Sari la conținut

Postări Recomandate

Masina unui prieten, o are de aproximativ 3 saptamani. Se declara multumit se ea si de felul cum merge. Masina a achizitionat-o prin programul rabla. Inca nu este obisnuit cu acceleratia, deoarece era invatat cu cuplul diesel-ului. Inainte a avut un Logan diesel 65 Cp. Am mers si eu cu masina si pot spune ca imi place, chiar trage motorasul de 100 Cp. Eu unul am facut comparatie cu masina actuala de 75 Cp. Nu se simt diferente la mers atat pe benzina cat si pe gpl, culmea ca pe gpl parca trage mai bine decat pe benzina. Poate e doar placebo.  Zgomotul motorului in habitaclu mi se pare mai redus decat la vechiul Logan. Cand se accelereaza motorul, are zgomotul specific motoarelor in 3 cilindri, exact ca la Matiz, dar acelasi zgomot este si la Skoda Octavia, aviz carcotasilor :D

WhatsApp Image 2020-05-02 at 20.37.50 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-05-02 at 20.37.50 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-05-02 at 20.37.50 (3).jpeg

WhatsApp Image 2020-05-02 at 20.37.50.jpeg

WhatsApp Image 2020-05-02 at 20.35.07.jpeg

WhatsApp Image 2020-05-02 at 20.35.07 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-05-02 at 20.35.07 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-05-02 at 20.35.07 (3).jpeg

Editat de jelly
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 258
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste

Ai ceva de asteptat, daca vrei sa schimbi masina! Si in plus de asta cine stie ce vremuri vor mai veni! Eu sincer daca stiam ca vine ce a venit peste noi acum, ca nici nu imi vine sa-i pronunt numele,

Mereu or sa fie carcotasi carora nu le convine nimic. Daca stii sa conduci te adaptezi cuplului masinii si nu ar trebui sa ai probleme in depasiri si etc. Dureaza doar putin pana te obisnuiesti cu dem

Posted Images

Eu am acest model de mașina de 2 luni, am făcut 2800 km cu ea, am mers atât pe exterior cât și în oraș, am făcut un consum de gpl mixt de 8.2 l la 100 km. Mașina se comporta bine, motorul trage, sunt mulțumit și eu de mașina, își face treaba cu brio,mentionez ca merge bine și cu AC pornit. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cine are capul pe umeri. A gresi este omeneste, important este sa inveti ceva din asta, pentru a putea evolua.

Noi suntem inca la nivelul in care suntem invidiosi pe altcineva, fara nici un motiv real, pentru simplul fapt ca si-a luat produsul X la pretul Y. Chiar incepe sa devina penibila treaba asta

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Mak: e o mașină cu care îți faci treaba, nimic nu e perfect pe lumea asta :). Toți știm sa criticam dar mai puțin sa susținem, dacă ai citit topicul am spus și anumite probleme, nu am zis ca e perfecta. Însă între o mașină la mana a 2 și o mașină nouă, aș alege a 2 varianta. Confortul psihic ca nu ai surprize cât e în garanție e foarte mare :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Repostez calcule vechi, gpl ul fiind acum 2.6 la noi.

La multi km se simte si aduce un atu pt Duster fata de concurenta, daca esti modest la design ci comfort.

764741871_2020-03-1612_14_07-Book1-Excel.png.146095b23d2dca717cd454eb0ee7631f.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 12 ore, Mak a spus:

Cine ar recunoaste ca masina lui nu e chiar ce spera?:D

eu. dar nu ma laud. masina mea e PERFECTA pentru ce  AM LUAT-O SA FACA

asa e si cu nevasta  ( din ce am auzit), fiecare si-a luat ce vrea - fie o bunaciune( ma rog, astea mai sunt conduse si de alti "soferi", fie de "prasila" - tot timpul sa faca bebei, sau de "banuti" ca avenit cu "banu gros de la taticu").

Sincer masina mea e PESTE CE VROIAM ( nu ce speram!) cu mult dar nu se poate ce vreau eu :). ( prea multe sisteme/butoane).

 

Dincolo de glumele cu morala, omul sfinteste locul!

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...