca ai revenit cu rezolvarea :thumbsup: , experienta ta putand sa fie utila si altora :yes: , inclusiv concluzia ca inainte de a schimba (sau chiar anula) orice componenta trebuie facute toate verifcarile necesare in mod conform. Toata stima si tot respectul pentru astfel de colegi care impartasesc din experienta lor!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...