Sari la conținut

Postări Recomandate

@Ionica ce motorizare ai avut?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aia sigură, cu cea mai mare fiabilitate, 1.6

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare dintre noi dorim perfectul. Nu spunem ca e normal sau e bine dar experienta ne spune ca acesta, perfectul,  nu exista. Tot experienta ne sopteste cum putem salvgarda momente de nereusita, spre binele nostru. Interesul nostru al tuturor este sa ajungem cu bine acasa. Am dat al dracului de multi bani pentru masini si am dori raspuns 100% pentru banii nostrii. Dar pina si satelitii ( India ) dau rateuri. Nu e bine, nu e normal dar asta e.

 

 

PAREREA MEA, CU rechemarea: au fost prea putine la Duster, fiindca au fost (lucru +) putine erori generale care sa necesite rechemari in masa. Erorile au aparut la anumite masini, care cum a prins componentele ( bune, rele ) pe linia de montaj. Si atunci s-a preferat varianta corectiei ( resoftare ) cu ocazia prezentarii la service daca se sesizeaza defectiunea in cauza.

Nesansa ta a fost ca problema a aparut la mare, iar la mare cu munca e bai!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Foarte "dealer friendly" raspunsul tau.

Partial il accept, pot aparea erori, sunt produse de serie care inglobeaza mii de piese dar:

1. Pe ce te bazezi cand spui ca au fost putine cazuri, prin urmare nu e nevoie de o rechemare in service? Mie mi-au spus de la call center ca au patit si altii chiar in afara tarii? Problema a fost sesizata si la alte autovehicule vandute prin dealeri din afara tarii si cineva spunea ca in Italia au inceput sa schimbe pompele de Adblue. Nu stiu daca e adevarat sau nu, dar poti sa iti faci o imagine, nu sunt 2-3 masini cu problema asta.

2. Cati ar trebui sa o pateasca ca sa se faca o rechemare?

3. In toata logica asta cu "resoftarea" imi poti explica de ce masina consuma cu 1 l/100 de km in plus dupa interventie? Imi e greu sa nu suspectez o modificare de parametri care sa "evite" erorile, bineinteles cu niste costuri suplimentare suportate tot de mine.

P.s. Vorbim de niste clauze contractuale de onorat nu de perfectiune. Confunzi perfectiunea cu normalitatea.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...