Sari la conținut

Un Duster ,,Bulgar'' cu LPG


Postări Recomandate

Nu are sens sa va certati insa si eu ii dau dreptate lui foxbat, daca eram in locul tau as fi pus anvelopele noi pe spate pentru ca acolo se rupe aderenta prima data, asta e o regula generala.

Numai bine, rau la nimeni!

  • Like 2
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 111
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am schimbat telefonul personal cu un Huawei Nova 5T care are Android 10. Cu aceasta ocazie am aflat ca nu mai trebuie aplicatia Android Auto pe telefon deoarece Android 10 o are nativ in el. Mult

Incepand de ieri am incalzire in scaune si huse pe ,,Bulgar", multumiri lui @PLANETARA pentru piese. Sincer la cat te chinui sa le montezi eu unul nu m-as fi bagat la asa ceva, inca odata multumiri lu

Posted Images

Masina are 1 an vechime automat si cauciucurile din fabrica care sunt pe masina tot asa. Avand in vedere ca nu au stralucit iarna trecuta pe singura zapada care a fost in Bucuresti, imi pare logic sa pun  doar pe fata ceva mai bun decat ce este pe masina avand in vedere ca este 4x2 si trage DOAR fata. Nu am schimbat cauciucurile deoarece sunt vechi/tocite iar varianta cu mai bine 4 SH decat 2 noi sa o creada cine vrea, eu NU.

Editat de Leutzul
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 16.11.2020 la 14:18, Kidu a spus:

Nu are sens sa va certati insa si eu ii dau dreptate lui foxbat, daca eram in locul tau as fi pus anvelopele noi pe spate pentru ca acolo se rupe aderenta prima data, asta e o regula generala.

Numai bine, rau la nimeni!

Daca nu are aderenta la plecarea de pe loc  pe fata, spatele ce sa rupa ?

Intreb si eu pentru un prieten !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Leutzul la 50 mii km am schimbat 2 anvelope, pe fata CrossClimate. La primul viraj mai in forta, pe zapada,  s-a rotit masina pe loc. Eram in AUTO.  Am mai luat 2 anvelope la fel si e foarte bine pana acum, am 80 mii km. Anvelopele pe spate, cele originale inca erau ok. 

Tu nu ai tractiune pe spate, deci la plecarea de pe loc nu are ce sa rupa. Poate sa alunece insa mai tare de spate in viraje fiind mai usor. La mine a cuplat spatele si s-a rotit rapid.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu

La 16.11.2020 la 13:38, Mak a spus:

Eu zic ca fiecare doarme asa cum isi asterne..Nu stiu daca "lupul moralist"e de folos!Nu ca sfatul n.ar fi bun..

pai clar asta .daca il ajuta ce i-am spus, sa fie primit. problema este ca merge pe drumurile pe care mergem si noi..

La 16.11.2020 la 13:43, Leutzul a spus:

De ce nu le-ai pastrat pentru tine daca sunt asa de noi noute si originale? Cred ca am vazut mai multi care derapeaza decat ai vazut tu, si-ti spun sincer ca in 99% din cazuri se intampla din cauza unei piese dintre volan si pedale .

Poate ,,vulpea cu strugurii"

nu pot monta 2 anvelope simultan  pe roata:) . e un motiv bun zic eu.

in fine, se pare ca in loc de " multumesc pentru sfat si informatii"  discutia a luat-o pe aratura.

de obicei se intampla pe forumuri de " bmwisti" unde " pumnii mei minte nu are " si sunt multe perechi de "ale lui Adrian nastase". 

sanatate si Doamne ajuta,

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
acum 1 oră, taviro a spus:

@Leutzul la 50 mii km am schimbat 2 anvelope, pe fata CrossClimate. La primul viraj mai in forta, pe zapada,  s-a rotit masina pe loc. Eram in AUTO.  Am mai luat 2 anvelope la fel si e foarte bine pana acum, am 80 mii km. Anvelopele pe spate, cele originale inca erau ok. 

Tu nu ai tractiune pe spate, deci la plecarea de pe loc nu are ce sa rupa. Poate sa alunece insa mai tare de spate in viraje fiind mai usor. La mine a cuplat spatele si s-a rotit rapid.

 

Îmi place să cred că am destulă experiență acumulată în 30 ani de condus și de muncă, totul să reușesc să plec după loc. :gandire: B-) :-D

acum 1 oră, foxbat a spus:

problema este ca merge pe drumurile pe care mergem si noi..

Si aici si-n matematica reciproca este valabila.

Acum 1 oră, taviro a spus:

Tu nu ai tractiune pe spate, deci la plecarea de pe loc nu are ce sa rupa.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...